ik ben aan het sparen voor een upgrade set zodat ik GTA IV en de wat nieuwere spellen kan spelen en dit setje sprak mij erg aan omdat het niet zo duur is.
Mijn vraag is dus óf dit setje goed genoeg is voor GTA IV (medium ben ik tevreden mee, high hoef niet).
Maar deze is niet boxed en moet ik dus een koeler erbij kopen.
En ik moet DENK IK ook een nieuwe kast kopen omdat die ik nu heb te klein is (denk ik )
Mijn videokaart is een XFX GeForce 9600GSO 384MB
Is dit setje dus goed genoeg? en welke koeler kan ik erbij nemen die niet zo duur is? en de goedkoopste kast vind ik al goed want de kast geef ik echt helemaal niks om hoe die eruit ziet
Hey forumleden,
ik ben aan het sparen voor een upgrade set zodat ik GTA IV en de wat nieuwere spellen kan spelen en dit setje sprak mij erg aan omdat het niet zo duur is.
Mijn vraag is dus óf dit setje goed genoeg is voor GTA IV (medium ben ik tevreden mee, high hoef niet).
Maar deze is niet boxed en moet ik dus een koeler erbij kopen.
En ik moet DENK IK ook een nieuwe kast kopen omdat die ik nu heb te klein is (denk ik
)
Mijn videokaart is een XFX GeForce 9600GSO 384MB
Is dit setje dus goed genoeg? en welke koeler kan ik erbij nemen die niet zo duur is? en de goedkoopste kast vind ik al goed want de kast geef ik echt helemaal niks om hoe die eruit ziet
b.v.d.
Bewerkt: door JeGe