Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433588 hallo gta'ers ik zou heeeeeeeeeeeeel graag gta liberty city stories willen spelen. maar nu een klein vraagje,bestaat die ook voor de pc??zo ja weet iemand een site waar je die kan bestelen?
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433608 Nee, Liberty City Stories is er niet voor de pc, wel voor PSP en PS2.
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433673 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS.
Geplaatst: 4 augustus 200915 jaren comment_1434954 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS. Die kun je hier vinden.
Geplaatst: 5 augustus 200915 jaren comment_1435319 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS. Die kun je hier vinden. waarom zou je LCS willen spelen als je SA hebt? SA is toch véél beter!
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439085 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS. Die kun je hier vinden. waarom zou je LCS willen spelen als je SA hebt? SA is toch véél beter! Wie zegt dat die gene Sa heeft. En ja SA is misschien leuker, maar je hebt alleen de mod van SA.
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439090 Er bestaat een mod waarmee GTA San Andreas vervangt wordt door GTA LCS. Die kun je hier vinden. waarom zou je LCS willen spelen als je SA hebt? SA is toch véél beter! Wie zegt dat die gene Sa heeft. En ja SA is misschien leuker, maar je hebt alleen de mod van SA. Voor de plattegrond van LCS zou ik gewoon GTA United voor SA aanbevelen, maar ik wist niet dat je mods had om SA om te vormen naar LCS .
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439117 Ik vond er laatst een filmpje over op Youtube. Het is perfect behalve dat er geen stemmen inzitten .
hallo gta'ers ik zou heeeeeeeeeeeeel graag gta liberty city stories willen spelen.
maar nu een klein vraagje,bestaat die ook voor de pc??zo ja weet iemand een site waar je die kan bestelen?