Jump to content

Vuurwerktopic 2009/2010


Wesley

Recommended Posts

Dag mensen,

Zoals elk jaar hebben we weer een traditionele Vuurwerktopic, uiteraard bestaat dat vuurwerk topic dit jaar ook weer. Op 1 september gaat het vuurwerk seizoen voor vele sites weer in en ook voor mij gaat het dan weer in. Op 1 sept. gaat al mijn geld in mijn spaarpotje en uiteraard ga ik daar veel vuurwerk van kopen. Zoals elk jaar discussiëren we weer volop over allerlei feiten, meningen en geruchten. En hopelijk kunnen we dit jaar er ook weer wat leuks van maken

Zoals ik al zei, elk jaar wordt er een vuurwerk topic geopend, zie hier de voorgaande vuurwerktopics:

Helaas kan ik niet het oudste vuurwerk topic vinden.

Ik hoop dat we weer allemaal leuk over vuurwerk kunnen praten!

Groetjes,

Wes

P.S. Je zult nu misschien denken.. waarom is dit topic niet op 1 september geopend.. dat heb ik expres gedaan, ik ga in vervolg gewoon elke laatste zondag van Augustus dit topic open gooien :) Owja en loop niet te janken dat het nog zolang duurt :7 Er zitten toch altijd weer van die figuren tussen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat al op dit topic te wachten ^_^ , hij gaat altijd bijna tegelijk met AVP open :puh: Morgen hier lekker een vuurwerk showtje ter afsluiting van de kermis, heb er zin in :D

Ik ga dit jaar niet zoveel knal halen denk ik, ik ga dit jaar voor het siervuurwerk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dit jaar weer veel knal mortieren halen, bijv de Big Thunder en de Thunderkings

Uiteraard ga ik daar ook veel van kopen, knock outs & thunderkings. Blijven altijd geweldige knallers. Als iemand geen illegaal wilt kopen maar toch harde knallers. Dan raad ik echt zeker weten Thunderkings of Knock outs aan.

Ik hoop toch echt dat de Knock Outs dit jaar weer heftig zijn qua knallen, zoals vorig jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dit jaar weer veel knal mortieren halen, bijv de Big Thunder en de Thunderkings

Uiteraard ga ik daar ook veel van kopen, knock outs & thunderkings. Blijven altijd geweldige knallers. Als iemand geen illegaal wilt kopen maar toch harde knallers. Dan raad ik echt zeker weten Thunderkings of Knock outs aan.

Ik hoop toch echt dat de Knock Outs dit jaar weer heftig zijn qua knallen, zoals vorig jaar!

Persoonlijk vind ik de Big Thunders het alle hardst. Ik upload morgen paar zelfgemaakte filmpjes ervan.

btw, mogen we over illegaal vuurwerk praten?

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog zomer? :puh: Je begint elk jaar vroeger. Maar ja, gewoon weer rotjes voor mij. :Y

Ik begin elk jaar vroeg inderdaad. Maarja dat is ook het mooiste, lekker vroeg praten over allerlei feiten, meningen en geruchten over vuurwerk. P.S. Heeft iemand nog wat gehoord over de nieuwe wetten op oudejaarsavond? Over de afsteek tijden, want volgens mij is er nog steeds niks verandert (Mag ook wel zo blijven).

Persoonlijk vind ik de Big Thunders het alle hardst. Ik upload morgen paar zelfgemaakte filmpjes ervan.

Hmm Big Thunder heb ik zelf nog nooit geprobeerd, alleen Thunderkings en Knock Outs.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog zomer? :puh: Je begint elk jaar vroeger. Maar ja, gewoon weer rotjes voor mij. :Y

Onzin, het topic wordt altijd rond 1 september geopend.

En dat het dan nog (na)zomer is, daar kan ik ook niks aan doen :puh:.

Nouja, dit jaar weer aftellen tot 31 december.

Ik denk dat ik niet veel ga kopen, want ik heb nog heel veel over van vorig jaar.

En dat is zowel legaal als illegaal :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog zomer? :puh: Je begint elk jaar vroeger. Maar ja, gewoon weer rotjes voor mij. :Y

Ik begin elk jaar vroeg inderdaad. Maarja dat is ook het mooiste, lekker vroeg praten over allerlei feiten, meningen en geruchten over vuurwerk. P.S. Heeft iemand nog wat gehoord over de nieuwe wetten op oudejaarsavond? Over de afsteek tijden, want volgens mij is er nog steeds niks verandert (Mag ook wel zo blijven).

Persoonlijk vind ik de Big Thunders het alle hardst. Ik upload morgen paar zelfgemaakte filmpjes ervan.

Hmm Big Thunder heb ik zelf nog nooit geprobeerd, alleen Thunderkings en Knock Outs.

Flower Kings en Thundershocks enz. Het zijn er heel veel.

De Big Thunder zit in de Devil Collection.

Btw, mag je hier over illegaal vuurwerk discussiëren?

Link to comment
Delen op andere websites

Flower Kings en Thundershocks enz. Het zijn er heel veel.

De Big Thunder zit in de Devil Collection.

Btw, mag je hier over illegaal vuurwerk discussiëren?

Mja weet het eigenlijk niet, ga er maar vanuit dat het niet mag. Het hangt er vanaf hoe de crew er over denkt.

Tevens, van welke vuurwerk dealer komt de 'Big Thunder'?

Link to comment
Delen op andere websites

Flower Kings en Thundershocks enz. Het zijn er heel veel.

De Big Thunder zit in de Devil Collection.

Btw, mag je hier over illegaal vuurwerk discussiëren?

Mja weet het eigenlijk niet, ga er maar vanuit dat het niet mag. Het hangt er vanaf hoe de crew er over denkt.

Tevens, van welke vuurwerk dealer komt de 'Big Thunder'?

Van Cafferata.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag die 'Thunder shock' al ergens staan, en ik moet wel toegeven dat het echt ontzettend duur is €3,75, voor 1 slof :O Knock Outs zijn stuk goedkoper meende ik, dat is van Next-Generation importeur Lesli Vuurwerk bv.

Maarja dit jaar ga ik ontzettend veel vuurwerk kopen van Broekhoff dealer. Altijd super goedkope vuurwerk met perfecte kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuwd of de Tweede Kamer nog over vuurwerk gaat debatteren.

Natuurlijk hoop ik dat er niks aan afsteektijden gaat veranderen en dergelijke.

Maar dat lees ik wel op AVP waar al het ''vuurwerknieuws'' keurig wordt bijgehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...