Jump to content
Geplaatst:
comment_1462413

mkmap11.jpg

mkmap12.jpg

mkmap13.jpg

mkmap14.jpg

mkmap15.jpg

Vandaag ben ik begonnen met het maken van een serie van racetracks voor Mta. De tracks zullen allemaal in de stijl van Mariokart zijn. Ik kon de originele niet vinden en heb ze daarom zelf maar gemaakt.

Zoals jullie van mij gewend zijn is natuurlijk ook dit in SketchUp gemaakt. De map heb ik bewust low-poly gemaakt, zodat het downloaden ingame niet te lang zou duren. De textures heb ik van diverse internetsites geplukt, waarna ik een aantal zelf nog heb bewerkt.

Meer maps komen eraan en misschien ook een Mariokart-achtige Kart (nieuw model dus). Deze maps zijn exclusief voor de Mr-Green server. Ik mag hier misschien geen reclame maken, maar het moet toch: het hoort bij de info van de mod.

[Edit] Ingame :sigaar:

60706495.jpg

95999224.jpg

68403401.jpg

Bewerkt: door Puma

  • Reacties 78
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Vandaag ben ik begonnen met het maken van een serie van racetracks voor Mta. De tracks zullen allemaal in de stijl van Mariokart zijn. Ik kon de originele niet vinden en heb ze daarom zelf maar gemaak

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1487161

De maps staan zijn momenteel exclusief voor de Mr-Green server (Google maar even, 'reclame' maken is niet toegestaan (ook al is dat niet de intentie), maar in de toekomst wil ik met een anderen een eigen server beginnen.

Pics van de nieuwe maps in de server:

Cave Racing:

mtascreen20090917220226.png

mtascreen20090917220522.png

Las Venturas Speedboating:

mtascreen20090917224112.png

mtascreen20090917224143.png

mtascreen20090917224147.png

mtascreen20090917224209.png

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1490424

Bumpz0r. Nieuwe stuff.

MFCL heeft een map en een nieuw kart-model gemaakt. Ik heb de map gebombardeerd met objecten (planten, struiken, bomen, lantaarns, stenen, fonteinen etc.) en er een race-resource van gemaakt. Pics:

mtascreen20090921183011.png

mtascreen20090921183020.png

mtascreen20090921183039.png

mtascreen20090921183049.png

mtascreen20090921183052.png

mtascreen20090921183113.png

mtascreen20090921183117.png

mtascreen20090921183127.png

mtascreen20090921183135.png

mtascreen20090921183137.png

mtascreen20090921183333.png

mtascreen20090921183343.png

Verder ben ik vandaag bezig geweest met een pooltafel-map. Het idee was dat er ook bewegende ballen als objects op de tafel zouden komen. Dat idee is gelukt en iedereen werd zo'n beetje alle kanten op gebeukt door de ballen. Als je even niet oplet heb je zo'n ding in je nek hangen.

mtascreen20090921213422.png

mtascreen20090921213428.png

mtascreen20090921213435.png

mtascreen20090921213437.png

Hope you like'em. Wat comments zou wel nais zijn.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1490970

Wat een prachtige maps. En dat allemaal met sketsup. Ik had nooit voor ogen dat dat zou kunnen. En ook met zon mooie qualitijd. Ik kan inweze niet wachten op de volgende map met de Segway, beter kan gewoon niet!

Geplaatst:
comment_1491022
Verder ben ik vandaag bezig geweest met een pooltafel-map. Het idee was dat er ook bewegende ballen als objects op de tafel zouden komen. Dat idee is gelukt en iedereen werd zo'n beetje alle kanten op gebeukt door de ballen. Als je even niet oplet heb je zo'n ding in je nek hangen.

Misschien zou je als voertuigen in die map wel simpele biljart keuen kunnen maken (waar je dan op kunt rijden)?

1363207.jpg

Geeft toch even wat meer sfeer :puh:

Gr.

JelleVD :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1491762

Die poolstick gaat 'm niet worden, omdat'ie gewoon niet geschikt is voor de map. De map is voor auto's, niet voor motoren.

Hoe ik ze heb getekend? Dat kan ik zo een-twee-drie niet uitleggen. Ik werk al jaren met SketchUp en op een gegeven moment komt de ervaring vanzelf en kun je steeds betere dingen modelen. 3dsMax gebruik ik om het hele zooitje ingame te zetten.

bg1cw.jpg

bg2qy.jpg

bg3sj.jpg

bg4m.jpg

Originele Blood Gulch map uit Halo. Heb het via via via via via via in SketchUp weten te krijgen. De textures heb ik ook nog ergens uit Halo weten te plukken (sommige textures nog zelf gemaakt) en heb die er zelf nog op moeten mappen. Vind het nog best wel OK geworden. Jammer genoeg kan ik er verder niks mee doen, behalve het showen, omdat het een model van Microsoft is en models van dergelijke bedrijven nu eenmaal niet mogen worden gebruikt...

Geplaatst:
comment_1491810

Ik heb één keer Halo gespeeld bij een vriend een jaar ofzo geleden, maar toen ik de map zag wist ik direct dat het uit Halo kwam. :puh: Leuk en weer een knap staaltje natuurlijk, maar de textures hiervan vind ik persoonlijk minder mooi.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1501328

Basis voor een DM map in een ruimteschip. Muren, plafond en grond. Het is de bedoeling dat je van verdieping naar verdieping kan springen via de gaten. De zwaartekracht zal dan ook omlaag gehaald worden. Details komen nog :).

spacemaze1.jpg

spacemaze2.jpg

spacemaze3.jpg

spacemaze4.jpg

  • 4 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1525959

Tijdje geleden sinds de vorige update. Ik wilde een DD map maken (Destruction Derby) (niet race, maar vechten met auto's in de trend van elkaar van een platform o.i.d. afbeuken). Het idee is een ruimteschip, dat bestaat uit ringen. Deze ringen draaien per stuk een andere kant op. Van binnen naar buiten is de draairichting steeds omgedraaid. Ring 1 draait met de klok mee, ring 2 tegen de klok in, ring 3 weer met de klok mee enzovoort. De blauwe 'trapjes' draaien met de ringen mee. Het centrum van het schip, in het midden, staat 'stil'. In de map zal nog een easteregg komen en één of meerere nieuwe voertuigen.

Screens:

79524648.jpg

55290678.jpg

18140760.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.