Jump to content
Geplaatst:
comment_1466392

Dag mensen,

Zoals elk jaar hebben we weer een traditionele Vuurwerktopic, uiteraard bestaat dat vuurwerk topic dit jaar ook weer. Op 1 september gaat het vuurwerk seizoen voor vele sites weer in en ook voor mij gaat het dan weer in. Op 1 sept. gaat al mijn geld in mijn spaarpotje en uiteraard ga ik daar veel vuurwerk van kopen. Zoals elk jaar discussiëren we weer volop over allerlei feiten, meningen en geruchten. En hopelijk kunnen we dit jaar er ook weer wat leuks van maken

Zoals ik al zei, elk jaar wordt er een vuurwerk topic geopend, zie hier de voorgaande vuurwerktopics:

Helaas kan ik niet het oudste vuurwerk topic vinden.

Ik hoop dat we weer allemaal leuk over vuurwerk kunnen praten!

Groetjes,

Wes

P.S. Je zult nu misschien denken.. waarom is dit topic niet op 1 september geopend.. dat heb ik expres gedaan, ik ga in vervolg gewoon elke laatste zondag van Augustus dit topic open gooien :) Owja en loop niet te janken dat het nog zolang duurt :7 Er zitten toch altijd weer van die figuren tussen..

• Reacties 303
  • Bezichtigingen 26.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Uiteraard ga ik daar ook veel van kopen, knock outs & thunderkings. Blijven altijd geweldige knallers. Als iemand geen illegaal wilt kopen maar toch harde knallers. Dan raad ik echt zeker weten Th

• Nouja, bij mij wordt nooit wat door de brievenbus gegooid. Volgens mij woon jij meer in een aso-buurt. Ik word elk jaar met O&N zo ziek van de mensen die roepen van: ''Hey, ga eens weg van dat

• Zo'n ding lijkt me inderdaad erg handig, want bij een aansteeklont heb je steeds last van die rook. Ook het aansteken van een aansteeklont kan soms erg lang duren vanwege de wind en het is wel zo pret

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1543417

Ik hoop dat ik snel mijn eerste folder binnenkrijg, ik spaar ze altijd :)

Sparen deed ik ook altijd, ik heb nog krantjes van vorig jaar en ergens in mijn huis liggen ook nog wel krantjes van aantal jaren terug. Over het algemeen kijk ik niet zoveel meer in oude vuurwerkfolders, dit jaar stop ik er ook mee met sparen. Voor mij is het in feite nutteloos :puh:

Mensen! Nog 27 days te gaan!

Geplaatst:
comment_1543447

Ik hoop dat ik snel mijn eerste folder binnenkrijg, ik spaar ze altijd :)

Sparen deed ik ook altijd, ik heb nog krantjes van vorig jaar en ergens in mijn huis liggen ook nog wel krantjes van aantal jaren terug. Over het algemeen kijk ik niet zoveel meer in oude vuurwerkfolders, dit jaar stop ik er ook mee met sparen. Voor mij is het in feite nutteloos :puh:

Mensen! Nog 27 days te gaan!

Nog 27 dagen ja :).

Ik heb ook nog geen vuurwerkfolders overigens, 80% zeker morgen!

Maar goed hoop dat mensen er nog even over nadenken over wat ik op de vorige pagina gezegd heb. Niet elke zaak is natuurlijk zo, maar laat je niet verrassen/neppen.

Geplaatst:
comment_1543461

Mijn verlanglijstje voor oud & nieuw

Astronauten ( 4 sloffen, = 2000 rotjes )

Black bermuda ( 2 pakjes, = 24 stuks )

Vlinders ( 5 pakjes, = 60 stuks )

Nitraten ( 10 pakjes, 100 stuks )

7 bang rocket ( 2 stuks )

12 inch shells ( 1 pak, 12 stuks )

Moon Rocket ( 1 pakket, 4 stuks )

Venus ( 1 pakket, 5 stuks )

Tyfoon, 75G mortier rocket ( 1 pakket, 4 stuks )

Kristall, ( nieuw iets, 39 pijlen, €100 )

Allemaal zo rond de €400. Minder dan vorig jaar, maar mijn broer moet sparen :7

Geplaatst:
comment_1543475

Ik heb ook nog geen krantjes binnen. Meestal komen ze na Sinterklaas en op zondag / maandag krijgen wij meestal de weekfolders binnen. Soms op zaterdag dus ik wacht rustig af. Overigens heb ik mijn lijstje alweer aangepast en ga ik waarschijnlijk minder bestellen omdat ik mijn geld nog nodig heb voor andere dingen (lees: sparen ^_^ ) Ik denk dat ik volgende week dinsdag mijn bestellingen online plaats. Tot die tijd: iedere dag kijken of ik weer een andere betere combinatie kan krijgen :bier::clown:

Geplaatst:
comment_1543627

Ik ga morgen even door de buurt langs alle fietsen zaken en tuincentra, vuurwerk folders ophalen want ik kan niet wachten. Ookal heb ik al mijn vuurwerk al :7

Kan ik ook gelijk bij die winkelcentra kijken of ze KNO3 hebben. *Evil laugh*.

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1543642

Ik ga niet veel kopen. Misschien ook wel niks. Er kunnen ongelukken mee gebeuren, en bovendien vind ik vuurwerk helemaal niet zo mooi. Bij ons is het nooit verder gekomen dan normale pijlen in de lucht en zo spectaculair is dat niet. Wij hebben overigens een hond (2 als je die van de buren ook meetelt) die werkelijk de hele nacht doorblaffen als je ook maar een klappertje aansteekt. :7

Bovendien heb ik het ook al behoorlijk gezellig zonder al die knallen.

Geplaatst:
comment_1544200

Hou er s.v.p. rekening mee dat het NIET toegestaan is om over ILLEGAAL vuurwerk te praten. Aangezien ik er geen moer van snap beroep ik jullie op jullie eerlijkheid. Post geen illegaal vuurwerk, mocht ik er via een achterlijke omweg achter komen dat het wel gebeurt dan steek ik het persoonlijk af in je.. Ik dwaal af.. :cab: In ieder geval, wie over illegaal vuurwerk post krijgt een waarschuwing en bij herhaling een warn.

Geplaatst:
comment_1544213

Hou er s.v.p. rekening mee dat het NIET toegestaan is om over ILLEGAAL vuurwerk te praten. Aangezien ik er geen moer van snap beroep ik jullie op jullie eerlijkheid. Post geen illegaal vuurwerk, mocht ik er via een achterlijke omweg achter komen dat het wel gebeurt dan steek ik het persoonlijk af in je.. Ik dwaal af.. :cab: In ieder geval, wie over illegaal vuurwerk post krijgt een waarschuwing en bij herhaling een warn.

Niet dat ik er iets tegen heb ofzo, ik heb zelf ook geen illigaal vuurwerk, maar voor de belgen (die hier ook op het forum zitten) is "illigaal vuurwerk" voor ons nederlanders, voor hun normaal vuurwerk.. Correct me if i'm wrong.

Geplaatst:
comment_1544218
Niet dat ik er iets tegen heb ofzo, ik heb zelf ook geen illigaal vuurwerk, maar voor de belgen (die hier ook op het forum zitten) is "illigaal vuurwerk" voor ons nederlanders, voor hun normaal vuurwerk.. Correct me if i'm wrong.
De Nederlandse wetgeving is hierin doorslaggevend.
Geplaatst:
comment_1544222

Ik ga morgen even door de buurt langs alle fietsen zaken en tuincentra, vuurwerk folders ophalen want ik kan niet wachten. Ookal heb ik al mijn vuurwerk al :7

Kan ik ook gelijk bij die winkelcentra kijken of ze KNO3 hebben. *Evil laugh*.

kleine kans dat je nog kno3 kunt vinden, veel winkels halen het in december uit de schappen... wil het zelf ook nog hebben eigenlijk :puh:

Vandaag ook mijn eerste folders binnen gekregen :) 1 van de halfords en 1 van de ranzijn :dans:

Geplaatst:
comment_1545703

Lol! Wilders op 1!

Maar even back to the point, oftewel waarom ik deze post hier neerzet: Kun je gewoon naar de vuurwerkwinkels toe sjokken, of moet je wachten tot 21 december?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1546087

Lol! Wilders op 1!

Maar even back to the point, oftewel waarom ik deze post hier neerzet: Kun je gewoon naar de vuurwerkwinkels toe sjokken, of moet je wachten tot 21 december?

Ik weet niet echt wat je onder sjokken verstaat. Maar rond deze tijd komen er vuurwerk krantjes uit, daarin kun jij je vuurwerk bestellen, vaak moet dat voor een bepaalde datum. Als je je bestelling hebt ingeleverd en netjes hebt betaald, dan kun je het ophalen op 29, 30 of 31 december! In Nederland mag er geen vuurwerk worden verkocht voor 29 december. Tevens kun je natuurlijk ook gewoon zonder bestelling vuurwerk kopen op 29,30 of 31 december (vaak zijn producten dan niet op voorraad en moet je wachten, of je moet een alternatief kiezen, dus je kunt altijd beter vooraf bestellen)!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.