Geplaatst: 8 juli 200915 jaren comment_1407404 Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen! http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten. AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig. Bewerkt: 8 juli 200915 jaren door ikt
Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1413781 De ENB Series Antialising test voor GTA IV is uit Screens Download testversie is op eigen risico! Edit: bij mij werkt het niet Bewerkt: 15 juli 200915 jaren door BV_1993
Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1413896 Volgens mij zit er al standaard AA in GTA 4, Altans bij mij wel, En ik kan kiezen hoeveel. Of heeft hij AA uitgevonden voor gta SA? daar heb ik namelijk geen AA.
Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1413906 Volgens mij zit er al standaard AA in GTA 4, Altans bij mij wel, En ik kan kiezen hoeveel. Of heeft hij AA uitgevonden voor gta SA? daar heb ik namelijk geen AA. GTA IV heeft toch geen AA? Voor SA is er ook een ENB Series Mod, die van GTA IV is nog in ontwikkeling en werkt nog niet @ikt bedoel je de eerste keer niet IV in plaats van AA? BV_1993
Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1413908 Ik heb het geprobeert, er is geen zak van te merken, echt serieus, je hebt de helft minder fps en de qualiteit is er neit beter op geworden.
Geplaatst: 15 juli 200915 jaren comment_1413962 Ik heb het geprobeert, er is geen zak van te merken, echt serieus, je hebt de helft minder fps en de qualiteit is er neit beter op geworden. in de testversie zit enkel de AA, de rest van de effecten zullen in de volgende versies toegevoegd worden
Geplaatst: 12 juni 201014 jaren comment_1671593 Kan iemand een werkende screen plaatsen? ^^ Dit is een oude versie, maar het ziet er al goed uit niet? Nieuwste versie kan je hier downloaden.
Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen!
http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg
En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten.
AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig.
Bewerkt: door ikt