Geplaatst: 7 juni 200520 jaren comment_151282 Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is. Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss
Geplaatst: 7 juni 200520 jaren comment_151284 valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o
Geplaatst: 7 juni 200520 jaren comment_151297 valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o neej je kan hem uit america besteld hebben he
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151401 valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o neej je kan hem uit america besteld hebben he ik heb hem al....hoe...gewoon zoals alle 300000 mensen het doen in nederland
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151416 valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o neej je kan hem uit america besteld hebben he Waarom uit Amerika bestellen? Als je het in Amerika koopt, betaal je boven de gewone prijs ook nog verzendkosten, duanekosten etc. Terwijl je het dan hier "goedkoper" in Nederland kan kopen. Het is maar 3 dagen wachten. Ik heb het al voor de PS2 dus ik weet niet of ik het koop. En nee dit valt NIET onder illegale reacties. Hij vraagt toch niet WAAR je het kan downloaden of al je het al gedaan hebt.
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151418 Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss yep ik heb hem al
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151430 Jullie die em al hebben... ook eerlijk gekocht? En waar? Als jullie em gewoon illegaal verkregen hebben, doe dan geen moeite om dat hier te verkondigen, ben nieuwsgierig naar welke winkel ik moet om hem ook te kunnen kopen! Lijkt me wel dat ik dit gewoon vragen kan?! Greetz, SW
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren Auteur comment_151447 Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss yep ik heb hem al oke van waar dan ? eplaza ? of ilegaal <_<
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151474 Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss yep ik heb hem al oke van waar dan ? eplaza ? of ilegaal <_< op een in nederland legale manier :rolleyes:
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151484 bij dixons in gouda hebbe ze em al maar daar wille ze em nie verkope
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151488 kheb hem vanavond ik ken iemand die hem heeft en die hem voor mij gaat branden !! maja toch ori gekocht geen cd's meer ! Bewerkt: 23 juni 200519 jaren door WhoopDiDoo
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151489 dit topic gaat over wie hem wel heeft dus niet wie hem niet heeft, ga maar even ontopic sorry mod gedrag (niet veleerd:P )
Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.
Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss