Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1429520 Weet iemand hoe ik deze timer kan laten werken? forward SetHealth(playerid,vehicleid); public SetHealth(playerid,vehicleid) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:health; if (vehicle > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!"); GetVehicleHealth(vehicle, health); if(health < 1000.0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!"); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } } return 1; } Ik krijg de text 'test 1' en 'test 2' ook niet, Watmoet ik veranderen zodat het werkt??? Alvast bedankt
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren comment_1429531 forward SetHealth(playerid,vehicleid); public SetHealth(playerid,vehicleid) { new Float:health; new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); if (IsPlayerInVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!"); GetVehicleHealth(vehicle, health); if(health < 1000.0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!"); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } } return 1; } Bewerkt: 30 juli 200915 jaren door Remcconen
Geplaatst: 30 juli 200915 jaren Auteur comment_1429546 Dt kan wel werken maar ik wou het specafiek voor verhicle id 490, Hie moet het dan??
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren Auteur comment_1430255 forward SetHealth(playerid,vehicleid); public SetHealth(playerid,vehicleid) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:health; if (vehicle > 490) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!"); GetVehicleHealth(vehicle, health); if(health < 1000.0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!"); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } } return 1; } Als vehicle > 490 op 0 staat krij ik in elk voertuig test 1 en als ik iets raak test 2 maar nog steeds geen healt erbij. Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit voor vehicle id 490 te doen? Kan niemand dat?
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1430286 Het gaat toch alleen om voertuig 490? forward SetHealth(playerid,vehicleid); public SetHealth(playerid,vehicleid) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:health; if (vehicle = 490) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 1!"); GetVehicleHealth(vehicle, health); if(health < 1000.0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test 2!"); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } } return 1; }
Geplaatst: 31 juli 200915 jaren Auteur comment_1430298 Ja in theorie werkt het maar ik krij noch de text noch de healt...
Weet iemand hoe ik deze timer kan laten werken?
Ik krijg de text 'test 1' en 'test 2' ook niet, Watmoet ik veranderen zodat het werkt???
Alvast bedankt