Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1461439 Hallo forum leden Ik wil Graag een mod maken Zogenaamd Grand Theft auto Truckers Hopelijk zijn mijn ideen niet Onmogelijk Hier is lijst van wie er nodig is ---------------------------------- Missies; ..... ..... Maps; [om ergens een terein naast een weg te zetten voor vrachtwagens] Janco ...... ...... ...... Textures: [voor Voertuigen aan te passen] ..... ..... Car Spawners: [Om vrachtwagens te plaatsen] ..... ..... Testers alexxxxxxxx ....... ....... ----------------------------------- dit is het wat ik wil: Dat alle missies verwijderd worden en dat er gebieden zijn waar vrachtwagens zijn dan ga je een vrachtwagen kopen bij het begin en je gaat ladingen vervoeren en geld verdienen en met dat geld koop je weer een nieuwe vrachtwagen enzo en de voertuigen die er staan moeten alemaal opslot staan behalven de vrachtwagens en als er een auto rijd en je steelt hem dat je dan 3 sterren krijgt en dat er een ferry boot is waar je ook opkan en dat die dan gaat varen en je op een ander eiland bent Bewerkt: 4 september 200915 jaren door GtaGekkerd
Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1461521 Misschien dit eens even doorlezen. Ik denk dat niemand veel zin heeft om een GTA te spelen waarin je je aan de regels moet houden.
Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1461712 Je ideeën zijn niet onmogelijk, maar ik denk dat niemand je gaat helpen als je zelf helemaal geen ervaring/screens of progress hebt. Daarom raad ik je aan hier een paar tuts van SCM Scripting te lezen & leren zodat je je mod eigenlijk zelf al kan maken.
Geplaatst: 4 september 200915 jaren Auteur comment_1474210 Ik wil wel testen. Oke, ben al bezig met m,n 1ste tank station stuur me pb met msn wat handiger om je de maps toe te sturen
Hallo forum leden
Ik wil Graag een mod maken
Zogenaamd Grand Theft auto
Truckers
Hopelijk zijn mijn ideen niet Onmogelijk
Hier is lijst van wie er nodig is
----------------------------------
Missies;
.....
.....
Maps; [om ergens een terein naast een weg te zetten voor vrachtwagens]
Janco
......
......
......
Textures: [voor Voertuigen aan te passen]
.....
.....
Car Spawners: [Om vrachtwagens te plaatsen]
.....
.....
Testers
alexxxxxxxx
.......
.......
-----------------------------------
dit is het wat ik wil:
Dat alle missies verwijderd worden
en dat er gebieden zijn waar vrachtwagens zijn
dan ga je een vrachtwagen kopen bij het begin
en je gaat ladingen vervoeren en geld verdienen
en met dat geld koop je weer een nieuwe vrachtwagen enzo
en de voertuigen die er staan moeten alemaal opslot staan behalven de vrachtwagens
en als er een auto rijd en je steelt hem dat je dan 3 sterren krijgt
en dat er een ferry boot is waar je ook opkan en dat die dan gaat varen en je op een ander eiland bent
Bewerkt: door GtaGekkerd