Jump to content
Geplaatst:
comment_1429520

Weet iemand hoe ik deze timer kan laten werken?

forward SetHealth(playerid,vehicleid);
public SetHealth(playerid,vehicleid)
{
		new vehicle;
vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:health;
if (vehicle > 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!");
  			GetVehicleHealth(vehicle, health);
		if(health < 1000.0)
		{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!");
			SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0);
		}
	}
return 1;
}

Ik krijg de text 'test 1' en 'test 2' ook niet, Watmoet ik veranderen zodat het werkt???

Alvast bedankt

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1429531
forward SetHealth(playerid,vehicleid);
public SetHealth(playerid,vehicleid)
{
new Float:health;
new vehicle;
vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (IsPlayerInVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!");
GetVehicleHealth(vehicle, health);
if(health < 1000.0)
{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!");
			SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0);
		}
	}
return 1;
}

Bewerkt: door Remcconen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1430255

forward SetHealth(playerid,vehicleid);
public SetHealth(playerid,vehicleid)
{
		new vehicle;
vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:health;
if (vehicle > 490)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!");
  			GetVehicleHealth(vehicle, health);
		if(health < 1000.0)
		{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!");
			SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0);
		}
	}
return 1;
}

Als vehicle > 490 op 0 staat krij ik in elk voertuig test 1 en als ik iets raak test 2 maar nog steeds geen healt erbij.

Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit voor vehicle id 490 te doen?

Kan niemand dat?

Geplaatst:
comment_1430286

Het gaat toch alleen om voertuig 490?

forward SetHealth(playerid,vehicleid);
public SetHealth(playerid,vehicleid)
{
		new vehicle;
vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:health;
if (vehicle = 490)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!");
		   GetVehicleHealth(vehicle, health);
		if(health < 1000.0)
		{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!");
			SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0);
		}
	}
return 1;
}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.