Geplaatst: 31 juli 200915 jaren comment_1431156 Kleurrijker en origineler dan de vorige. De planten en het mos komen letterlijk uit de achtertuin, het ongedierte is hier terug te vinden. De lay-out is qua breedte overigens wat groot uitgevallen, dus moet handmatig gecentreerd worden.
Geplaatst: 1 augustus 200915 jaren comment_1432133 Ik vind de vorige beter. Deze vind ik te donker en te overzichtelijk, je ziet nauwelijks scheiding tussen onderdelen. Misschien moet je er wat meer groen in doen. Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren Auteur comment_1433052 Bedankt voor de reacties! Ik vind de vorige beter. Deze vind ik te donker en te overzichtelijk, je ziet nauwelijks scheiding tussen onderdelen. Misschien moet je er wat meer groen in doen. Over het algemeen neig ik eerder naar donker dan naar licht, maar het zou inderdaad nog een paar tinten lichter kunnen. De lay-out gaat overigens sowieso nog op de schop, want ik wil nog een 'groene' footer plaatsen en nog wat sleutelen aan de navigatie bovenin. Meer tips en/of reacties zijn natuurlijk welkom.
Kleurrijker en origineler dan de vorige. De planten en het mos komen letterlijk uit de achtertuin, het ongedierte is hier terug te vinden.
De lay-out is qua breedte overigens wat groot uitgevallen, dus moet handmatig gecentreerd worden.