Jump to content

Maps voor Mta


Puma

Recommended Posts

mkmap11.jpg

mkmap12.jpg

mkmap13.jpg

mkmap14.jpg

mkmap15.jpg

Vandaag ben ik begonnen met het maken van een serie van racetracks voor Mta. De tracks zullen allemaal in de stijl van Mariokart zijn. Ik kon de originele niet vinden en heb ze daarom zelf maar gemaakt.

Zoals jullie van mij gewend zijn is natuurlijk ook dit in SketchUp gemaakt. De map heb ik bewust low-poly gemaakt, zodat het downloaden ingame niet te lang zou duren. De textures heb ik van diverse internetsites geplukt, waarna ik een aantal zelf nog heb bewerkt.

Meer maps komen eraan en misschien ook een Mariokart-achtige Kart (nieuw model dus). Deze maps zijn exclusief voor de Mr-Green server. Ik mag hier misschien geen reclame maken, maar het moet toch: het hoort bij de info van de mod.

[Edit] Ingame :sigaar:

60706495.jpg

95999224.jpg

68403401.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Geen comments :-( ? Dan maar 'bumpah'.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Update over de volgende map. Het wordt een beetje als een TrackMania map (racespel met gestoorde maps). Ik heb een magnet-wheels script gevonden, waarmee je voertuig plakt aan het oppervlak waar het op rijdt. Ik zeg alleen maar de naam "Escher"; hopelijk weten jullie dan genoeg.

Ik heb verschillende delen gemaakt. Deze delen kunnen als een achtbaan in Rollercoaster Tycoon aan elkaar worden geplakt tot een racetrack. Paar screens en een 'close-up' van een spiraal:

wip1h.jpg

wip2llu.jpg

wip3.jpg

Het modelen was nog wel te doen, maar vooral het texturen was lastig: het gaas en de strepen in elkaar over laten lopen. Is toch nog wel aardig gelukt, al zeg ik het zelf :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn beide echt leuke maps. Ik heb ze gisteren op de Mr-Green server gespeeld (zoals je ziet op de eerste screenshot :D) en het was echt grappig met die muziekjes erbij. Hopelijk maak je nog meer van dit soort maps.

Met welk voertuig ga je die map dan moeten rijden? In ieder geval, ga zo door! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

As usual, geweldig werk van jou Puma. Ik heb speciaal hiervoor MTA gedownload en tot de conclusie gekomen dat het niet werkte, waarna ik erg hard ben beginnen wenen. :-( Ik krijg steeds connection timed out. Maar goed. Ik heb zelf nooit Mario gespeeld, maar ik kan het me wel voorstellen en de screenshots doen me er ook direct aan denken. Dat je een TrackMania track maakt vind ik geweldig, ik was echt een trouwe fan van TM en speel het af en toe nog. Een paar loopings/jumps zouden niet misstaan. :eten: Overigens kan je @ trackmania-carpark een boel auto's downloaden (ook de originele), misschien kan je daar wat mee. :)

Keep it up.

Link to comment
Delen op andere websites

De Speederbike komt met de map:

speederbike.jpg

Vond 't wel toepasselijk :D ! Vervangt de NRG-500 bij de weg.

Kleine update:

skrien.jpg

Er moet nog een heleboel gefixed worden, maar het werkt in ieder geval. Zoals je ziet werkt het magnet-script ook.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...