GTA Haas Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Hallo, Weet iemand hoe ik mijn Windows XP een Vista look geef, en is het ook goed? Alvast bedankt. Bewerkt: 13 februari 2009 door GTA Haas Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Try this: http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...tion-Pack.shtml Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Heb ik geprobeerd alleen hij doet het niet bij mij ik heb alles gebrobeert maar jij doet het niet Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Ik vind het raar dat er niks van te zien is Bewerkt: 22 februari 2008 door gta player10 Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Ik vind het raar dat er niks van te zien is Bureaublad > Rechter muisknop > Eigenschappen > Thema's > Selecteer je vista thema. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Ja dat heb ik gedaan, maar je kon alleen maar uitkiezen uit grijs classiek en blauw meer niet en ik heb 8.0.1 gedownload :/ Bewerkt: 3 juli 2009 door GTA Haas Reageren
Woetsha Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Misschien is het handig om deze handleiding te volgen van RonaldVC . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Ik heb het al Gevonden Alvast Bdankt Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) ja heb ik gedaan maar je kont uitkiezen uit Grijz Clasiek en blauw meer niet en ik heb 8.0.1 Gedownload Heb je het wel goed geïnstalleerd? Ik heb even gegoogled voor je: ''Q: How do I install the Vista Transformation Pack? A: Basically, you run the installer program and follow the instructions. There are a few different transformation options offered, including safe mode transformation and an option to not transform system files.'' Bron. In het Nederlands: ''V: Hoe installeer ik ''Vista Transformatie Pakket? A: Gewoon, als je op de installer klikt en de instructies volgt. Er zijn verschillende transformatie opties, inclusief veilig modus transformatie en ook een optie om niet je systeem te veranderen in een vista look.'' Misschien kan dit helpen: http://www.jcxp.net/forums/index.php?showtopic=24478 Het ''Vista Transformation Pack'' is eigenlijk gewoon een programma. Als je naar start > Alle programma's gaat, zie je daar dan niet ''Vista Transformation Pack''? Wat gebeurt er als je erop klikt? Zie je geen opties of zie je helemaal niks? Edit: Nice ^^ Bewerkt: 22 februari 2008 door Gangsta Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Bdankt hij doet het nu Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Die Vista Transformation Pack verneukt werkelijk je hele pc. Het is ook niet meer te verwijderen. Zo heb ik een keer die Transformation pack geinstalleerd en de hele laptop werd ineens traag en de resolutie was wazig, kreeg ook pijn in mijn ogen. Toen wou ik m verwijderen, maar toch nog steeds zo wazig en die Vista look. WTF! Ben ik gedwongen om de herstel van Windows xp te doen via de BIOS De specs van mijn laptop zijn wel hoog hoor. 2GB RAM DDR2 1.73 GHz L2 MB cache 80 GB HD 128 MB videokaart (1280x800x32) Installeer beter CrystalXP http://www.crystalxp.net/galerie/nl.id.130.htm Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) GTA_XP, ik hem 'm proberen eraf te halen. Het is echt k*t dat het er moeilijk af te krijgen is, dat is echt jammer... Bewerkt: 3 december 2008 door GTA Haas Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Eeeh Bdankt GTA_XP Crystal XP is zeker meer waard dan Vista Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.