Als ik het speel dan doet hij het in het begin goed maar dan na een tijdje gaat de fps omlaag en "laggt" het. Dit gebeurd niet op bepaalde momenten of wat dan ook. Als ik dan nog een tijd doorspeel:
Soms freezt het spel (met mijn computer) ctl-alt-del, alt-tab, alt-F4 werkt allemaal niet meer en dan moet ik mijn computer via de aan/uit knop uitzetten.
In andere gevallen krijg ik een error RESC10: out of video memory.
Dit gebeurt als ik hem op low detail heb staan maar ook op medium of high, maakt weinig tot geen verschil. Ook de resolutie veranderen maakt geen enkel verschil.
Ik heb mijn drivers gecheckt, GTA IV uninstalled, patches geinstaleerd en het internet afgezocht maar ik kon niets vinden wat werkte voor mijn computer.
Ik heb:
Processor: Intel® Core2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz
Memory: 2046MB RAM
Video Card: NVIDIA MSi N250 GTS 1G
Dit zou genoeg moeten zijn om GTA IV fatsoenlijk te moeten kunnen spelen.
Benchmark test:
Statistics
Average FPS: 38.18
Duration: 37.37 sec
CPU Usage: 96%
System memory usage: 89%
Video memory usage: 49%
Graphics Settings
Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)
Texture Quality: Medium
Texture Filter Quality: Medium
View Distance: 26
Detail Distance: 51
Hardware
Microsoft® Windows Vista" Home Premium
Service Pack 2
Video Adapter: NVIDIA GeForce GTS 250
Video Driver version: 182.50
Audio Adapter: Luidsprekers / Koptelefoon (SigmaTel High Definition Audio CODEC)
Ik heb een vrij vervelend probleem met GTA IV:
Als ik het speel dan doet hij het in het begin goed maar dan na een tijdje gaat de fps omlaag en "laggt" het. Dit gebeurd niet op bepaalde momenten of wat dan ook. Als ik dan nog een tijd doorspeel:
Soms freezt het spel (met mijn computer) ctl-alt-del, alt-tab, alt-F4 werkt allemaal niet meer en dan moet ik mijn computer via de aan/uit knop uitzetten.
In andere gevallen krijg ik een error RESC10: out of video memory.
Dit gebeurt als ik hem op low detail heb staan maar ook op medium of high, maakt weinig tot geen verschil. Ook de resolutie veranderen maakt geen enkel verschil.
Ik heb mijn drivers gecheckt, GTA IV uninstalled, patches geinstaleerd en het internet afgezocht maar ik kon niets vinden wat werkte voor mijn computer.
Ik heb:
Processor: Intel® Core2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz
Memory: 2046MB RAM
Video Card: NVIDIA MSi N250 GTS 1G
Dit zou genoeg moeten zijn om GTA IV fatsoenlijk te moeten kunnen spelen.
Benchmark test:
Bewerkt: door Farlord