Geplaatst: 13 juli 200915 jaren comment_1412092 Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aub Greetzz..
Geplaatst: 13 juli 200915 jaren comment_1412104 Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aubGreetzz.. Dat komt omdat je hem eerst nog moet texturen, zie MTL voor tutorials
Geplaatst: 13 juli 200915 jaren Auteur comment_1412228 Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aubGreetzz.. Dat komt omdat je hem eerst nog moet texturen, zie MTL voor tutorials Staat niet echt iets over
Geplaatst: 14 juli 200915 jaren comment_1413003 http://www.scribd.com/doc/7274437/Tut1 is voor 3ds max maar werkt hetzelfde
Geplaatst: 14 juli 200915 jaren Auteur comment_1413251 In zmodeler zegt hij nu dat geheugen vol zit.. Maar bij lokaal station zegt hij dat hij half vol zit Bewerkt: 14 juli 200915 jaren door fabian-trucker
Ik wil mijn wagen aanpassen Ik heb zegmaar een auto waar ik een onderdeel vanaf wil halen welk programma kan ik daar het best voor gebruiken? ZModeler werkt er niet echt goed mee want dan wordt me auto wit ingame Help me aub
Greetzz..