>>> Gelieve niet in dit topic posten! Cuban Gangster heeft hier een Reactietopic voor aangemaakt. Het is de bedoeling dat alleen leden en medewerkers van de gang hier posten, om het overzichtelijk te houden. <<<
Beste medeforummers,
Namens Cuban Gangster, Hearv94 en mezelf maak ik het Mythes en Easter Egg topic aan. Dit, omdat wij vonden dat we alle Mythes en EE's wel eens netjes en overzichtelijk op een rijtje mochten zetten. Zo kun je in de inhoud kijken overzichtelijk zien waar het desbetreffende onderwerp staat. Ik wens jullie alvast veel lees plezier!
Inhoud:
Mythes (Post 2.)
1. Sprunk Factory Ghost
2. Jezus in GTA IV
3. Ghost Fisherboats
4. Dead captain body
5. Broker Pay 'N Spray Massacre
6. Ratman
Easter Eggs (Post 3.)
1. Swinging Puppets
2. Worsten van Johnson
3. Home'O Sport
4. Manicure (middelvinger)
5. Burger Shot Easter Egg
6. Advocatenbureau 'Su ur ass'
7. Candy Shop - 49 Cent
8. The Wet Dream
9. Rusty Schit
Dit topic is nog in aanbouw. Er moet dus nog veel gebeuren, en het is nog lang niet af.
Met vriendelijke groet,
Cuban Gangster,
Hearv94,
Gta Bram
>>> Gelieve niet in dit topic posten! Cuban Gangster heeft hier een Reactietopic voor aangemaakt. Het is de bedoeling dat alleen leden en medewerkers van de gang hier posten, om het overzichtelijk te houden. <<<
Beste medeforummers,
Namens Cuban Gangster, Hearv94 en mezelf maak ik het Mythes en Easter Egg topic aan. Dit, omdat wij vonden dat we alle Mythes en EE's wel eens netjes en overzichtelijk op een rijtje mochten zetten. Zo kun je in de inhoud kijken overzichtelijk zien waar het desbetreffende onderwerp staat. Ik wens jullie alvast veel lees plezier!
Inhoud:
Mythes (Post 2.)
1. Sprunk Factory Ghost
2. Jezus in GTA IV
3. Ghost Fisherboats
4. Dead captain body
5. Broker Pay 'N Spray Massacre
6. Ratman
Easter Eggs (Post 3.)
1. Swinging Puppets
2. Worsten van Johnson
3. Home'O Sport
4. Manicure (middelvinger)
5. Burger Shot Easter Egg
6. Advocatenbureau 'Su ur ass'
7. Candy Shop - 49 Cent
8. The Wet Dream
9. Rusty Schit
Dit topic is nog in aanbouw. Er moet dus nog veel gebeuren, en het is nog lang niet af.
Met vriendelijke groet,
Cuban Gangster,
Hearv94,
Gta Bram
Bewerkt: door Gta Bram