Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407404 Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen! http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten. AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig. Bewerkt: 8 juli 200915 jaren door ikt
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407415 IK weet niet wat je bedoeld met betere belichting, aangezien (al helemaal bij sa) de belichting veel te overdreven is...Maar voor de liefhebbers is het leuk!
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407416 nou ík 'zie 'de ÁA 'niet 'hoor,k 'mss 'ben ík 'blind ',maar ík 'dnek 'van 'niet
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren Auteur comment_1407417 IK weet niet wat je bedoeld met betere belichting, aangezien (al helemaal bij sa) de belichting veel te overdreven is...Maar voor de liefhebbers is het leuk! Uhm? Het ligt aan de instellingen. Je kunt je gamer er uit laten zien als iets in een stripboek door simpelweg gigantisch grote of kleine waarden in te vullen, of je kunt nadenken en fotorealistisch beeld maken. Mijn ENB configuratie heeft lichtaanpassingen zoals het oog het ziet. Fake HDR.
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407466 IK weet niet wat je bedoeld met betere belichting, aangezien (al helemaal bij sa) de belichting veel te overdreven is...Maar voor de liefhebbers is het leuk! Uhm? Het ligt aan de instellingen. Je kunt je gamer er uit laten zien als iets in een stripboek door simpelweg gigantisch grote of kleine waarden in te vullen, of je kunt nadenken en fotorealistisch beeld maken. Mijn ENB configuratie heeft lichtaanpassingen zoals het oog het ziet. Fake HDR. :$ Dan zet iedereen de belichting gewoon veel te hoog bij SA .
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407470 Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen! http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten. AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig. Zal dit enig effect hebben op de prestaties van je game? Ik bedoel hiermee, gaat je spel met deze optie dan aan trager werken mocht je nog op dezelfde opties staan als ervoor.
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407533 Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen! http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten. AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig. Zal dit enig effect hebben op de prestaties van je game? Ik bedoel hiermee, gaat je spel met deze optie dan aan trager werken mocht je nog op dezelfde opties staan als ervoor. Ja. Dus als je al geen goede PC hebt, zou ik geen ENBSeries gebruiken.
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407543 AA heeft een drastisch effect op game performance, ik denk dat je wel ee flink aantal fps verliest, aangezien hij er dx10 heeft ingepropt, moet hij er ook wel dx10 in hebben gekregen, of deffered lightening eruit hebben gehaald.
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren Auteur comment_1407544 Nieuwere videokaarten zullen niet veel problemen hebben met AA, maar ik weet niet of Boris' methode dezelfde manier AA doet als andere spellen.
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407546 GTA IV Met AA is echt zo cool. Nu is GTA IV pas écht een mooi spel.
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407717 De modders moeten het weer allemaal oplossen, R* kan het niet aan. Ben wel benieuwd naar een screenshot van de schaduwen, zo een screen van voor de AA en eentje erna.
Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407770 ik ben gelukkig blij met gta en me hdtvtje. geen gedoe met veel instelling
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408098 Nieuwere videokaarten zullen niet veel problemen hebben met AA, maar ik weet niet of Boris' methode dezelfde manier AA doet als andere spellen. Idd dat is waar. Boris moet er wel dx10 in hebben gestopt, want deffered lightening en AA kunnen niet samen in dx9, tenzij boris die eruit heeft ehaald, maar dat denk ik niet.
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408166 Nieuwere videokaarten zullen niet veel problemen hebben met AA, maar ik weet niet of Boris' methode dezelfde manier AA doet als andere spellen. Zou een Nvidia Geforce 9500 GS problemen ondervinden ofzo?
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren Auteur comment_1408170 Hij kan ook Edge detect hebben gebruikt, dat lijkt me simpeler, alleen... zietde screen er té goed uit voor edge detect, daar is kwaliteitsverlies.
Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen!
http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg
En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten.
AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig.
Bewerkt: door ikt