June 7, 200521 yr Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is. Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss
June 7, 200521 yr valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o neej je kan hem uit america besteld hebben he
June 8, 200521 yr valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o neej je kan hem uit america besteld hebben he ik heb hem al....hoe...gewoon zoals alle 300000 mensen het doen in nederland
June 8, 200521 yr valt dit niet onder dat van die illigale GTA SA ?? :o :o neej je kan hem uit america besteld hebben he Waarom uit Amerika bestellen? Als je het in Amerika koopt, betaal je boven de gewone prijs ook nog verzendkosten, duanekosten etc. Terwijl je het dan hier "goedkoper" in Nederland kan kopen. Het is maar 3 dagen wachten. Ik heb het al voor de PS2 dus ik weet niet of ik het koop. En nee dit valt NIET onder illegale reacties. Hij vraagt toch niet WAAR je het kan downloaden of al je het al gedaan hebt.
June 8, 200521 yr Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss yep ik heb hem al
June 8, 200521 yr Jullie die em al hebben... ook eerlijk gekocht? En waar? Als jullie em gewoon illegaal verkregen hebben, doe dan geen moeite om dat hier te verkondigen, ben nieuwsgierig naar welke winkel ik moet om hem ook te kunnen kopen! Lijkt me wel dat ik dit gewoon vragen kan?! Greetz, SW
June 8, 200521 yr Author Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss yep ik heb hem al oke van waar dan ? eplaza ? of ilegaal <_<
June 8, 200521 yr Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss yep ik heb hem al oke van waar dan ? eplaza ? of ilegaal <_< op een in nederland legale manier :rolleyes:
June 8, 200521 yr kheb hem vanavond ik ken iemand die hem heeft en die hem voor mij gaat branden !! maja toch ori gekocht geen cd's meer ! Edited June 23, 200520 yr by WhoopDiDoo
June 8, 200521 yr dit topic gaat over wie hem wel heeft dus niet wie hem niet heeft, ga maar even ontopic sorry mod gedrag (niet veleerd:P )
Wie heeft al een GTA SA (pc of xbox versie) ? beetj vroeg voor zo'n topic maar sommige mensen zegen al dat hij woensdag / donderdag te koop is.
Alvast plezierige gameplay gta fanss ! laterss