Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1462208 Hallo! ik had een paar vragen: Hoe moet ik bij dit script, het geld, en score opslaan? http://pastebin.com/m234b0ff5 En hoe moet ik zorgen dat mensen zonder account of zonder inloggen NIET kunnen spawnen?
Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1462253 je kunt ook dit gebruiken, best admin + save system ooit, saved wapens,ammo.geld,kills,deaths,postion, en kun je heel gemakkelijk uit en aan zetten Bezoek mijn website meer dan 150 admins cmds!
Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1462272 Hoe moet ik bij dit script, het geld, en score opslaan? Om de score ook mee op te slaan moet je een heel deel van het script veranderen. Zo heb je allereerst een variabele nodig voor de score in de enum (pScore) en vervolgens moet je alle dingen wijzigen die te maken hebben met het lezen en schrijven van bestanden. Dat gaat nu heel lastig, omdat de maker van dat script geen dini gebruikt, maar 'raw' files. Ook gebruikt hij geen dcmd, wat in mijn ogen toch net iets handiger is voor dit soort scripts. En hoe moet ik zorgen dat mensen zonder account of zonder inloggen NIET kunnen spawnen? Dit is wel simpel op te lossen: public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if(!gPlayerLogged[playerid]) { GameTextForPlayer(playerid, "~n~~n~~r~Niet ingelogd!", 3000, 5); return 0; } return 1; }
Geplaatst: 27 augustus 200915 jaren Auteur comment_1463230 Hoe moet ik bij dit script, het geld, en score opslaan? Om de score ook mee op te slaan moet je een heel deel van het script veranderen. Zo heb je allereerst een variabele nodig voor de score in de enum (pScore) en vervolgens moet je alle dingen wijzigen die te maken hebben met het lezen en schrijven van bestanden. Dat gaat nu heel lastig, omdat de maker van dat script geen dini gebruikt, maar 'raw' files. Ook gebruikt hij geen dcmd, wat in mijn ogen toch net iets handiger is voor dit soort scripts. En hoe moet ik zorgen dat mensen zonder account of zonder inloggen NIET kunnen spawnen? Dit is wel simpel op te lossen: public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if(!gPlayerLogged[playerid]) { GameTextForPlayer(playerid, "~n~~n~~r~Niet ingelogd!", 3000, 5); return 0; } return 1; } Dit werkt! BEDANKT! Maar ik heb nog een ander probleempje: Zodra ik inlog en een poppetje spawn, krijg ik tonnen met geld automatisch! Hij moet het geld uit de save halen, maar hij geeft inplaats van dat TONNEN! Wat nu?
Geplaatst: 28 augustus 200915 jaren comment_1464945 kijk waar je dan zit @ OnPlayerConnect of @OnPlayerSpawn of etc... check die line na in het FS
Hallo! ik had een paar vragen:
Hoe moet ik bij dit script, het geld, en score opslaan?
http://pastebin.com/m234b0ff5
En hoe moet ik zorgen dat mensen zonder account of zonder inloggen NIET kunnen spawnen?