Jump to content
Geplaatst:
comment_1462413

mkmap11.jpg

mkmap12.jpg

mkmap13.jpg

mkmap14.jpg

mkmap15.jpg

Vandaag ben ik begonnen met het maken van een serie van racetracks voor Mta. De tracks zullen allemaal in de stijl van Mariokart zijn. Ik kon de originele niet vinden en heb ze daarom zelf maar gemaakt.

Zoals jullie van mij gewend zijn is natuurlijk ook dit in SketchUp gemaakt. De map heb ik bewust low-poly gemaakt, zodat het downloaden ingame niet te lang zou duren. De textures heb ik van diverse internetsites geplukt, waarna ik een aantal zelf nog heb bewerkt.

Meer maps komen eraan en misschien ook een Mariokart-achtige Kart (nieuw model dus). Deze maps zijn exclusief voor de Mr-Green server. Ik mag hier misschien geen reclame maken, maar het moet toch: het hoort bij de info van de mod.

[Edit] Ingame :sigaar:

60706495.jpg

95999224.jpg

68403401.jpg

Bewerkt: door Puma

• Reacties 78
  • Bezichtigingen 14.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Vandaag ben ik begonnen met het maken van een serie van racetracks voor Mta. De tracks zullen allemaal in de stijl van Mariokart zijn. Ik kon de originele niet vinden en heb ze daarom zelf maar gemaak

Posted Images

Featured Replies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.