Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

carwash

Weet ieamdn wat het nut is van een car wash? En zeg niet de auto wassen, want ik zou niet weten hoe je hem vies zou kunnen maken?

  • Replies 34
  • Views 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Weet ieamdn wat het nut is van een car wash? En zeg niet de auto wassen, want ik zou niet weten hoe je hem vies zou kunnen maken?

ik stond op het punt om ook zo`n soort topic te maken

op geld verliezen na (5$)

niks

Als je een auto jat die je mooi vindt maar als hij vies is kun je hem schoonmaken :)

ik heb wel eens gehad toen had ik die mooie taxi-gele patriot van playboy x en ik had hem op mijn parkeerplaats staan, maarja een paar buitjes en toen was mijn mooie patriot een smerige gele patriot met allemaal bruin-grijze stippen die ik er niet af kon schieten, dus drie keer raden. naar de carwash en de volgende dag was mijn bak weer net zo goor

ik heb wel eens gehad toen had ik die mooie taxi-gele patriot van playboy x en ik had hem op mijn parkeerplaats staan, maarja een paar buitjes en toen was mijn mooie patriot een smerige gele patriot met allemaal bruin-grijze stippen die ik er niet af kon schieten, dus drie keer raden. naar de carwash en de volgende dag was mijn bak weer net zo goor

Bij mij worden mijn auto's nooit vies die op mijn parkeerplaatsen staan

ik heb wel eens gehad toen had ik die mooie taxi-gele patriot van playboy x en ik had hem op mijn parkeerplaats staan, maarja een paar buitjes en toen was mijn mooie patriot een smerige gele patriot met allemaal bruin-grijze stippen die ik er niet af kon schieten, dus drie keer raden. naar de carwash en de volgende dag was mijn bak weer net zo goor

Bij mij worden mijn auto's nooit vies die op mijn parkeerplaatsen staan

Hangt ervan af hoeveel je ermee rijd en als je off-road gaat dan word ie natuurlijk vuiler.

ik heb nog nooit een vieze auto gehad dus zie het nut er niet echt van in

Mocht dit er niet inzitten dan ben ik er 100% zeker van dat mensen zouden zeggen van 'ooh dat zou er eigenlijk wel in moeten zitten'

Dit is net hetlzelfde zoals de meeste mensen willen dat er pinklichten in het spel komen, mocht dat er in zitten dan zouden het merendeel van de spelers het niet gebruiken omdat je er simpelweg niet op let als je aan het spelen bent.

Dus laat die carwash er maar inzitten, het geeft een beter realisme gevoel, want in vorige gta's waren er soms ook carwashes maar dan kon je er niet in dus dat is ook dom.

Buiten de missie van Vlad heb ik hem eigenlijk nooit gebruikt, mij maakt het niet uit dat mijn auto vuil wordt. :7

Maar vuil wordt je auto zeker wél. Ik denk wel dat het erg afhankelijk is van je beeldscherm (grootte, ingestelde resolutie en graphics settings) of je het ook echt wel ziet.

Ik speel zelf op een vrij buitenproportioneel beeldscherm (360) en ik moet zeggen dat ik het langzaam ophopende vuil een erg gaaf grafisch hoogstandje vindt.. Het wordt echt vuil. De carwash is daar een mooie aanvulling op.

@ EOTR: Zit ook wat in, ik maak ze ook niet vaak schoon, is mij te duur.. Let op de volgende som:

(8 auto's x 1 keer wassen per week) x $5,- = $40,- per week

$40,- x 52 weken = $2080,- op jaarbasis... Laat maar vuil worden, dan. :Y

Maar vuil wordt je auto zeker wél. Ik denk wel dat het erg afhankelijk is van je beeldscherm (grootte, ingestelde resolutie en graphics settings) of je het ook echt wel ziet.

Ik speel zelf op een vrij buitenproportioneel beeldscherm (360) en ik moet zeggen dat ik het langzaam ophopende vuil een erg gaaf grafisch hoogstandje vindt.. Het wordt echt vuil. De carwash is daar een mooie aanvulling op.

@ EOTR: Zit ook wat in, ik maak ze ook niet vaak schoon, is mij te duur.. Let op de volgende som:

(8 auto's x 1 keer wassen per week) x $5,- = $40,- per week

$40,- x 52 weken = $2080,- op jaarbasis... Laat maar vuil worden, dan. :Y

Als je het zo bekijkt hebben de mensen weer iets om hun geld aan uittegeven. :7

Maar mijn auto's staan er toch altijd op die parkeerplaats, omdat ik anders bang ben dat ik die auto kwijt raak dus kuisen heeft dan ook geen zin... :7

als je lang rijdt met een auto dan zie je het een beetje dat ie stoffig en onder de modder,

ga naar de carwash en hij is SCHOON ^_^ (voor een tijdje)

  • Author
ik heb nog nooit een vieze auto gehad dus zie het nut er niet echt van in

Daar heb je wel gelijk in, maar er zijn ook tankstations. Die tankstations zijn gewoon versiering. Die car washes die werken,n maar doen gewoon niets.

ik heb nog nooit een vieze auto gehad dus zie het nut er niet echt van in

Daar heb je wel gelijk in, maar er zijn ook tankstations. Die tankstations zijn gewoon versiering. Die car washes die werken,n maar doen gewoon niets.

Car washes maken je wagen schoon, dus doen ze toch iets?

Tankstations en Carwashes zie je al voor de show sinds VC.

Jammer dat ze nog niks hebben gedaan met benzine enzo :N .

  • Author
ik heb nog nooit een vieze auto gehad dus zie het nut er niet echt van in

Daar heb je wel gelijk in, maar er zijn ook tankstations. Die tankstations zijn gewoon versiering. Die car washes die werken,n maar doen gewoon niets.

Car washes maken je wagen schoon, dus doen ze toch iets?

Tankstations en Carwashes zie je al voor de show sinds VC.

Jammer dat ze nog niks hebben gedaan met benzine enzo :N .

Benzine gaat echt te ver. Ik bedoel je kan blijven realistischer worden. Neem nu Far Cry 2, daar blokeren je wapens dat werkt gewoon op je zenuwen na verloop van tijd. Of wil iemand zoiets als mafia, waar dat je snelheidsovertredingen bestraft worden.

ik heb nog nooit een vieze auto gehad dus zie het nut er niet echt van in

Daar heb je wel gelijk in, maar er zijn ook tankstations. Die tankstations zijn gewoon versiering. Die car washes die werken,n maar doen gewoon niets.

Car washes maken je wagen schoon, dus doen ze toch iets?

Tankstations en Carwashes zie je al voor de show sinds VC.

Jammer dat ze nog niks hebben gedaan met benzine enzo :N .

Benzine gaat echt te ver. Ik bedoel je kan blijven realistischer worden. Neem nu Far Cry 2, daar blokeren je wapens dat werkt gewoon op je zenuwen na verloop van tijd. Of wil iemand zoiets als mafia, waar dat je snelheidsovertredingen bestraft worden.

Dat is het verschil tussen de 2,

wil je echt een extreem realistisch spel met echt strikte wetten?

Koop dan Mafia(II), anderszijds zou dit van mij mogen toegevoegd worden in GTA hoor,

leer je tenminste wat met j auto omgaan ipv overal tussendoor te vliegen ^_^ .

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.