Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Community

229 nieuwsberichten in deze categorie

1. Joriz ·
    Een speciale herinnering voor de vakantievierders om iedereen van GTAGames.nl de vakantiegroeten te doen. Je kunt deze zomervakantie namelijk een ouderwets gezellig kaartje naar GTAGames.nl sturen. Het maakt hierbij niet uit of je ansichtkaart uit een ver oord komt of gewoon vanuit je eigen huis. Als je een kaartje stuurt maak je ook nog eens kans op één fantastisch GTAGames.nl prijzenpakket met daarin o.a. een GTAGames.nl muismat, GTAGames.nl pennen en diverse unieke en coole Grand Theft Auto V stickers!
    Vakantiekaartjes dienen met voldoende frankering en vermelding van je forumnaam worden gestuurd naar:

GTAGames.nl
    Postbus 96
    7500 AB ENSCHEDE
    NETHERLANDS Onder de kaartjes die voor zaterdag 22 augustus 2015 van forumleden (vermeld je forumnaam!) aankomen zal het prijzenpakket worden verloot. Tevens worden de ontvangen kaartjes binnenkort op de GTAGames.nl nieuwspagina, GTAGames.nl Twitter en GTAGames.nl Facebook getoond.
    Joriz
    Joriz
    • 6 comments
    • 2516 bezichtigingen
  2. Joriz ·
    Altijd al is alle leden en bezoekers van GTAGames.nl de vakantiegroeten willen doen? Stuur dan deze zomervakantie een ouderwets gezellig kaartje naar GTAGames.nl. De ontvangen kaartjes zullen op GTAGames.nl nieuwspagina, GTAGames.nl Twitter en GTAGames.nl Facebook worden getoond. Daarnaast maak je ook nog eens kans op een GTAGames.nl prijzenpakket!
    Vakantiekaartjes dienen met voldoende frankering en vermelding van je forumnaam worden gestuurd naar:

GTAGames.nl
    Postbus 96
    7500 AB ENSCHEDE
    NETHERLANDS Onder de kaartjes die voor zaterdag 22 augustus 2015 van forumleden (vermeld je forumnaam!) aankomen zal dus één GTAGames.nl prijzenpakket worden weggeven met daarin o.a. een GTAGames.nl muismat, GTAGames.nl pennen en diverse unieke en coole Grand Theft Auto V stickers!
    Iedereen een super goede zomervakantie gewenst en alvast bedankt voor het toesturen van je mooie ansichtkaart!
    Bovenstaande afbeelding bevat werk van: Rockstar Games / Boston Public Library
    Joriz
    Joriz
    LethalMaximus73
    LethalMaximus73
    • 15 comments
    • 5933 bezichtigingen
  3. Joriz ·
    Al sinds oktober 2005 wordt er gewerkt aan de WikiGTA Walkthrough. In tegenstelling tot andere Wiki's wordt onze GTA Wiki opgebouwd vanuit een besloten groep. Ondertussen hebben een dikke honderd Nederlandse en Belgische GTA fans meegeschreven bij het creëren van de bijna 5000 volledige artikelen.
    Het wordt dus tijd om kennis te maken met de vele mensen die hebben meegewerkt aan WikiGTA. In deze nieuwe interviewreeks kan je aan de hand van vijf vragen lezen wat leden drijft om aan WikiGTA mee te werken en wat ze precies doen.
    We starten deze nieuwe reeks met NickOwnage. Hij registreerde zich op 28 december 2008 op het forum waarna hij flink wat jaren actief was geweest. Al verdween hij weer van het forum kwam hij rond maart 2015 weer terug ("Old habits don't die"), waarna hij weer flink actief is geworden. Op 11 april 2015 werd hij dan ook een van onze nieuwste WikiGTA-medewerkers, ook is hij op 6 mei gepromoveerd tot Superlid en post hij elke maand in het Games v/d Maand topic welke spellen je tijdelijk gratis kan downloaden.
    Al is NickOwnage dus pas 1,5 maand onderdeel van WikiGTA heeft hij al weer 125 bewerkingen op zijn naam staan. Waardoor hij er mede voor heeft gezorgd dat we binnenkort eindelijk over de 5000 artikelen heen gaan.

1. Hoe lang speel je al GTA?
    De GTA-serie interesseert mij sinds kleins af aan. Toen ik heel jong was heb ik een van de "Classic View" GTA's gespeeld bij mijn neefje op de PlayStation 1. Kort daarna heb ik GTA III voor de PC gekocht. Dit was mijn eerste GTA, echter kwam ik nooit verder dan de eerste 10 missies en begon wekelijks opnieuw met de storyline. Ik reed wat rond en gebruikte cheats. Daarna is de volgende GTA die ik heb gespeeld GTA San Andreas. Deze heb ik helemaal uitgespeeld op de PlayStation 2. Ik zat continue vast bij de missie " Mad Dogg". Ik had blijkbaar de "Riot"-cheat gebruikt en na talloze keren proberen heb ik gekeken op het internet. Dit was mijn eerste bezoek aan WikiGTA. Hieruit bleek dus dat ik de storyline opnieuw moest beginnen. Dat heb ik toen gedaan en al snel had ik de game uitgespeeld. Daarna nog GTA Vice City voor de PlayStation 2 gekocht die ik tot op de dag van vandaag nooit uitgespeeld heb. Op 28 December 2008 heb ik GTA IV voor het eerst geïnstalleerd op mijn oude laptop. Het lukte mij niet en toen heb ik mij ook geregistreerd op GTAForum. Ik heb GTA IV helemaal uitgespeeld op mijn laptop. Vervolgens heb ik een Xbox360 gekocht en heb ik daar GTA IV weer op uitgespeeld en een aantal jaren later verscheen GTA V. Die heb ik zowel op mijn Xbox360 als op mijn Xbox One waar ik ze beide op 100% heb uitgespeeld.
    2. Hoe lang werk je al mee aan WikiGTA?
    Ik werk sinds 10 April 2015 mee aan WikiGTA. Ik bewerk en vul voornamelijk missies, personages en overige dingen aan. Ik vind het heel leuk om zelf ook een steentje bij te dragen aan WikiGTA. Ik heb het zelf vroeger veel gebruikt en ik vind het ook belangrijk dat andere mensen ook van deze geweldige optie gebruik kunnen maken om zo verder te komen met GTA of dingen te ontdekken die hij/zij van tevoren helemaal niet eens wist. Mijn aanmelding voor WikiGTA-medewerker is eigenlijk gekomen, omdat ik het forum aan het afstruinen was naar leuke topics en ik ineens het topic Vacature voor WikiGTA-Medewerkers, maar ik zag dat dit al een zeer oude datum had. Uiteindelijk heb ik gewoon de stoute schoenen aangetrokken en heb ik gesolliciteerd.
    3. Welke pagina's houd je je mee bezig?
    Ik hou mij vooral bezig met Grand Theft Auto V. Ik speel deze GTA nog steeds en ik zag dat er nog redelijk wat aan te vullen was. Toen ben ik eerst begonnen met een aantal missies te beschrijven. Mijn geheim is om de missie op dat moment te spelen en na elke minuut of gebeurtenis even stop te zetten zodat ik meekon typen. Ik probeer mijn missies altijd zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven. Ik vind missies het leukst om te beschrijven, omdat je daarin vaak ook extra tips kan geven over hoe je deze missie het best kunt voltooien. Daarnaast heb ik een aantal personages beschreven en is mijn volgende doel om de Achievements & Trophies te voorzien van tips en nog een aantal personages toe te voegen aan de personagelijst van GTA V.
    4. Welke pagina ben je het meest trotst op waar je aan hebt meegewerkt?
    Het meest trots ben ik op de missie Dead Man Walking. Ik ben daarin uiterst gedetailleerd geweest in de hoeveelheden agenten er aankwamen lopen en op het vijftal tips wat ik gegeven heb. Het moeilijkste aan deze missie was het grote aantal agenten uit alle hoeken en gaten te voorschijn kwam. Dus na elke 20 seconden de game stop zetten en dit beschrijven, vervolgens weer stukje verder spelen. Nadat ik klaar was met de missiebeschrijving gaf dit mij ontzettend veel voldoening.
    5. Wat zou je willen zeggen tegen mensen die nog twijfelen of ze aan WikiGTA mee willen werken?
    Voor mensen die twijfelen om WikiGTA-medewerker te worden: Denk eraan dat iedereen beschikt over zijn/haar eigen kwaliteiten. WikiGTA heeft een zéér behulpzaam team, die aanvoelt als een zeer hechte groep. De coding die je bij WikiGTA gebruikt is ook heel leuk om mee te werken, zodra je hier een beetje mee gaat werken of uitproberen. Het team van WikiGTA is altijd op zoek naar nieuwe medewerkers om het niveau zo hoog mogelijk te krijgen, dus vind je het leuk om mee te werken aan dit soort projecten, ideeën of vind je het leuk om te leren. Schroom dan niet om te solliciteren. Zoals ik hierboven genoemd heb: Iedereen beschikt over kwaliteiten, die je kunt gebruiken bij WikiGTA. Wij zijn op zoek naar jou! Heel erg veel dank aan NickOwnage voor het meewerken aan dit interview. Mocht je ook mee willen werken aan WikiGTA dan ben je welkom om ons een sollicitatie toe te sturen.
    Er zullen in de toekomst nog meer interviews volgen met WikiGTA-medewerkers.
    Joriz
    Joriz
    • 5 comments
    • 2740 bezichtigingen
  4. Joriz ·
    Daar is hij dan eindelijk. De uitslag van de prijsvraag waarin we kaartjes weggeven voor het concert van Oh No op 14 april in de Helling!
    Oh No is voor de meeste van ons GTA fans ondertussen een bekende naam. Oh No is samen met The Alchemist namelijk in meerdere Grand Theft Auto's terug te vinden. Zo is het nummer Bassheads onder de naam Gangrene te horen in GTAV op Radio Los Santos, al zal je de muziek van Oh No vooral (onbewust) kennen aangezien zijn muziek ook bij de missies en jobs is te horen in GTA5 en GTA Online.
    Daarnaast komt ook een hoop nieuwe gesamplede muziek van Oh No op 14 april naar de PC-versie van GTA5. Zoals we gisteren in de GTAV PC trailer konden horen!
    Op 7 april komt Oh No echter al met een optreden naar Nederland! Wij mochten afgelopen weken 2x2 kaartjes inclusief gratis consumpties weggeven voor dit concert. Al dacht ik dat alle vragen lastig waren, wisten alle inzenders ze toch goed te beantwoorden. Ze zijn duidelijk allen een groot Grand Theft Auto V en Oh No fan. Na loten mogen de volgende forumleden samen met iemand anders naar het concert:

herobriner007 - Djmaddox

Beide winnaars wil ik een super mooie avond toewensen. De antwoorden van de prijsvraag staan hier!
    Joriz
    Joriz
    • 12 comments
    • 3233 bezichtigingen
  5. Joriz ·
    Het is een lastige keuze, maar ik heb hem toch moeten maken. GTAGames.nl gaat vanaf deze maand verder als CitiesGames.nl. Vanaf nu zijn we dus een fansite van het fantastische stedenbouwspel Cities: Skylines, wat eigenlijk al door de meerderheid van het forum werd gespeeld.
    Waarom deze beslissing?
    Als klein kind was ik al fan van het klassieke SimCity. Daarnaast begon ik de afgelopen jaren steeds minder lol te krijgen met het spelen van Grand Theft Auto. Ondertussen is GTA Online een pay to win spel geworden, wat ik niet vind kunnen. Daarnaast gebeurde er de afgelopen jaren niets meer rondom GTA, behalve dan de release van het duidelijk niet goed afgewerkte GTAV. Het begon voor mij dus gewoon vervelend te worden en het werken aan deze fansite was niet meer leuk.
    Gelukkig veranderde dit toen ik een paar maanden terug de spirituele opvolger van Sim City zag. Zodra ik Cities: Skylines ging spelen begon ik ook weer zin te krijgen om aan deze fansite te werken.
    Dit was de laatste tijd ook in mijn nieuwsberichten te zien. Alle nieuwsberichten gingen eigenlijk over Cities: Skylines i.p.v. Grand Theft Auto. Daarom ben ik gaan nadenken en heb ik dus mede met de crew besloten mijn passie te volgen en deze fansite door te zetten als CitiesGames.nl
    Wat zijn jullie met CitiesGames.nl van plan?
    We zullen als site ons focussen op Cities: Skylines discussie en nieuws. Daarnaast zullen we veel aandacht besteden aan gerelateerde games zoals Cities XL en SimCity.
    We zullen elke dacht aandacht geven aan de ontwikkeling van Cities Skylines, ondanks dat dit spel al uit is komen er nog veel updates. Hier zal de komende tijd veel nieuws over komen. De updates aan dit spel zijn namelijk echt gratis (geen freemium gedoe) en de komende tijd gaat hier dus nog veel informatie over komen. Daarnaast zorgt de toegestane modding er voor dat alles met dit spel mogelijk is.
    Gaat GTAGames.nl nu voor altijd offline?
    Nee, natuurlijk niet. In deze GTAGames.nl zit jaren lang werk. Echter zal in de komende maanden dus wel alles veranderen naar CitiesSkylines.nl. De discussies over GTA van GTAForum.nl zullen allemaal in één categorie onderaan worden gearchiveerd zodat ze nog terug zijn te lezen. Daarnaast zal onze huisstijl langzaam gaan veranderen van oranje in blauw met de hulp van Thundercover.
    Wat gebeurt er met WikiGTA?
    Op WikiGTA zijn meer dan 4800 artikelen vol geschreven over Grand Theft Auto en alle missies van alle GTA’s zijn er bijna uitgelegd. WikiGTA zal los door blijven gaan onder leiding van Svenie, al blijf ik er dus niet meer bij betrokken.
    Iedereen bedankt!
    Ik hoop dat jullie nu mijn lastige beslissing begrijpen en dat jullie net zo als ik veel zin in een Cities: Skylines fansite hebben. De komende weken zal ik nog verder toelichten wat er allemaal wordt veranderd.
    Ik wil jullie allemaal bedanken voor de vele fantastische jaren op GTAGames.nl! Vanaf nu gaan we dus verder als CitiesGames.nl!
    UPDATE:
    Zoals de meeste al hadden gezien was dit nieuwsbericht gepost op 1 April! Al ben ik inderdaad groot fan van Cities: Skylines, ben ik zeker zo'n groot fan van de gehele Grand Theft Auto reeks. We gaan dus gewoon door als GTAGames.nl!
    Weer super om te zien dat ondanks de datum toch elk jaar er weer mensen intrappen.
    Donderdag 2 april om 16:00 komt op GTAGames.nl dus gewoon de nieuwe Grand Theft Auto V PC trailer online! Check dus vooral onze website voor informatie over de PC versie van GTA5. Naast de trailer komt de komende dagen nog meer informatie en reviews online!
    Kleine troost voor Cities Skylines fans. Jullie zijn allemaal natuurlijk welkom in de Cities Skylines discussie, al zal de rest van het forum dus gewoon GTA blijven.
    Joriz
    Joriz
    • 51 comments
    • 11021 bezichtigingen
  6. Joriz ·
    Goed nieuws voor mensen die alles in 140 tekens kunnen! Ons eigen GTAGames.nl Twitteracount heeft namelijk 5000 volgers! Forumlid Djmaddox is onze 5000ste volger op Twitter en ondertussen staat de teller al weer hoger!
    Dagelijks kunnen onze volgers het beste van het GTA nieuws, GTAForum.nl en alles wat er gaande is in de GTA Community op Twitter lezen. Al in 2010 zijn we gestart met Twitteren, toen met het argument dat GTAGames.nl ook "web 2.0" dient te zijn. Ondertussen is Twitter dan ook uitgegroeid tot platform dat door vele mensen wordt gebruikt om op de hoogte te blijven van wat er allemaal in de wereld gebeurd.

Niko Bellic vindt die vogels maar
    vervelend!

Mocht je geen Twitter hebben dan kan je ook, voor het laatste nieuws en andere leuke berichtjes, ons volgen op Facebook, onze RSS-feed gebruiken of gewoon net zo als ik elke dag op GTAGames.nl zitten. Want uiteindelijk zit de echt Nederlandse GTA community hier toch op het forum!
    Heb je trouwens een nieuwstip of ben je met een interessant GTA gerelateerd project bezig dan mag je me altijd tippen zodat het in ons nieuws, op onze Facebook en onze Twitter kan worden gepubliceerd.
    Joriz
    Joriz
    • 7 comments
    • 2488 bezichtigingen
  7. Joriz ·
    Elke dag worden in deze steden vele mensen vermoord, ondanks dat zijn er mensen dapper genoeg om hier te blijven wonen. GTAGames.nl lid Phoenyxar heeft (bijna) alle huizen in Grand Theft Auto geteld en aan de hand hiervan berekend hoeveel virtuele mensen er in deze fictieve Grand Theft Auto steden wonen. Met behulp van Phoenyxar zijn cijfers is de volgende infographic gemaakt:

Al zijn de steden van Grand Theft Auto natuurlijk gebaseerd op echte Amerikaanse steden is alles in de wereld van Grand Theft Auto veel compacter. Daarom vroeg ik mij af hoe Phoenyxar het voor elkaar gekregen heeft deze cijfers te produceren. Tot nu toe was namelijk nog niet bekend hoeveel mensen er in deze steden wonen. De cijfers van Phoenyxar zijn dus zeker uniek en daarom stelde ik hem enkele vragen over deze inwonerscijfers:

1. Hoe kwam je op het idee om de inwoners te tellen? Ik werk wel vaker met getallen, maar dit concept is iets waar ik een aantal jaren terug plots mee was begonnen (in Vice City). Wat de reden was kan ik nu niet zo goed meer zeggen maar een half jaar terug pakte ik het weer op, vanwege de release van GTA5, en wilde ik het dan gelijk voor alle games eens doen.   2. Hoe heb je de inwoners geteld? Wel, ik tel wooneenheden en ga uit van een volle bezetting, oftewel: ~5.0x wooneenheden = maximale bezetting. Ik hou rekening met de omgeving en de functie (een kantoor is logischerwijs 0, net als een industrieel gebouw), de moeilijkheid ligt vooral bij het onderscheid tussen hotel of woonblok waar dat niet is aangegeven. Ook moet het ook echt bewoonbaar zijn, als het verwoest is of als het in aanbouw is telt het niet mee. In theorie klinkt die maximale bezetting dus wel leuk en is het handig om vergelijken, maar in de praktijk zal het werkelijke getal tussen de 50% en 80% van de maximale bezetting liggen, afhankelijk per district. Dus nee, Vice City telt niet dicht tegen 60.000 inwoners, het zal er zo'n 35-40.000 zijn, maar de bebouwing van de stad kan er in de huidige omstandigheden een dikke 59.000 huisvesten.   3. Heb je rekening gehouden met data die beschikbaar is van de echte steden? In zekere mate wel. Achtergrondinformatie helpt zeker bij de III-era games waar de bordjes niet leesbaar zijn om de functie van een gebouw te bepalen. Vooral het onderscheid hotel <=> residentieel moet ik vaak zo maken. Verder is het niet dat ik de wereldse getallen te veel gebruik, ze zouden wellicht te veel afleiden. Want als je weet dat er in Broker en Dukes elk zo'n anderhalf maal zo veel inwoners horen te zijn als in Algonquin is het lastig om de ingame-werkelijkheid van 1:7 te aanvaarden.   4. Wat vind je van de steden die Rockstar Games voor GTA heeft gemaakt? Wel, ik vind ze op een manier wel aangenaam en zie ook wel door deze census te doen wat ze op sommige plaatsen hebben nagestreefd. Er is wel een nadeel natuurlijk en dat is dat je bewust elke gevel van elke game hebt lopen afsporen waardoor ik vele texture-fouten, luiheden etc. heb gezien. Rockstar gebruikt vele keren hetzelfde model in verschillende buurten zonder dat de speler dat echt door heeft. Maar in het algemeen zijn ze wel geslaagd in hun opzet. Met zo min mogelijk moeite of ruimte toch een zo groot mogelijk gevoel creëren.   5. Zou je in een van deze fictieve GTA steden willen wonen? Ah! Ik zei het al enkele jaren en na deze census is die mening niet echt veranderd, maar Paradiso/Hashbury in San Fierro (stad in GTA San Andreas) lijkt me wel interessant en prachtig. Ook zou een appartement in een van de woontorens in The Exchange (het financiële district in Liberty City) niet mis zijn.  
    Mocht je exacter alle cijfers van Phoenyxar willen inzien dan kan dat in het Census der GTA-steden onderwerp.
    Phoenyxar wil ik super bedanken voor dit interview en ik ben echt super benieuwd of hij van de toekomstige GTA's ook voor ons alle gebouwen en mensen wilt gaan tellen.
    Joriz
    Joriz
    • 19 comments
    • 7669 bezichtigingen
  8. Joriz ·
    Daar is hij dan eindelijk. De uitslag van de GTAGames.nl Winteractie 2015. Voor deze actie waren er ook weer flink wat lastige vragen om die speciale hoofdprijs te winnen! Deze keer gaven we een Grand Theft Auto V voor de PC weg. Natuurlijk zit er in de hoofdprijs ook een heleboel extra's waaronder een origineel Los Santos T-shirt, een Lifeinvader-muismat, het boek Jacked, een exclusieve Cultstoppers buttonset en daarnaast natuurlijk diverse GTAGames.nl goodies en stickers.
    Dit keer was er ook weer een fantastisch aantal inzendingen! Het waren er maar liefst 200. Ook deze keer waren er weer veel goede inzendingen dat we helaas hebben moeten loten. Vele bleken namelijk goed kennis te hebben van GTA5, al trapte er wel vele mensen in de derde vraag. Uiteindelijk heeft na loting de volgende persoon gewonnen:

Hoofdprijs:

ET13

Troostprijzen:

TekaLoca, .Sharingan, Froodoo, chrisw_nl, ricovs

De mensen die de troostprijs hebben gewonnen ontvangen onder andere een GTAGames.nl-muismat, GTAGames.nl-pennen en GTAGames.nl-stickers! Heb je niets gewonnen? Niet getreurd want er komt rond deze zomer weer een nieuwe prijsvraag met allerlei coole GTA goodies . Alle goede antwoorden en meer cijfers staan trouwens hier!
    Joriz
    Joriz
    • 39 comments
    • 7877 bezichtigingen
  9. Dutchy3010 ·
    GTAGames Jaarboek 2014 online!
    Alweer een jaar voorbij, wat is de tijd gevlogen! Nadat de geschiedenis van een forum langer wordt, wordt logischerwijs ook (relatief) meer van deze geschiedenis vergeten. Om dat te voorkomen is in 2006 voor de eerste keer een jaarboek verschenen. Nadat het Jaarboek in 2013 helaas niet werd gepresenteerd, is de jarenlange traditie in ere hersteld. Een team van 10 leden heeft zich ingezet om van het jaarboek wederom een succes te maken. Zo is ook het jaar 2014 vereeuwigd!
    Klik hier om naar het Jaarboek te gaan
    Met dank aan: 3L1077, Asphyxiated, Bassieboy35, Bierbuikje, Dutchy3010, ERRWINS, Foreigner97, Narukami, Phoenyxar en SpacyColours.
    Vergeet ook zeker niet een reactie achter te laten in het reactietopic. Dat is extra leuk voor de leden die eraan meegewerkt hebben.
    Voorgaande edities:
    Jaarboek 2012
    Jaarboek 2011
    Jaarboek 2010
    Jaarboek 2009
    Jaarboek 2008
    Jaarboek 2007
    Jaarboek 2006
    Veel plezier met het lezen!
    Dutchy3010
    Dutchy3010
    • 9 comments
    • 2635 bezichtigingen
  10. Joriz ·
    Wil je dit allemaal winnen?
    Doe dan mee!

Een speciale reminder voor de mensen die nog geen inzending hebben ingestuurd voor de GTAGames.nl-Winteractie 2015. Met onze huidige actie geven we namelijk een exemplaar van GTA5 voor op de PC weg!
    Natuurlijk zou het geen GTAGames.nl-actie zijn zonder vette goodies. In de hoofdprijs zit dit jaar ook nog eens een echt Los Santos T-shirt, een Lifeinvader-muismat, een exclusieve Cultstoppers buttonset en daarnaast natuurlijk een GTAGames.nl-muismat, GTAGames.nl-pennen en ook nog eens vele stickers.
    Tevens zit er een heel bijzonder boek bij de hoofdprijs. Namelijk het boek Jacked: The Unauthorized Behind-the-scenes Story of Grand Theft Auto. In dit boek staat zeer smeuïg beschreven hoe het er achter de schermen bij Rockstar Games aan toe gaat, inclusief verhalen over de geheime feestjes bij Rockstar Games, de Hot Coffee mod en de oprichting van Rockstar Games. Dit boek is zeker een aanrader als je fan bent van Grand Theft Auto en andere spellen van Rockstar Games.
    De GTAGames.nl-Winteractie 2015 wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je je gratis registeren, indien je mee wilt doen, maar nog geen lid bent. Meedoen kan HIER!
    Inzenden kan nog tot en met zaterdag 24 januari 2014.
    Joriz
    Joriz
    • 14 comments
    • 3538 bezichtigingen
  11. Joriz ·
    Het is weer tijd voor een nieuwe fantastische winteractie van GTAGames.nl. Omdat Grand Theft Auto V binnenkort eindelijk naar de PC komt, geven we deze keer een exemplaar van GTA5 voor op de PC weg! Natuurlijk zou het geen GTAGames.nl-actie zijn zonder vele extra's, dus daarnaast zit er in de hoofdprijs ook een origineel Los Santos T-shirt, een Lifeinvader-muismat, diverse stickers waaronder van Up-n-Atom Burger, een exclusieve Cultstoppers buttonset en daarnaast natuurlijk een GTAGames.nl-muismat, GTAGames.nl-pennen en GTAGames.nl-stickers.
    Tevens hebben we een heel bijzonder boek bij de hoofdprijs gestopt. Namelijk het boek Jacked: The Unauthorized Behind-the-scenes Story of Grand Theft Auto, waarin je alles kan lezen over hoe het er achter de schermen bij Rockstar Games aan toe gaat, inclusief verhalen over de geheime feestjes, de Hot Coffee mod en hoe de oprichting van het bedrijf is gegaan.
    Ook zijn er maar liefst vijf troostprijzen weg te geven waarin alle GTAGames.nl-goodies zitten. Natuurlijk krijg je deze coole prijzen niet zomaar: ook deze keer dien je weer multiplechoicevragen in te vullen. De vragen gaan deze keer uiteraard over GTAGames.nl en GTAV!

Wil je dit allemaal winnen? Doe dan mee!

De GTAGames.nl-Winteractie 2015 wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je je gratis registeren, indien je mee wilt doen, maar nog geen lid bent. Meedoen kan HIER!
    Inzenden kan tot en met zaterdag 24 januari 2014.
    Joriz
    Joriz
    • 31 comments
    • 7322 bezichtigingen
  12. Joriz ·
    We hebben weer een fantastisch GTA jaar achter de rug met vele gratis updates voor GTA Online en daarnaast natuurlijk de release van Grand Theft Auto V voor op de PlayStation 4 en Xbox One. Dit heeft ook voor onze GTA fansite weer voor een hoop bezoekers gezorgd en daarnaast voor een hoop bijhorende cijfers. Al veel leuke cijfers waren af te leiden aan de hand van de top 10 onderwerpen op GTAForum.nl en de top 10 pagina's van WikiGTA. Maar nu 2014 echt is afgelopen is het tijd om te kijken hoeveel unieke bezoekers we nou exact hebben gehad!

[table=header]Website|Paginaweergave*|Unieke bezoekers*
    GTAForum.nl|5,621,327|556,001
    Nederlandse WikiGTA|6,382,795|516,578
    Engelse WikiGTA|4,551,619|992,798[/table]
    * Bezoekers zonder javascript of die javascript blokkeren zijn niet meegeteld

Kortom meer dan 16,5 miljoen paginaweergave in een jaar tijd! Ook leuk is nog te weten dat het forum er in 2014 maar liefst 2230 nieuwe leden heeft bijgekregen, er 3365 nieuwe onderwerpen zijn gestart en er in totaal maar liefst 141816 berichten zijn geplaatst op het forum!

Alle leden die hebben meegepost en meegeholpen bedankt voor een fantastisch 2014!

Natuurlijk staat er in 2015 ook weer een heleboel moois op stapel waardoor we in 2015 vast deze cijfers gaan overtreffen. Zo komt op 27 januari natuurlijk GTA5 eindelijk uit op de PC. Daarnaast komen de heists in begin 2015 ook eindelijk naar GTA Online. Tevens werkt Rockstar Games op dit moment nog aan nieuwe spellen waaronder een uitbreiding voor Grand Theft Auto V. Ik verwacht dat we hier in de loop van het jaar ook meer over gaan horen. Blijf GTAGames.nl dus in de gaten houden voor meer GTA nieuws!
    Joriz
    Joriz
    • 15 comments
    • 5213 bezichtigingen

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.