Ikkes Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Zoals de titel al aangeeft kan je hier al je mooie filmpjes posten die je gevonden hebt op internet. Let wel op er zijn namelijk wel een aantal regels: Quote geen filmpjes in een reactie. Het filmpje moet binnen de normen van het forum passen. Ga geen filmpjes dubbel plaatsen. Gebruik zo veel mogelijk de Youtube BB-Code. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Dan trap ik maar af. 3........2..........1.......... HIER KOMT HET EERSTE FILMPJE: Bewerkt: 22 februari 2008 door forumrunner Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Dan trap ik maar af.3........2..........1.......... HIER KOMT HET EERSTE FILMPJE: Woow vet filmpje zag er cool uit en hij was best spannend hier geef ik ff een filmpje: klik ik weet niet hoe je dat schermpje van Youtube zo neerzet dus dan maar met een link, het ius een grappig filmpje ik had me dood gelachen whahahaha PS dat account is niet van mij;) Bewerkt: 27 februari 2008 door GTAinfo Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ahja ik ken die film. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 jammer niet van mij maar mooi film >>> Door Ikkes: Gebruik zo veel mogelijk de Youtube BB-Code, ik heb het nu even voor je aangepast. Let hier op.<<< Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Haha kheb er nog1 gevonden ik werd er echt helemaal gek van >>> Door Ikkes: Gebruik zo veel mogelijk de Youtube BB-Code, ik heb het nu even voor je aangepast. Let hier op.<<< Bewerkt: 28 februari 2008 door Ikkes Reageren
iamyourghost Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 die was cool man msn geluidjes keihard Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Sorry, maar op weelke BB code moet je dan drukke er zijn er7. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 die was cool man msn geluidjes keihard Haha, werd je er niet gek van?? Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Eigelijk vind ik 1 youtube topic genoeg !! Bij beruchte auto topic ga je toch ook neit voor elke merk een topic openen !! Reageren
thug Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Haha kheb er nog1 gevonden ik werd er echt helemaal gek van >>> Door Ikkes: Gebruik zo veel mogelijk de Youtube BB-Code, ik heb het nu even voor je aangepast. Let hier op.<<< stel u voor dat er zoveel vrienden met je willen praten Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Haha kheb er nog1 gevonden ik werd er echt helemaal gek van >>> Door Ikkes: Gebruik zo veel mogelijk de Youtube BB-Code, ik heb het nu even voor je aangepast. Let hier op.<<< stel u voor dat er zoveel vrienden met je willen praten Haha, wioow dan word het een gaos op je MSN Reageren
ronniewa Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 ik weet niet hoe ik het filmpje er zo neer kan zetten dus ik geef gewoon de link. ik vind hem echt geweldig en hopelijk vinden jullie hem ook mooi hier is de link: http://youtube.com/watch?v=1zE0BheoPSU Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 http://youtube.com/watch?v=JqwgdLw0XwE http://youtube.com/watch?v=dZe4Ke31ykc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.