- Reacties 303
- Bezichtigingen 26.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Wesley 42 posts
-
Dieko 24 posts
-
rubensanti 22 posts
-
xgaming 19 posts
Most Popular Posts
-
Uiteraard ga ik daar ook veel van kopen, knock outs & thunderkings. Blijven altijd geweldige knallers. Als iemand geen illegaal wilt kopen maar toch harde knallers. Dan raad ik echt zeker weten Th
-
Nouja, bij mij wordt nooit wat door de brievenbus gegooid. Volgens mij woon jij meer in een aso-buurt. Ik word elk jaar met O&N zo ziek van de mensen die roepen van: ''Hey, ga eens weg van dat
-
Zo'n ding lijkt me inderdaad erg handig, want bij een aansteeklont heb je steeds last van die rook. Ook het aansteken van een aansteeklont kan soms erg lang duren vanwege de wind en het is wel zo pret
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Dag mensen,
Zoals elk jaar hebben we weer een traditionele Vuurwerktopic, uiteraard bestaat dat vuurwerk topic dit jaar ook weer. Op 1 september gaat het vuurwerk seizoen voor vele sites weer in en ook voor mij gaat het dan weer in. Op 1 sept. gaat al mijn geld in mijn spaarpotje en uiteraard ga ik daar veel vuurwerk van kopen. Zoals elk jaar discussiëren we weer volop over allerlei feiten, meningen en geruchten. En hopelijk kunnen we dit jaar er ook weer wat leuks van maken
Zoals ik al zei, elk jaar wordt er een vuurwerk topic geopend, zie hier de voorgaande vuurwerktopics:
Helaas kan ik niet het oudste vuurwerk topic vinden.
Ik hoop dat we weer allemaal leuk over vuurwerk kunnen praten!
Groetjes,
Wes
P.S. Je zult nu misschien denken.. waarom is dit topic niet op 1 september geopend.. dat heb ik expres gedaan, ik ga in vervolg gewoon elke laatste zondag van Augustus dit topic open gooien
Owja en loop niet te janken dat het nog zolang duurt
Er zitten toch altijd weer van die figuren tussen..