Jump to content

Domino Day 2008


Dutchy3010

Recommended Posts

gallery_33831_32_19344.png

Domino Day 2008



In navolging van het topic van 2007 en het topic van 2006, hier het Domino Day topic van 2008!

Vanavond gaat het grote tv spektakel weer beginnen. Gaan jullie kijken? Vinden jullie het leuk? Denk je dat het record aantal domino steentjes verbroken gaat worden? Kortom; alles over Domino Day kan je in dit weekend kwijt.
Op deze site zie je veel screens, filmpjes, etcetera.
Vandaag is de 10de editie van Domino Day, daarom gaan ze voor 10 records. Ik ben benieuwd wat ze ervan brengen.






Domino Day, te zien vanaf 19.25 op SBS 6!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DaRick1993

    7

  • Dutchy3010

    4

  • Fiegel5

    3

  • Bierbuikje

    3

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een haat/liefde relatie met Domino Day heb. Iedere keer dat ze er op TV over beginnen denk ik "pfff nee he, weer dat domme gezeur en die verschrikkelijke Hans Kraay op de buis" en roep ik tegen iedereen hoe stom dat wel niet is. En dan op de avond zelf, heel stiekum, ga ik tóch kijken en vind ik het ook eigenlijk wel grappig......dus dat zal vanavond niet anders zijn denk ik :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leuk als er wat gebeurd dat de domino steentjes voor de uitzending dreigen om te vallen. Zoals 2 jaar geleden met dat vogeltje. Geweldig. ^_^ Maar de laatste tijd vind ik er niet zoveel aan. Om mijn part zetten ze een trilplaat voor het FEC en hebben we een nieuw snelheidsrecord. Ik zou geen afspraak afzeggen voor Domino Day. Het zal mij een worst zijn of het doorgaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk het elk jaar en vind het heel leuk en spannend.

Het is alleen jammer dat ze telkens weer wegzappen ervan en gaan kletsen! ik wil het zien. :duh: en dan dat dramatische effect met de rondtollende balletje en dan pauze.

Ik hoop dat ze een nieuw record krijgen want vorig jaar is het voor t eerst niet gelukt (zover ik weet).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Domino Day echt geweldig. Al die mooie figuren die ze met die kleine steentjes maken. Heel erg mooi. Ik kijk er ieder jaar dan ook graag naar. Alleen zijn die reclames tussendoor wel vervelend. Ik moet alleen nog wel wat chips en energy drink halen voor dit avondje hoogstaand vermaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas ben ik van 1700/2100 aan het werk en kan ik het niet helemaal zien, maar ik denk dat ik het op ga nemen of gewoon eventjes via uitzendinggemist.nl Bekijken ^^

Ook ik hoop op vele Records, want niet elk jaar was een record :7 , Laten we er maar met ze allen het beste van hopen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ga ik vanavond nog wel domino day kijken..

Alleen zal ik de helft missen..

Maar het is altijd wel leuk om te zien wat er uit komt.

Ik hoop dat ze een nieuw record halen! :D

Alleen die bel spelletjes daar word je knettergek van! -.- :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik er niks mee heb, maar ook niks tegen heb. Althans, tegen het hele principe niet. Ik weet namelijk nog dat een musje die zich in het pand bevond, doodgeschoten werd omdat hij wat dominostenen om had gekieperd. Ik hoop dat een incident als deze zich niet herhaalt, maar dat lijkt me ook sterk na alle ophef.

In ieder geval ga ik zelf niet kijken, misschien dat ik even langs zap, maar verder dan dat zal het wel niet gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik er niks mee heb, maar ook niks tegen heb. Althans, tegen het hele principe niet. Ik weet namelijk nog dat een musje die zich in het pand bevond, doodgeschoten werd omdat hij wat dominostenen om had gekieperd. Ik hoop dat een incident als deze zich niet herhaalt, maar dat lijkt me ook sterk na alle ophef.

In ieder geval ga ik zelf niet kijken, misschien dat ik even langs zap, maar verder dan dat zal het wel niet gaan.

Daar ben ik het volledig mee eens. Ik snap niet wat er zo leuk is aan het urenlang kijken naar een paar steentjes die omvallen.

Vorige jaren heb ik er ook alleen maar eens langs gezapt, en dat zal dit jaar niet anders zijn. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...