Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1466392

Dag mensen,

Zoals elk jaar hebben we weer een traditionele Vuurwerktopic, uiteraard bestaat dat vuurwerk topic dit jaar ook weer. Op 1 september gaat het vuurwerk seizoen voor vele sites weer in en ook voor mij gaat het dan weer in. Op 1 sept. gaat al mijn geld in mijn spaarpotje en uiteraard ga ik daar veel vuurwerk van kopen. Zoals elk jaar discussiëren we weer volop over allerlei feiten, meningen en geruchten. En hopelijk kunnen we dit jaar er ook weer wat leuks van maken

Zoals ik al zei, elk jaar wordt er een vuurwerk topic geopend, zie hier de voorgaande vuurwerktopics:

Helaas kan ik niet het oudste vuurwerk topic vinden.

Ik hoop dat we weer allemaal leuk over vuurwerk kunnen praten!

Groetjes,

Wes

P.S. Je zult nu misschien denken.. waarom is dit topic niet op 1 september geopend.. dat heb ik expres gedaan, ik ga in vervolg gewoon elke laatste zondag van Augustus dit topic open gooien :) Owja en loop niet te janken dat het nog zolang duurt :7 Er zitten toch altijd weer van die figuren tussen..

• Reacties 303
  • Bezichtigingen 26.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Uiteraard ga ik daar ook veel van kopen, knock outs & thunderkings. Blijven altijd geweldige knallers. Als iemand geen illegaal wilt kopen maar toch harde knallers. Dan raad ik echt zeker weten Th

• Nouja, bij mij wordt nooit wat door de brievenbus gegooid. Volgens mij woon jij meer in een aso-buurt. Ik word elk jaar met O&N zo ziek van de mensen die roepen van: ''Hey, ga eens weg van dat

• Zo'n ding lijkt me inderdaad erg handig, want bij een aansteeklont heb je steeds last van die rook. Ook het aansteken van een aansteeklont kan soms erg lang duren vanwege de wind en het is wel zo pret

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1466528

Is dit niet een beetje te vroeg? Net als pepernoten. En technisch gezien is dit Nog eerder tot oud en nieuw dan de pepernoten vergeleken met Sinterklaas.

En zoals altijd ga ik nooit wat kopen. Weet niet ben niet echt een vuurwerkafsteek Fan. Ik kijk liever naar hoe anderen hun geld figuurlijk gesproken in de brand zetten.

Geplaatst:
comment_1466647

Ik tel alweer af in mijn msn naam tot 1 september!

Daar kijk ik elk jaar weer naar uit, alle fans komen bij 1 op forums en iedereen gaat weer los over alles wat met vuurwerk te maken heeft. Wat betreft uitgave, ik denk dit jaar toch wat meer siervuurwerk :D

Geplaatst:
comment_1466762

Onee, het vuurwerk komt er weer aan. Ik haat vuurwerk, ik vind het geldverspilling en het is levengevaarlijk. Mijn kat is het ook met mij eens. Hij is verschrikkelijk bang voor harde geluiden, bij onweer krijgt hij al de schijterij, dus wat bij vuurwerk... Mijn ouders zitten erover te denken om mijn kat slaappillen toe te dienen zodat hij er niets van merkt. :N

Arme kat en ik.. :N

Geplaatst:
comment_1466792

Zullen we de opmerkingen als "Is dit niet wat te vroeg?" achterwege laten? Als 't te vroeg is zal er niet gepost worden en komt 't topic vanzelf weer naar boven als er wel behoefte voor is. Wordt er gewoon gepost, dan is er blijkbaar behoefte aan dit topic en maakt het helemaal niks uit dat dit topic nu al in augustus wordt geopend. Gewoon lekker over vuurwerk babbelen dus en als je 't te vroeg vindt komt je maar terug wanneer je dat nodig vindt.

Ik steek trouwens geen vuurwerk af, daar geef ik m'n geld niet aan uit...ik kijk onder het genot van een biertje wel naar 't vuurwerk van anderen :)

Geplaatst:
comment_1466803

Ik sluit me aan bij de reactie hierboven. Aantal jaren geleden kocht in nog vuurwerk, maar dan was je meer bezig met het afsteken dan om je heen aan het kijken naar al het moois. Gelukkig had ik toen geen grote dure pakketten, maar gewoon standaard vuurwerk waar je je in de middag lekker mee kon vermaken met een groep. Wat je over had kon je 's avonds nog op een hoop gooien. Ik vond het vroeger altijd wel erg leuk, maar duur spul vond ik altijd zonde om dat aan te schaffen, dus dat heb ik dan ook nooit gedaan. Tegenwoordig kijk ik gewoon naar al het moois wat 's nachts de lucht in geschoten word. ^_^

Geplaatst:
comment_1466807

Moet wel zeggen dat ik ze gelijk geef, vuurwerk moet rond middernacht. Niet de hele dag met een tas vol rotjes op je rug lopen en dat in elke prullenbak of uitlaat steken. Of naar mensen gooien, zeg nou zelf. Volgens mij is het bedoeld om er mee het nieuwe jaar in te gaan. Niet alles te slopen wat je tegen komt. Dus na 10 uur, voor!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1466821
Ik steek geen honderd euro in in een klein beetje vuurwerk wat je binnen 10 minuten hebt afgeschoten...

Maarja ieder zijn eigen mening. Ik koop er liever een vette game van :puh: .

Mja precies ieder zijn eigen mening, ik zeg elk jaar weer, als je vuurwerk koopt denk dan aan kwaliteit en kwantiteit. Stel ik geef 20 euro uit, dan zou ik prima nog wel een hele dag kunnen afsteken.

Moet wel zeggen dat ik ze gelijk geef, vuurwerk moet rond middernacht. Niet de hele dag met een tas vol rotjes op je rug lopen en dat in elke prullenbak of uitlaat steken. Of naar mensen gooien, zeg nou zelf. Volgens mij is het bedoeld om er mee het nieuwe jaar in te gaan. Niet alles te slopen wat je tegen komt. Dus na 10 uur, voor!

Ja maar zoals ik al zei in dat stuk tekst van mij, met rotjes blaas je geen prullebakken op, laat staan met ander legaal vuurwerk. Dat doe je namelijk met illegaal vuurwerk, met een vlinderbom kun je best nog wel een prullenbak beschadigen. Tevens heeft het allemaal hetzelfde effect, als ik nou om 10 uur 's morgens een prullenbak opblaas of om 10 uur 's avonds, het blijft hetzelfde toch?

En tevens praat je wel erg algemeen, net of iedereen vanalles sloopt.

Geplaatst:
comment_1466828

ziet ernaar uit dat ik geen games meer moet gaan kopen in verband met vuurwerk,

Ik ga wel meer dan vorig jaar kopen, waarschijnlijk knal... overdag dan maar. Gewoon netjes me ID meenemen en gaan met die banaan. En mocht ik politie tegen komen gooi ik het weg, wie zegt dat dat van mij was. :O

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1466845

Ik ga wel meer dan vorig jaar kopen, waarschijnlijk knal... overdag dan maar. Gewoon netjes me ID meenemen en gaan met die banaan. En mocht ik politie tegen komen gooi ik het weg, wie zegt dat dat van mij was. :O

Waarom zou je het weggooien :puh: ? Je mag gewoon de laatste 3 dagen van het jaar vuurwerk vervoeren, zolang het maar legale vuurwerk is. En uiteraard mag je de laatste dag je spul afsteken.

Geplaatst:
comment_1466969

Waarom zou je het weggooien :puh: ? Je mag gewoon de laatste 3 dagen van het jaar vuurwerk vervoeren, zolang het maar legale vuurwerk is. En uiteraard mag je de laatste dag je spul afsteken.

the illegal shit....

Geplaatst:
comment_1467020

Ik maak m'n eigen vuurwerk, nou ik ben niet zo'n noob die het stoer vind om pijpbommen of rookbommen te maken. Ik doe het best professioneel, ik heb alle chemicaliën zelf gekocht, en maak zelf ook vuurpijlen. Maar natuurlijk koop ik zelf ook vuurwerk, dit jaar misschien wat meer omdat een baantje heb. Ik hou ook van die geur van vuurwerk, het is zo'n fijne lekkere geur :D. Natuurlijk zit ik ook elk jaar bij arjanuitman, en kan niet wachten tot 1 september wanneer arjanuitman weer z'n internet deuren opent. :puh:

Bewerkt: door CoolieJoolie

Geplaatst:
comment_1467118

Hier ben ik het totaal mee eens. Ik woon al in een niet al te toppie buurt. En ieder jaar beginnen ze al gewoon op het moment dat je het illegaal in België kan kopen. En op 31 december gaan ze om 10 uur in de ochtend al als een gek staan af te steken. Lopen echt letterlijk kinderen rond met tassen vol vuurwerk. En ja aangezien ik een van de weinige Hollandse jongens in de buurt ben en de ere Hollandse jongens altijd Aso doen. Ja Ik ben dan ook altijd rond 31 binnen in huis. Maar al zou je het vanaf 10 uur avonds doen dan gaan mensen zicht hier toch niet aan houden.

Ook dat vreugdevuur. Vorig jaar verdween bij ons in het vreugdevuur voor de deur (Wat overigens wel mooi is) 3 bankstellen, meer dan 20 houten pallets, Bedden, stoelen, tafels, Een plastic afvalcontainer En zelfs ook nog een Dixi 0.o.

Vuurwerk vind ik gewoon vanaf 10 uur in de avond. En vreugdevuur onder toezicht van de politie of brandweer. Die er op letten wat er het vuur ingaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.