Jump to content

Freefall & Hydrabesturing

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heee mensen,

ik heb jullie hulp hard nodig. Bij de missie freefall lukt alles behalve het landen. Er komen dan vonkjes vanaf daarna explodeert ie....... miss komt het omdat ik een cheat gebruik (jetpackcheat)????

Bewerkt: door Nina
Geplaatst:

je moet een paar meter voor je de grond raakt je wielen uitklappen en op de rem blijven drukken dan zal je afremmen en ot stilstand komen te staan ^_^

en dan zal je missie gelukt zijn.

Geplaatst:
:schater: dat was echt dom van mij. bedankt jongens nu is ie natuurlijk wel gelukt. maar nu ben ik ook weer meteen bij mn volgende probleem bij de missie VERTICAL BIRD. hoe moet je daar die dingen afvuren? er staat wel iets in het engels met een 2 en 8 maar dat werkt niet echt........ sorry miss ben ik weer heel dom bezig maar ik weet het gwn niet....
Geplaatst:

zodra ik in dat vliegtuig zit lukt het niet meer... :N je moet dan op spatiebalk drukken en 2 en 8 ofzo maar kan iemand het ff duidelijk uitleggen want ik snap er niks van....

alvast bedankt

_O_:tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Twee keer dezelfde vraag stellen is onnodig Nina, ik heb je >hier< al antwoord gegeven. :7

Bewerkt: door GTA-Sheep
Beide topics samengevoegd
Geplaatst:

sorry hoor maar als ik op mn toetsebord de 2 en 8 gebruikt gebeurd er weinig.... miss komt het omdat ik de jetpackcheat gebruik???

oja miss heel miss als je daar zin in hebt kun je mij hoe ik die mod dingen in mn spel krijg.....heb al wel veel gezocht hier en ook wel gevonden maar ik snap al die computer taal niet (ben een meisje dus vandaar miss :D )

Geplaatst:
WikiGTA biedt antwoord: >klik<; scroll even naar beneden tot je bij de Hydra bent. ^_^
Daar staat toch duidelijk dat je de [Ctrl] toets moet gebruiken én de spatie om te richten.
sorry hoor maar als ik op mn toetsebord de 2 en 8 gebruikt gebeurd er weinig.... miss komt het omdat ik de jetpackcheat gebruik???

oja miss heel miss als je daar zin in hebt kun je mij hoe ik die mod dingen in mn spel krijg.....heb al wel veel gezocht hier en ook wel gevonden maar ik snap al die computer taal niet (ben een meisje dus vandaar miss :D )

Ook meisjes zijn welkom op dit forum ... welkom :cya:

Voor al je vragen over modificaties: >klik<

De 2 en 8 zijn er om de aandrijving (vliegrichting) te veranderen, gebruik wel de 2 en 8 op het numerieke gedeelte (helemaal aan de rechterkant van je toetsenbord). En met de spatie richt je en met Ctrl schiet je dus raketten. Zo duidelijk? ^_^

Geplaatst:

Wat ook handig kan zijn, is 2 van de 3 hydra's die op het schip staan, op te blazen. Zo zit er later maar 1 hydra achter je, die na een tijdje vanzelf verongelukt. Zo is het mij gelukt. En om te schepen op te blazen: als het echt niet lukt om ze kapot te schieten met de hydra, land met de hydra dicht bij de boot een schiet die kapot met een rocket launcher.

Geplaatst:

En omdat het vooruit laten gaan wat tijd kost, is het handig om een beetje naar achteren te hellen wanneer je de motoren draait. En het is altijd belangrijk om genoeg hoogte te hebben. Zonder dit ben ik ook vele malen neergestort.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...