Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Alderney

Wat is er nou eigenlijk zou verboden aan Alderney? Kon het nergens anders vinden dus vraag ik het hier. Ik heb vandaag een heli gejat bij de heli tours en ben daarna naar Alderney gevlogen. Toen ik daar boven kwam werd ik gelijk aangevallen door zes-sterren politie. Waarom?

Featured Replies

omdat je dat eiland nog neit hebt unlocked en dus mag je er nog niet komen.

  • Author

Aha. Dacht al dat het een simpel antwoord zou zijn.

Na de missie Three Leaf Clover van Packie McReary kun je in dat eiland komen zonder politie aan je been ;).

Ok maar ik denk dat hij wel snapt dat je er niet mag komen omdat het (zoals bij voorgaande versie's) nog niet geunlocked is. Maar meestal zit er in het verhaal ook nog een reden voor zoals,

- GTA III (brug opgeblazen)

- Vice City (Storm warning)

- San Andreas (Je mag LS niet verlaten van Frank Tenpenny)

- GTA III (brug blijft haken boven)

- San Andreas (Orkaan op komst richting SF)

Wat is hier de ingame reden van?

Ok maar ik denk dat hij wel snapt dat je er niet mag komen omdat het (zoals bij voorgaande versie's) nog niet geunlocked is. Maar meestal zit er in het verhaal ook nog een reden voor zoals,

- GTA III (brug opgeblazen)

- Vice City (Storm warning)

- San Andreas (Je mag LS niet verlaten van Frank Tenpenny)

- GTA III (brug blijft haken boven)

- San Andreas (Orkaan op komst richting SF)

Wat is hier de ingame reden van?

Ik denk dat dat is om je nieuwsgierig te houden en je te stimuleren. Dat maakt het spel leuker.

Zie het als kerstkadootjes die je met kerst pas open mag maken.

Ok maar ik denk dat hij wel snapt dat je er niet mag komen omdat het (zoals bij voorgaande versie's) nog niet geunlocked is. Maar meestal zit er in het verhaal ook nog een reden voor zoals,

- GTA III (brug opgeblazen)

- Vice City (Storm warning)

- San Andreas (Je mag LS niet verlaten van Frank Tenpenny)

- GTA III (brug blijft haken boven)

- San Andreas (Orkaan op komst richting SF)

Wat is hier de ingame reden van?

Ik denk dat dat is om je nieuwsgierig te houden en je te stimuleren. Dat maakt het spel leuker.

Zie het als kerstkadootjes die je met kerst pas open mag maken.

Ja. Ben ik met je eens. Maar het gaat in het spel wel veel om de realiteit. Daar ligt nogal de nadruk op. Ik bedoel als je in een stad komt (in het echt) en je kunt niet naar het ene stuk van de stad dan ligt daar een reden achter. Dan zeggen ze ook niet ja het is een cadeau haha.

Maar ik weet zo niet wat de ingame reden hiervan is.

De ingame reden word aan het begin van de game vertelt. Door Roman zelf. Niko vraagt waarom Roman hem de stad niet laat zien, waarop Roman antwoord dat de bruggen zijn gesloten door terrorist activiteit in de stad.

Je krijgt inderdaad na de missie 'Three Leaf Clover' toegang tot Alderney. De reden van de afsluiting is 'terrorisme' wat ook blijkt uit verschillende missies en internet berichten.

Edit: Cuban Gangster was me voor..

Edited by GrandTheftTwano

Ok maar ik denk dat hij wel snapt dat je er niet mag komen omdat het (zoals bij voorgaande versie's) nog niet geunlocked is. Maar meestal zit er in het verhaal ook nog een reden voor zoals,

- GTA III (brug opgeblazen)

- Vice City (Storm warning)

- San Andreas (Je mag LS niet verlaten van Frank Tenpenny)

- GTA III (brug blijft haken boven)

- San Andreas (Orkaan op komst richting SF)

Wat is hier de ingame reden van?

Ik denk dat dat is om je nieuwsgierig te houden en je te stimuleren. Dat maakt het spel leuker.

Zie het als kerstkadootjes die je met kerst pas open mag maken.

Ja. Ben ik met je eens. Maar het gaat in het spel wel veel om de realiteit. Daar ligt nogal de nadruk op. Ik bedoel als je in een stad komt (in het echt) en je kunt niet naar het ene stuk van de stad dan ligt daar een reden achter. Dan zeggen ze ook niet ja het is een cadeau haha.

Maar ik weet zo niet wat de ingame reden hiervan is.

Aah, jij wist het van GTAIV nog niet. Ik dacht dat dat te maken had met een terroristische dreiging.

Ok maar ik denk dat hij wel snapt dat je er niet mag komen omdat het (zoals bij voorgaande versie's) nog niet geunlocked is. Maar meestal zit er in het verhaal ook nog een reden voor zoals,

- GTA III (brug opgeblazen)

- Vice City (Storm warning)

- San Andreas (Je mag LS niet verlaten van Frank Tenpenny)

- GTA III (brug blijft haken boven)

- San Andreas (Orkaan op komst richting SF)

Wat is hier de ingame reden van?

Ik denk dat dat is om je nieuwsgierig te houden en je te stimuleren. Dat maakt het spel leuker.

Zie het als kerstkadootjes die je met kerst pas open mag maken.

Ja. Ben ik met je eens. Maar het gaat in het spel wel veel om de realiteit. Daar ligt nogal de nadruk op. Ik bedoel als je in een stad komt (in het echt) en je kunt niet naar het ene stuk van de stad dan ligt daar een reden achter. Dan zeggen ze ook niet ja het is een cadeau haha.

Maar ik weet zo niet wat de ingame reden hiervan is.

Aah, jij wist het van GTAIV nog niet. Ik dacht dat dat te maken had met een terroristische dreiging.

Dat is ook. Lees mijn post maar.

Oh zo. Nee ik wist wel van die terrorischte drijgingen maar ik dacht dat dat alleen maar betrekking had tot het 'tweede' eiland (algonquin als ik me niet vergist)... Lang niet meer gespeeld, lol.

Me prefers MTA 1.0 :7

We know, believe me we know :7.

We know, believe me we know :7.

Wat bedoel je daarmee? :koffie:

We know, believe me we know :7.

Wat bedoel je daarmee? :koffie:

Gewoon:

I Know, We Know... The Underground

dat is de slogan van The Underground :7

Oh juist ja.... de slogan van de... eh... underground.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.