Jump to content

DJ Jet in de chat


PatrickW

Recommended Posts

Sinds een paar dagen draait DJ Jet (a.k.a. Dutchy3010) regelmatig muziek op een speciaal kanaal in onze chatbox. De muziek wordt automatisch gestart via Youtube in je browser als je in dat kanaal aanwezig bent.

Het is tot nu toe een daverend succes, want het bezoekers aantal groeit gestaag. En het is altijd weer gezellig om te kletsen terwijl je samen met andere leden naar de favoriete muziek van de aanwezigen luistert. Dus het is zeker een aanrader om een keer langs te komen als ze weer draait.

De regels:

De requests moeten via een prive bericht in de chat of via MSN aan Dutchy3010 worden gestuurd, zo blijft de chatbox zelf vrij en overzichtelijk. In een liedje die langer is dan 5 minuten, kunnen leden na 5 minuten hem laten afkappen door "Next" te zeggen. Hoe vaak er "Next" gezegd moet worden, hangt af van het aantal mensen in het kanaal. Dit om te voorkomen dat mensen verveeld raken door een lang, maar niet leuk nummer. Het is dus aan te raden om gewoon nummers van beneden de 5 minuten te plaatsen. Ook is het niet toegestaan om zelf youtube filmpjes in het kanaal te posten. Uiteraard blijven de gewone chat- en forumregels gewoon van kracht in het chat gedeelte. Veel plezier. ;)

djjet.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    11

  • Visser23

    4

  • .Senne

    4

  • Forumrunner

    4

Das toevallig, ik ben ook DJ.

Name: DJ Torólendó

Ik heb zelf ook al een liedje gemaakt, en ben al bezig met een nieuwe.

Als je hulpt nodig hebt Jet, hier staat nog een DJ voor je klaar ;)

#Edit: Spelfoutje :7

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Das toevallig, ik ben ook DJ.

Name: DJ Torólendó

Ik heb zelf ook al een liedje gemaakt, en ben al bezig met een nieuwe.

Als je hulpt nodig hebt Jet, hier staat nog een DJ voor je klaar ;)

#Edit: Spelfoutje :7

Alleen ehh, DJ Jet is geen mixer, DJ Jet is ook geen musicmaker.. DJ Jet draait gewoon bestaande plaatjes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Das toevallig, ik ben ook DJ.

Name: DJ Torólendó

Ik heb zelf ook al een liedje gemaakt, en ben al bezig met een nieuwe.

Als je hulpt nodig hebt Jet, hier staat nog een DJ voor je klaar ;)

#Edit: Spelfoutje :7

Alleen ehh, DJ Jet is geen mixer, DJ Jet is ook geen musicmaker.. DJ Jet draait gewoon bestaande plaatjes ;)

Alleen een disckjockey dan he:P

Link to comment
Delen op andere websites

Hehehe, lol! Ik zal eens kijken of ik ook van de partij kan zijn, aan de verhalen te zien is het erg gezellig..

Alleen die naam, DJ Jet, dat kan echt niet hoor.. Daar moeten we wat op verzinnen, suggesties iemand? ^_^

DJ Cutie? :$

Of de naam nu kan of niet, altijd een leuke avond daar. :dans:

Behalve als men HARDCORE!1!!!1!! aanvraagt.. :clown: maar goed, dan klaag ik niet en doe het venster toe. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...