ikt Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen! http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten. AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig. Bewerkt: 8 juli 2009 door ikt Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 IK weet niet wat je bedoeld met betere belichting, aangezien (al helemaal bij sa) de belichting veel te overdreven is...Maar voor de liefhebbers is het leuk! Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 nou ík 'zie 'de ÁA 'niet 'hoor,k 'mss 'ben ík 'blind ',maar ík 'dnek 'van 'niet Reageren
ikt Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 IK weet niet wat je bedoeld met betere belichting, aangezien (al helemaal bij sa) de belichting veel te overdreven is...Maar voor de liefhebbers is het leuk! Uhm? Het ligt aan de instellingen. Je kunt je gamer er uit laten zien als iets in een stripboek door simpelweg gigantisch grote of kleine waarden in te vullen, of je kunt nadenken en fotorealistisch beeld maken. Mijn ENB configuratie heeft lichtaanpassingen zoals het oog het ziet. Fake HDR. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 IK weet niet wat je bedoeld met betere belichting, aangezien (al helemaal bij sa) de belichting veel te overdreven is...Maar voor de liefhebbers is het leuk! Uhm? Het ligt aan de instellingen. Je kunt je gamer er uit laten zien als iets in een stripboek door simpelweg gigantisch grote of kleine waarden in te vullen, of je kunt nadenken en fotorealistisch beeld maken. Mijn ENB configuratie heeft lichtaanpassingen zoals het oog het ziet. Fake HDR. :$ Dan zet iedereen de belichting gewoon veel te hoog bij SA . Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen! http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten. AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig. Zal dit enig effect hebben op de prestaties van je game? Ik bedoel hiermee, gaat je spel met deze optie dan aan trager werken mocht je nog op dezelfde opties staan als ervoor. Reageren
Dvt Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen! http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten. AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig. Zal dit enig effect hebben op de prestaties van je game? Ik bedoel hiermee, gaat je spel met deze optie dan aan trager werken mocht je nog op dezelfde opties staan als ervoor. Ja. Dus als je al geen goede PC hebt, zou ik geen ENBSeries gebruiken. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 AA heeft een drastisch effect op game performance, ik denk dat je wel ee flink aantal fps verliest, aangezien hij er dx10 heeft ingepropt, moet hij er ook wel dx10 in hebben gekregen, of deffered lightening eruit hebben gehaald. Reageren
ikt Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Nieuwere videokaarten zullen niet veel problemen hebben met AA, maar ik weet niet of Boris' methode dezelfde manier AA doet als andere spellen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 GTA IV Met AA is echt zo cool. Nu is GTA IV pas écht een mooi spel. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 De modders moeten het weer allemaal oplossen, R* kan het niet aan. Ben wel benieuwd naar een screenshot van de schaduwen, zo een screen van voor de AA en eentje erna. Reageren
Dexist Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 ik ben gelukkig blij met gta en me hdtvtje. geen gedoe met veel instelling Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Nieuwere videokaarten zullen niet veel problemen hebben met AA, maar ik weet niet of Boris' methode dezelfde manier AA doet als andere spellen. Idd dat is waar. Boris moet er wel dx10 in hebben gestopt, want deffered lightening en AA kunnen niet samen in dx9, tenzij boris die eruit heeft ehaald, maar dat denk ik niet. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Nieuwere videokaarten zullen niet veel problemen hebben met AA, maar ik weet niet of Boris' methode dezelfde manier AA doet als andere spellen. Zou een Nvidia Geforce 9500 GS problemen ondervinden ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.