Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren comment_1456133 Gone... Bewerkt: 30 augustus 200915 jaren door Revolution-Designer
Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren comment_1456214 Als je de volgende code toevoegt zal dit niet gebeuren en hij zal je vermoorden (als je dat hebt ingesteld). 0350: set_actor 10@ maintain_position_when_attacked 1 Hij blijft wel staan op dezelfde plaats, maar daarvoor kan je de code walk_to voor gebruiken. 05DE: AS_actor 54@ walk_around_ped_path
Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren Auteur comment_1456226 Als je de volgende code toevoegt zal dit niet gebeuren en hij zal je vermoorden (als je dat hebt ingesteld).0350: set_actor 10@ maintain_position_when_attacked 1 Hij blijft wel staan op dezelfde plaats, maar daarvoor kan je de code walk_to voor gebruiken. 05DE: AS_actor 54@ walk_around_ped_path Bedankt, het is al een stuk beter. Ik heb nu beide codes gebruikt, maar wanneer ik het gevecht start zit hij op zijn hurken. (niet met zijn handen boven z'n hoofd) Wanneer ik dan op hem recht staat hij op en steekt hij zijn handen omhoog, vervolgens schiet ik op hem en dan begint hij ook te schieten natuurlijk. Hoort dit of kan ik nog iets toevoegen dat hij gelijkt begint aan te vallen? Grtz RD
Geplaatst: 23 augustus 200915 jaren comment_1458371 :AIMING wait 0 if 0457: player $PLAYER_CHAR aiming_at_actor 1@ jf @AIMING 0350: set_actor 1@ maintain_position_when_attacked 1 05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR Niet getest. Het werkt als volgt: We controleren eerst of de speler mikt op actor 1@ (0457). Is dit zo, zetten we deze actor op zijn positie zodat hij niet wegrent o.i.d. (0350) Daarna laten we de actor op de speler schieten om de speler te vermoorden (05E2). Misschien moet je 05DE (staat in post Bierbuikje) erbij gebruiken zodat 1@ niet stilstaat. PS: Je moet 1@ natuurlijk veranderen in je actor.
Geplaatst: 24 augustus 200915 jaren Auteur comment_1459086 :AIMING wait 0 if 0457: player $PLAYER_CHAR aiming_at_actor 1@ jf @AIMING 0350: set_actor 1@ maintain_position_when_attacked 1 05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR Niet getest. Het werkt als volgt: We controleren eerst of de speler mikt op actor 1@ (0457). Is dit zo, zetten we deze actor op zijn positie zodat hij niet wegrent o.i.d. (0350) Daarna laten we de actor op de speler schieten om de speler te vermoorden (05E2). Misschien moet je 05DE (staat in post Bierbuikje) erbij gebruiken zodat 1@ niet stilstaat. PS: Je moet 1@ natuurlijk veranderen in je actor. Bedankt voor de mogelijk oplossing DFD maar ik heb het al opgelost.
Gone...
Bewerkt: door Revolution-Designer