June 3, 200521 yr Heeft iemand enig id wanneer rockstar op de website uitkomt met een trailer er staat als sinds de lancering "Video coming soon" en een week voor de release vind ik redelijk laat eigenlijk en is er al een commercial op tv ofzow? als je iets hebt plaats ook ff een link
June 3, 200521 yr Ik denk dat hij er voor maandag wel opstaat... Het duurt inderdaad lang. Als ze hem maar niet hebben afgeraffeld <_<
June 3, 200521 yr Author daar ben ik onderhand al niet bang meer voor nadat ik de trailer van pcpowerplay gezien heb maar toch voor je reclame is het niet super er zijn al maanden van te voren vragen naar en een filmpje maken zou handig zijn voor betere verkoop zou ik denken
June 3, 200521 yr er zijn al maanden van te voren vragen naar en een filmpje maken zou handig zijn voor betere verkoop zou ik denken Maar iedereen weet toch dat de pc/xbox versie van sa goed is en screens zeggen genoeg, maar je hebt gelijk, een trailer is leuker en ze zijn er wel laat mee ja. Ik las op een site dat de trailer bij de release komt, maar dan heb je er denk niks meer aan want dan heb je het spel waarschijnlijk al
June 3, 200521 yr Author idd vrijdag ochtend is mijn deurmat heilig daar moet ie toch op gaan vallen de 10e
June 3, 200521 yr Ik moet hem gaan halen. De lol is: Dat ik mijn mentor een e-mail heb gestuurt en gervaagt of ik het 1ste uur vrij moch om Gta:SA te gaan kopen. En het mocht ( geen grap B) ) Dan mee naar school nemen thuis komen en dan spelen Ik ben ook benieuwd of er een trailer uit komt voor de release!
June 3, 200521 yr Ja hoor. Ik stond om half 8 voor de E-Plaza, en normaal zouden ze om 9 uur opengaan, maar ze gingen om 8 uur open
June 3, 200521 yr In Amsterdam is 1e uur 8:30 / 8:45 tot 9:15 / 9:20 maar dat geld alleen voor vmbo/havo/vwo enz. ik doe nu MBO en ik hoef alleen dinsdag s'morgens naar school Edited June 4, 200521 yr by Mr.Elvis
June 4, 200521 yr ik heb vrijdag al de eerste 2 uur vrij, dus ik sta om 9.00 voor de winkel ergens of met een beetje geluk heb ik hem donderdagavond al ergens gehaald waar ze hem meteen nadat ze hem binnen kregen in het rek hebben gelegd :lol:
June 4, 200521 yr Ja hoor.Ik stond om half 8 voor de E-Plaza, en normaal zouden ze om 9 uur opengaan, maar ze gingen om 8 uur open Weet je mischien of E-plaze in maastricht ook om 8 uur open is? Zoja dan ga ik het daar kopen i.p.v de free recordshop! Want er liggen 3 winkels dicht bij elkaar ( kijken welke eerste open) Op site van E-plaza vind ik wel de winkel maar geen openingstijden. Dusja ik weet nog niet naar welke ik ga en waneer welke open is Edited June 4, 200521 yr by T-gta
June 5, 200521 yr ik ben vrijdag in parijs...ik ga met school een dagje naartoe...moet wel om 4 uur( ben dus een van de vroegste die wakker is) opstaan...mss kan ik in parijs kopen ...ik kom dan wel de volgende dag om 3 uur sochtends pas terug en dan kan ik 2 dagen spelen en dan heb ik een week lang uitwisseling met duitsland....dus duurt nog een tijdje voordat ik echt volop kan spelen Edited June 5, 200521 yr by Delusion
June 5, 200521 yr Ja hoor.Ik stond om half 8 voor de E-Plaza, en normaal zouden ze om 9 uur opengaan, maar ze gingen om 8 uur open Weet je mischien of E-plaze in maastricht ook om 8 uur open is? Zoja dan ga ik het daar kopen i.p.v de free recordshop! Want er liggen 3 winkels dicht bij elkaar ( kijken welke eerste open) Op site van E-plaza vind ik wel de winkel maar geen openingstijden. Dusja ik weet nog niet naar welke ik ga en waneer welke open is kijk eens voor meer info over eplaza naar: www.eplaza.com laterssss btw: nog 5dage te gaan :lol:
Heeft iemand enig id wanneer rockstar op de website uitkomt met een trailer er staat als sinds de lancering "Video coming soon" en een week voor de release vind ik redelijk laat eigenlijk
en is er al een commercial op tv ofzow?
als je iets hebt plaats ook ff een link