August 24, 200916 yr Wauw, fantastisch! Rembrandt is er niks bij. Dank je wel voor dit prachtige topic, een werkelijke verrijking voor het forum.
August 25, 200916 yr Topic verplaatst, hier lopen de leden rond die wat meer begaan zijn met uw "kunstwerkje"..
August 25, 200916 yr Ik heb er ook een gemaakt!!Let vooral op de $ ketting haha, zo'n graphics zouden ze ingame ook moeten hebben!
August 25, 200916 yr Ik heb er ook een gemaakt!!Let vooral op de $ ketting haha, zo'n graphics zouden ze ingame ook moeten hebben! Daar is de huidige generatie consoles/PC nog niet op berekend..
August 25, 200916 yr Author Ik heb er ook een gemaakt!!Let vooral op de $ ketting haha, zo'n graphics zouden ze ingame ook moeten hebben! HAHHAHAHA :schater: :schater:
August 25, 200916 yr Ik heb er ook een gemaakt!!Let vooral op de $ ketting haha, zo'n graphics zouden ze ingame ook moeten hebben! dat zou mijn pc niet aankennen Edited August 25, 200916 yr by thegodfather91
August 26, 200916 yr Ik heb er ook een gemaakt!!Let vooral op de $ ketting haha, zo'n graphics zouden ze ingame ook moeten hebben! dat zou mijn pc niet aankennen Die van mij kent ook die graphics niet, maar die zou ze nog wel aankunnen denk ik.
August 26, 200916 yr ik vind het eigenlijk nergens op slaan dat je een lelijk simpel kunstwerkje maakt en het vervolgens op gtaforum plaatst .
Zelf aangepast via Paint
Edited by OnbekendeGTA