Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Trailer Pc?

Heeft iemand enig id wanneer rockstar op de website uitkomt met een trailer er staat als sinds de lancering "Video coming soon" en een week voor de release vind ik redelijk laat eigenlijk

en is er al een commercial op tv ofzow?

als je iets hebt plaats ook ff een link

  • Replies 36
  • Views 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Nee.

Ik denk 1 dag voor Amerikaanse release of morgen of overmrogen lol ;) :lol:

Ik denk dat hij er voor maandag wel opstaat...

Het duurt inderdaad lang. Als ze hem maar niet hebben afgeraffeld <_<

  • Author

daar ben ik onderhand al niet bang meer voor nadat ik de trailer van pcpowerplay gezien heb maar toch voor je reclame is het niet super

er zijn al maanden van te voren vragen naar en een filmpje maken zou handig zijn voor betere verkoop zou ik denken

er zijn al maanden van te voren vragen naar en een filmpje maken zou handig zijn voor betere verkoop zou ik denken

Maar iedereen weet toch dat de pc/xbox versie van sa goed is en screens zeggen genoeg, maar je hebt gelijk, een trailer is leuker en ze zijn er wel laat mee ja.

Ik las op een site dat de trailer bij de release komt, maar dan heb je er denk niks meer aan want dan heb je het spel waarschijnlijk al :puh:

  • Author

idd vrijdag ochtend is mijn deurmat heilig

daar moet ie toch op gaan vallen de 10e

die van mij is die dag ook heilig ja, laat ze maar lkkr vroeg brengen :D :ph34r:

Ik moet hem gaan halen.

De lol is: Dat ik mijn mentor een e-mail heb gestuurt en gervaagt of ik het 1ste uur vrij moch om Gta:SA te gaan kopen.

En het mocht :puh: ( geen grap B) )

Dan mee naar school nemen thuis komen en dan spelen :puh:

Ik ben ook benieuwd of er een trailer uit komt voor de release! :)

Het 1ste uur vrij? En je denkt dat dan de winkels al open zijn B) ?

Ja hoor.

Ik stond om half 8 voor de E-Plaza, en normaal zouden ze om 9 uur opengaan, maar ze gingen om 8 uur open :)

In Amsterdam is 1e uur 8:30 / 8:45 tot 9:15 / 9:20 maar dat geld alleen voor vmbo/havo/vwo enz. ik doe nu MBO en ik hoef alleen dinsdag s'morgens naar school :puh:

Edited by Mr.Elvis

ik heb vrijdag al de eerste 2 uur vrij, dus ik sta om 9.00 voor de winkel ergens of met een beetje geluk heb ik hem donderdagavond al ergens gehaald waar ze hem meteen nadat ze hem binnen kregen in het rek hebben gelegd :lol:

Ja hoor.

Ik stond om half 8 voor de E-Plaza, en normaal zouden ze om 9 uur opengaan, maar ze gingen om 8 uur open :)

Weet je mischien of E-plaze in maastricht ook om 8 uur open is?

Zoja dan ga ik het daar kopen i.p.v de free recordshop!

Want er liggen 3 winkels dicht bij elkaar :puh: ( kijken welke eerste open)

Op site van E-plaza vind ik wel de winkel maar geen openingstijden.

Dusja ik weet nog niet naar welke ik ga en waneer welke open is :puh:

Edited by T-gta

ik ben vrijdag in parijs...ik ga met school een dagje naartoe...moet wel om 4 uur( ben dus een van de vroegste die wakker is) opstaan...mss kan ik in parijs kopen :puh::D...ik kom dan wel de volgende dag om 3 uur sochtends pas terug en dan kan ik 2 dagen spelen en dan heb ik een week lang uitwisseling met duitsland....dus duurt nog een tijdje voordat ik echt volop kan spelen

Edited by Delusion

Ja hoor.

Ik stond om half 8 voor de E-Plaza, en normaal zouden ze om 9 uur opengaan, maar ze gingen om 8 uur open :)

Weet je mischien of E-plaze in maastricht ook om 8 uur open is?

Zoja dan ga ik het daar kopen i.p.v de free recordshop!

Want er liggen 3 winkels dicht bij elkaar :puh: ( kijken welke eerste open)

Op site van E-plaza vind ik wel de winkel maar geen openingstijden.

Dusja ik weet nog niet naar welke ik ga en waneer welke open is :puh:

kijk eens voor meer info over eplaza naar: www.eplaza.com

laterssss btw: nog 5dage te gaan :lol: :D

in amerika nog 2 :@

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.