Jump to content
Geplaatst:
comment_1473497

headervvw.png

Tijdelijke header.

Het Show jouw models II topic ging niet echt goed. Hij werd gesloten, En een nieuwe kon ongetwijfeld niet wegblijven. Alleen heet hij deze keer anders, om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn. Als je een render post met iemand anders zijn model, post dan van waar/wie hij komt (moet wel door jou gerendert zijn dan). Natuurlijk kunnen er ook tips enzovoort gegeven worden door anderen. Uiteraard zijn er ook regels/tips, al zijn deze wel wat versoepelt ten opzichte van zijn voorgangers:

• Je mag zoveel als je wil je model showen per dag, zorg wel dat er voldoende updates zijn zodat je niet telkens naar hetzelfde plaatje moet kijken.
  • Hou het vooral gezellig, al moet je voor vragen over bv hoe je iets maakt in het hulp forum zijn.
  • Hou je plaatjes op een redelijke file-size zodat de 3G/56K modem users ook mee kunnen genieten.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie (en provoceer niet), omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Probeer iedereen te motiveren.
  • Als het kan, en als je wil geef dan tips over wat de persoon kan verbeteren aan zijn/haar model.

Waar jullie wel op moeten letten:

• GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

Vorige showrooms:

Show jouw models I
Voetuigen Showroom topic.
Show jouw models II

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast
Toevoeging van Voertuigen Showroom

• Reacties 558
  • Bezichtigingen 90.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt

• @Jorge Ziet er toch uit man. Zie ik daar nog steeds de crap carpaint uit mijn carpaint tutorial? Na tijdje van problemen met max een versie gevonden die werkte bij mij. Nu alleen nog probleempjes

• Daar begin ik dan weer hoor.. met de replies... @ Jorge, Puik werk, nog wat belichtingen zooi goed hebben en het kan zo in ene mod . @ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ied

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1684624

Die speakers zien der echt Geweldig uit. :bier:

Bedankt

is het voor GTA?

Allicht niet

Dat netje voor de subwoofer is dat een transperante textuur of gewoon model. want dat zou heel veel moeten polygons zijn.

model

phreakerz4.jpg

Geplaatst:
comment_1685010

Die woofer ziet er goed uit, alleen deze render is minder gedetailleerd dan de vorige? Ze worden in ieder geval erg mooi en lekker rond, alleen vind ik die inham boven aan een beetje vreemd.

2wmqrk3.png

Heb v-ray en zit er een beetje mee te kloten. De render is alleen te donker en er zitten van die vage lichtgevende highlights op waar ik nog niet van weet waardoor die komen.

Geplaatst:
comment_1685072

Die woofer ziet er goed uit, alleen deze render is minder gedetailleerd dan de vorige? Ze worden in ieder geval erg mooi en lekker rond, alleen vind ik die inham boven aan een beetje vreemd.

2wmqrk3.png

Heb v-ray en zit er een beetje mee te kloten. De render is alleen te donker en er zitten van die vage lichtgevende highlights op waar ik nog niet van weet waardoor die komen.

Hij is minder gedetailleerd omdat ik teveel had gemoddeld. Heb ik later weggehaald.

En over jouw render gesproken, je weet zelf wel wat er nog aan veranderd kan worden.

Mooie woofer, die hebben wij op school ook :*D 10/10 Niks meer aan te doen!

Ja, hij is alleen nog niet af.

Geplaatst:
comment_1685975

@Jorge_F: Prachtig, werkelijk waar. Fantastische textures, fantastisch model. Kan niet wachten tot die ingame staat! <3

@Gybrus: Portal ftw?

WOW. Awesome. Ik ga nog niet raten, want hij is nog niet af.

We hebben hier ook helemaal niks aan rates, we willen commentaar en opmerkingen :).

Geplaatst:
comment_1686162

Met raten bedoel ik cijfer geven en zeggen wat er verbeterd moet worden :engel:

Als je pas gaat raten als ie af is, dan kan je het beste over 5 jaar weer terug komen. Een eiland is eigenlijk nooit af :puh:.

Geplaatst:
comment_1686188

gybrus... wat word het? :$

Jorge_F lekker bezig! alleen zijn die opritten voor de snelweg niet iets te hoog/stijl? kan ook door het perspectief komen hoor dat het zo lijkt :sigaar:

S-te-Fan zeer nice bezig! word echt een mooi ding. maak je er ook nog een mooie speler en versterker chit bij?

ik ben bezig met v-ray en real flow om een animatie te maken, waarbij wijn in een glas geschonken word... animatie van +- 15 sec en gaat nog ff 8 uur duuren om te renderen. zelfs met een 3 GHZ duocore...

hier ff een voorproefje

wijn0064.jpg

ben ik er erg terverden mee..? nee zelfs dat niet en toch maar 8 uur wachten :puh:

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_1686228

@Gybrus, wat is het :puh: ?

@Kees, zeer fijne render. Ik vind hem nu al mooi, uiteraard ben je perfectionist en ga je voor een nog beter resultaat ;). Ben benieuwd naar het filmpje!

En ik vond inderdaad ook dat de snelweg nogal hoog stond. Heb daarom maar hem ff wat naar beneden gehaald en de oprit aangepast! Ook nieuwe steunpalen, omdat ik die eerste eigenlijk best wel lelijk vond! En kijk verder maar wat voor nieuws je er allemaal op ziet ;).

render56.jpg

Geplaatst:
comment_1686316

@Jorge_F Misschien kun je nog bankjes neerzetten op de begane grond. En er ook nog een fietsstrook. En ik neem aan dat die muur (begane grond) nog verder gaat, want ik zie al een begin van een muur (Denk ik.) Ik zie nu ook dat je lantarenpalen heb geplaatst, en bij die pilaren voor de muur (Die er eerst nog niet stonden) is dat bruggetje verbeterd.

Bewerkt: door dji-unit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.