Jump to content

Clublogo Pack (v1.0)


Silverbyte

Recommended Posts

Een tijdje geleden schreef ik deze tutorial, waarin uitgelegd werd hoe je een glanzend effect aan een afbeelding kunt toevoegen. Aangezien lang niet iedereen in het bezit van Photoshop is, besloot ik zelf nog een aantal logo's te bewerken. Hieronder vind je meer informatie, evenals een kleine preview en een downloadlink.

Wat zit er in het pakket?

De clublogo's die inbegrepen zijn, zijn als volgt: Klik hier

Wat kan ik er van verwachten?

20 gerenderde logo's, allemaal afkomstig van voetbalclubs, uitgevoerd in hoge kwaliteit. Ze zijn bewerkt aan de hand van de eerder genoemde tutorial. Ze lenen zich uitstekend voor grotere werken, zoals wallpapers.

Hoe installeer ik ze?

Klik onderaan deze pagina op de downloadlink, en volg de instructies op MegaUpload. De logo's zijn opgeslagen in

een map, verpakt als .RAR bestand. Om deze bestanden 'uit te pakken' heb je WinRar nodig, welke je hier kunt downloaden.

Wanneer je het .RAR bestand ergens hebt opgeslagen, klik je er op met je rechtermuisknop en kies je voor 'Hier Uitpakken'. Vervolgens verschijnt de map, waarin de logo's zitten.

Waarom staat er "Release 1" bij de preview?

Omdat het in principe ook "release 1" is. Mocht deze download aanslaan, dan zal ik zeker overwegen meer logo's te renderen en te bewerken.

Klik hier voor een kleine preview.

Je kunt het pakketje hier downloaden.

Deze logo's zijn door Silverbyte gerenderd en bewerkt voor GTAForum, en mogen zonder zijn toestemming niet

elders worden gepubliceerd. Zolang je niet claimt de logo's zelf te hebben gerenderd en/of bewerkt, ben je vrij ze te gebruiken voor grafische creaties.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Erg Handig voor voetbalfans die hem als texture gebruiken voor hun voetbalsig, zoals Triads ook al zei.

Maar ik kan totaal niet werken met voetbalrenders. Ik weet gewoon niet hoe ik een voetbalsig moet maken. Darom heb ik zo'n logopack NOG niet nodig.

PS: weet iemand waar je voetbalsigs kan leren maken?

Royboow

Link to comment
Delen op andere websites

Erg Handig voor voetbalfans die hem als texture gebruiken voor hun voetbalsig, zoals Triads ook al zei.

Maar ik kan totaal niet werken met voetbalrenders. Ik weet gewoon niet hoe ik een voetbalsig moet maken. Darom heb ik zo'n logopack NOG niet nodig.

PS: weet iemand waar je voetbalsigs kan leren maken?

Royboow

Op SportGFX en SoccerGraphics zijn een heleboel tutorials omtrend het maken van voetbalsignatures te vinden. Daarnaast voorzien ze ook in renders, textures en andere aanverwante zaken.

Daarnaast zijn in de Graphics fora van GTAForum zelf ook een paar van dit soort tutorials te vinden, zoals hier en hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg Handig voor voetbalfans die hem als texture gebruiken voor hun voetbalsig, zoals Triads ook al zei.

Maar ik kan totaal niet werken met voetbalrenders. Ik weet gewoon niet hoe ik een voetbalsig moet maken. Darom heb ik zo'n logopack NOG niet nodig.

PS: weet iemand waar je voetbalsigs kan leren maken?

Royboow

Op SportGFX en SoccerGraphics zijn een heleboel tutorials omtrend het maken van voetbalsignatures te vinden. Daarnaast voorzien ze ook in renders, textures en andere aanverwante zaken.

Daarnaast zijn in de Graphics fora van GTAForum zelf ook een paar van dit soort tutorials te vinden, zoals hier en hier.

Bedankt Silvebyte ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...