Hoi iedereen daar ben ik weer we gaan met de mod een nieuw eiland maken ik hoop dat iemand alvast gan beginnen ik had een kaartje gemaakt ik zal de foto f uploaden de kaart heb ik nu vernieuwd maar probeer je op deze kaart te concenteren.
Ik ga een nieuwe pc kopen ik zal mijn bestanden op cd zetten zodat we gewoon verder kunnen gaan met de GTA Amsterdam mod ik heb 1 vraag kan iemand een eiland maken ? het liefst met huizen erop in de Amsterdamse style ik heb zelf al mensen veranderd en hulpdiensten enzovoort kortom het eiland moeten we nog hebben met de grachten en vele dingen zelf heb ik goede ideen voor de mod nogmaals een oproep om mee te doen aan het modding team
Hoi iedereen daar ben ik weer
we gaan met de mod een nieuw eiland maken ik hoop dat iemand alvast gan beginnen ik had een kaartje gemaakt ik zal de foto f uploaden de kaart heb ik nu vernieuwd maar probeer je op deze kaart te concenteren.
Ik ga een nieuwe pc kopen ik zal mijn bestanden op cd zetten zodat we gewoon verder kunnen gaan met de GTA Amsterdam mod ik heb 1 vraag kan iemand een eiland maken ? het liefst met huizen erop in de Amsterdamse style ik heb zelf al mensen veranderd en hulpdiensten enzovoort kortom het eiland moeten we nog hebben met de grachten en vele dingen zelf heb ik goede ideen voor de mod nogmaals een oproep om mee te doen aan het modding team
Alvast bedankt, Joost
het uploaden mislukte