Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ferarie enzo

hallo

kunnen jullie mij meschien helpen met de ferarie enzo ik heb alles al gedaan met de img tool maar waar staat die auto nou weten jullie het meschien ik niet nou alvast hartstikke bedankt

Featured Replies

• Author

hoe bedoel je ik heb banshee ??

waar heb je het over...

• Author

hee ik dee gewoon de banshee weg dff en de txd en toen voegde ik de enzo map toe en roen drukte ik op add en vind ik hem niet

• Author

hee maar ik dee de img tool en verwijderden de banshee txd en de dff maar wat moet ik dan met de cheetah of de infernus doen

hij staat vlakbij het ziekenhuis daar ergens staat een gebouw waar je ook een pcj600 kan vinden weet je wel daar is ook een trap en daar kan je een unique jump mee halen.. ;)

en met de cheetah en infernus hoef je niks te doen wauzie wou alleen weten welke auto hij vervangde

Edited by Only_Gino

• Author

oke tnx bedankt voor je hulp

@Santy: Gelieve niet te dubbelposten maar gebruik de edit-knop om je bericht aan te passen. ;)

• Author

hallo ben ik weer welk eiland is de ferrari enzo 1 of 2

• Author

weet iemand waar de ferrari enzo in vice city is heb hem al gedowload en in de img tool gedaan hij toch ergens bij het zieken huis maar wwr precies alvast bedankt!!!!!

Santy'--- wat zei Eclipse nou precies boven jou bericht.

Dat je niet mocht Dubbelposten.

En dan doe je het weer.

Gebruik de EDIT knop daarvoor.

Als je het weer doet maak je kans erop dat je een waarschuwing krijgt.

Dus pas goed op. ;)

Edited by Mazzeltje

• Author

wat is dit gaat er nog iemand mij helpen ik zit al 2 uer tewachten op een andwoord weet iemand waar de ferrari enzo staat

Edited by santy

Als je de banshee hebt vervangen door de fereari enzo, moet je op zoek gaan naar een plek waar normaal een banshee staat.

Voor zover ik weet zijn dat twee plekken, de makkelijkste is deze:

screen7xt.th.jpg

De andere banshee staat bij een villa op star-island, schuin tegenover de Diaz /vercetti mansion, maar dan moet je starisland dus al wel open gespeeld hebben.

• Author

ik heb nu nog een probleem steeds als ik dicht bij in de buurt ben bij de enzo zegt mijn computer piep en loopt vast en zegt dan unhandled exeption: c0000005

at address: 00541109 wat moet ik er aan doen kan iemand mij daarmee helpen ik snap er niks van :(

Edited by santy

ik heb nu nog een probleem steeds als ik dicht bij in de buurt ben bij de enzo zegt mijn computer piep en loopt vast en zegt dan unhandled exeption: c0000005

at address: 00541109 wat moet ik er aan doen kan iemand mij daarmee helpen ik snap er niks van :(

Dan heb je de auto niet goed vervangen, of het bestand is te groot, of het ligt aan je VC, of het ligt aan een ander iets waar ik niet van weet wat het is.

Pak je backup files, als je die hebt, en vervang het opnieuw.