Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[GERUCHT] TBoGT Gameplay 'uitgelekt'?

  • Replies 38
  • Views 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Het klinkt best wel vet, als het zo is. Vooral die parachute lijkt mij Awesome_Face_bigger.png

Die gozer heeft gelijk.

Deze foto staat op de officiele site van Rockstar

gta-eflc_debuttrailer.jpg

Hmm die parachute lijkt me wel vet. en ik ben benieuwd naar nieuwe voertuigen en wapens

>>> Door Jacky-2007: Topic titel en ondertitel aangepast.. Voortaan graag met beide wijzigingen rekening houden voordat je zoiets post..<<<

Ik hoop nu echt zo erg dat ze ook voor de PS3 komen. Begin echt jaloers te worden.

Zeg Dieko, aan de hand van die screens kan je ook een verhaal uit je duim zuigen, hè.. ;) Die foto kàn gemanipuleerd zijn... Ook al lijkt het wel erg echt, geef ik toe. :Y

Damn. Het lijkt nog echt ook! Ik geloof die vent wel, hij heeft namelijk goed beeldmatriaal :).

Jaloers op xbox gebruikers :cry::cry:

Bekijk het van de zonnige kant, jullie kunnen tenminste gratis online. :duh: .

zoals jacky zegt,het kan nep zien,al denk ik zelf daqt dit wel echt is :D

kan niet wachten :puh::tu:

Bekijk het van de zonnige kant, jullie kunnen tenminste gratis online. :duh: ..

Ik ben anders maar wat blij dat ik ervoor mag betalen, hoor :Y Anders was de kwaliteit ook niet zo hoog geweest op XBL. :N En die €37,- per jaar kan ik best missen.. ^_^

Bekijk het van de zonnige kant, jullie kunnen tenminste gratis online. :duh: ..

Ik ben anders maar wat blij dat ik ervoor mag betalen, hoor :Y Anders was de kwaliteit ook niet zo hoog geweest op XBL. :N En die €37,- per jaar kan ik best missen.. ^_^

Idd. €37. :)

Anyway dan wordt het denk ik maar missie-related. Geen parachute buiten die missie. :(

Edited by Dvt

€37? Ik dacht dat het €60 was! Maarja, net zoals het op vrachtwagens klimmen uit Trunk Hustle zal het inderdaad Mission Related worden denk ik...

Zeg Dieko, aan de hand van die screens kan je ook een verhaal uit je duim zuigen, hè.. ;) Die foto kàn gemanipuleerd zijn... Ook al lijkt het wel erg echt, geef ik toe. :Y

Het is wel een beetje gefotoshopt door Rockstar, maar het komt echt vanaf hun site :Y

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.