Time Fighter Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Als een member op mijn forum een afbeelding gehost heeft met imagshack en deze in zijn handtekening zet komt er een fotumelding op. Hoe los ik dit op? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) dit is de fout melding Bewerkt: 9 april 2005 door bjorn12 Reageren
Erulezz Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 This Domain has been banned !! Probeer anders een ander upload programma. En gebruik je phpbb? Daar heb je een functie dan leden avatars kunnen uploaden in de map /images/avatars of een andere map je die dan kunt aangeven. Reageren
Time Fighter Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Het probleem is van zelf opgelost. Edit: Ze is terug. Bewerkt: 10 april 2005 door gta-SA fan Reageren
Time Fighter Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Weet iemand een host voor afbeeldingen met als maximum 1000 KB? Reageren
Timotees Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 link hierzo, dit had je toch ook kunnen vinden via de zoekfunctie? Reageren
Time Fighter Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Zie dit toppic waarom het lukt op imageshack. Reageren
Time Fighter Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Sorry voor de dubbelpost maar kan iemand mij helpen? Want dit probleem is wel ombetant. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) Als een member op mijn forum een afbeelding gehost heeft met imagshack en deze in zijn handtekening zet komt er een fotumelding op.Hoe los ik dit op? 1) je gebruikt een onduidelijke naam voor het topic, leet daar in het vervolg op 2) het gaat over een ander forum 3) imageshack wil niet dat de daar gehostte images op het domein komen te staan waar jouw forum staat. Oplossing: ander domein zoeken voor je forum of images ergens anders hosten 4) je weet dat je een dubbel post gaat maken, en toch doe je het. Als je een warn wilt kun je me ook gewoon een PM sturen, ik deel ze graag uit. 5) topics samengevoegd Bewerkt: 17 april 2005 door BrokenTable Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.