Jump to content

Overige Filmpjes


Ikkes

Recommended Posts

Zoals de titel al aangeeft kan je hier al je overige filmpjes posten die je gevonden hebt op internet. Let wel op er zijn namelijk wel een aantal regels:

  • Quote geen filmpjes in een reactie.
  • Het filmpje moet binnen de normen van het forum passen.
  • Ga geen filmpjes dubbel plaatsen.
  • Gebruik zo veel mogelijk de Youtube BB-Code.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 2 maanden later...

De bestuurder is niet goed bezig en de Politie. Hij moest al opgepakt worden vanwege het beledigen van een ambtenaar en de man blijft ook maar schelden maar kalmeert. Aan de andere kant is het wel sneu.

Er zijn Nederlanders geweest op Wegmisbruikers die erger gescholden hebben en daar wordt geen topic over gemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

De bestuurder is niet goed bezig en de Politie. Hij moest al opgepakt worden vanwege het beledigen van een ambtenaar en de man blijft ook maar schelden maar kalmeert. Aan de andere kant is het wel sneu.

Er zijn Nederlanders geweest op Wegmisbruikers die erger gescholden hebben en daar wordt geen topic over gemaakt?

Ik snap de reactie wel, ik wilde voor de lol gisteravond al een fanhyve aanmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag het en ik heb me dood gelachen om hoe hij zich aanstelt.

"Jullie zien een Turk in een S-klasse en jullie nemen zen rijbewijs in. Wat een kutvolk zijn jullie. Ik moet dit kutland verlaten."

lol ik vond het stukje dat die agent zei:praat eens rustig en dat die turk toen zei:ik ben rustig,MAG IK NIET RUSTIG BOOS ZIJN? :schater:

en wienisch,ga je een fanhyve maken? :D

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap de reactie wel, ik wilde voor de lol gisteravond al een fanhyve aanmaken.

Zou ik zelf persoonlijk niet doen, want dan ondersteun je in mijn ogen zijn belachelijke en aanstelligere gedrag. Maar goed da's mijn mening ;)

Over het filmpje:

Deze man is gewoon boos en is gewoon onredelijk tegen de politieagent. Of het nou een Turk, een Rus, of een fin was geweest die zo doet, het is allemaal gewoon belachelijk. Zo gedraag je je gewoon niet. De man gaat met veronderstellingen zitten smijten en valt de politieagent in de rede en scheld ze ook nog een veelvuldig uit. Ik had de man een nachtje in de cel laten overnachten, dat domme gedrag om je eigen vernedering en woede te maskeren moet gewoon de kop in worden gedrukt..

Link to comment
Delen op andere websites

Sympathieke man, lijkt me.

Vaak vind ik je humor uitermate grappig. Maar om nu echt voor iedere reactie die je maakt humor te gebruiken die zo droog als stront is, dan vind ik het niet leuk meer.

Ontopic: D'r zijn wel ergere situaties geweest op Wegmisbruikers dan dit, en vind het dan bijna racistisch dat je juist bij deze Turk een topic aanmaakt :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak vind ik je humor uitermate grappig. Maar om nu echt voor iedere reactie die je maakt humor te gebruiken die zo droog als stront is, dan vind ik het niet leuk meer.

Niet dat ik me nou zo erg om jou mening bekommer (no offense) maar ik denk dat je me reactie verkeerd begrijpt =].

Ik probeer niet zo droog mogelijk over te komen, ik ben zo sarcastisch als het maar kan om mijn afschuw over deze vent op een andere manier over te laten komen dan andere dat zouden doen in combinatie met een achterliggende gedachte van "hier wil ik zo min mogelijk woorden aan vuil maken". Spijtig dat dit achteraf niet de juiste manier was maar hey, van fouten leren we he.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...