Jump to content
Geplaatst:
comment_1473497

headervvw.png

Tijdelijke header.

Het Show jouw models II topic ging niet echt goed. Hij werd gesloten, En een nieuwe kon ongetwijfeld niet wegblijven. Alleen heet hij deze keer anders, om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn. Als je een render post met iemand anders zijn model, post dan van waar/wie hij komt (moet wel door jou gerendert zijn dan). Natuurlijk kunnen er ook tips enzovoort gegeven worden door anderen. Uiteraard zijn er ook regels/tips, al zijn deze wel wat versoepelt ten opzichte van zijn voorgangers:

• Je mag zoveel als je wil je model showen per dag, zorg wel dat er voldoende updates zijn zodat je niet telkens naar hetzelfde plaatje moet kijken.
  • Hou het vooral gezellig, al moet je voor vragen over bv hoe je iets maakt in het hulp forum zijn.
  • Hou je plaatjes op een redelijke file-size zodat de 3G/56K modem users ook mee kunnen genieten.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie (en provoceer niet), omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Probeer iedereen te motiveren.
  • Als het kan, en als je wil geef dan tips over wat de persoon kan verbeteren aan zijn/haar model.

Waar jullie wel op moeten letten:

• GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

Vorige showrooms:

Show jouw models I
Voetuigen Showroom topic.
Show jouw models II

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast
Toevoeging van Voertuigen Showroom

• Reacties 558
  • Bezichtigingen 90.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt

• @Jorge Ziet er toch uit man. Zie ik daar nog steeds de crap carpaint uit mijn carpaint tutorial? Na tijdje van problemen met max een versie gevonden die werkte bij mij. Nu alleen nog probleempjes

• Daar begin ik dan weer hoor.. met de replies... @ Jorge, Puik werk, nog wat belichtingen zooi goed hebben en het kan zo in ene mod . @ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ied

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1732238

Wanneer is de begrafenis? Want deze topic is echt ten dode opgeschreven...

Maarja, in hoop dit topic weer beetje levendig temaken hier mijn werkje dan maar :puh:

vtwin.png

Een vrij simpel motorblokje :puh: ik vond mijn andere op de motor hartstikke lelijk dus begon ik maar met een nieuwe :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1738877

@gizmo: Haha, echt mooi, dat smoothen doet 't 'm.. Wordt het een mensachtige robot of een houshoudelijke :puh:?

@danny: Erg mooie motor, het enige wat je moet doen is smoothen (smoothing groups dan) en je naam er in graveren :puh:. Ik neem aan dat je wel wat referenties gebruikt hebt?

@kees: Echt mooi man! Is dat mental ray? In ieder geval moet het gras korter, want in verhouding staat dat echt te hoog. Verder moet je de ramen nog fixen, maar dat komt wel goed. Keep it up!

Begrafenis komt later

Geplaatst:
comment_1738895

@gizmo: Haha, echt mooi, dat smoothen doet 't 'm.. Wordt het een mensachtige robot of een houshoudelijke :puh:?

@danny: Erg mooie motor, het enige wat je moet doen is smoothen (smoothing groups dan) en je naam er in graveren :puh:. Ik neem aan dat je wel wat referenties gebruikt hebt?

@kees: Echt mooi man! Is dat mental ray? In ieder geval moet het gras korter, want in verhouding staat dat echt te hoog. Verder moet je de ramen nog fixen, maar dat komt wel goed. Keep it up!

Begrafenis komt later

Laat die begravenis maar weer terzijde want ik denk dat de topic weer beetje leeft :puh:

@kees: kei mooi huisje, hopelijk toch niet echt het laatste eer betoon? bloos.gif Maarja alle textures zitte echt op hun plek

en je hebt ook erg op details gelet zeer mooi :klap:

@beagle: euhm ja dat eerste smoothing groups snap ik niet echt :puh: en wat bedoel je mete refenties? bloos.gif

En dat van die naam bedoel je in de filter toch? :puh:

Geplaatst:
comment_1738909

@beagle: euhm ja dat eerste smoothing groups snap ik niet echt :puh: en wat bedoel je mete refenties? bloos.gif

Dat smoothing groups is dat je dus niet die edges zo scherp ziet, maar dat het een glad oppervlak is zonder poly's toe te voegen. Moet je maar eens Googelen of gewoon uitproberen, "smooth" in de modifier list.

Referenties bedoel ik plaatjes van motoren enzo :puh:.

Met die naam bedoel ik bijvoorbeeld boven op die filters of op het blok. Zo'n cool chroom plaatje met je naam :sigaar:.

Geplaatst:
comment_1738916

Dat smoothing groups is dat je dus niet die edges zo scherp ziet, maar dat het een glad oppervlak is zonder poly's toe te voegen. Moet je maar eens Googelen of gewoon uitproberen, "smooth" in de modifier list.

Referenties bedoel ik plaatjes van motoren enzo :puh:.

Met die naam bedoel ik bijvoorbeeld boven op die filters of op het blok. Zo'n cool chroom plaatje met je naam :sigaar:.

Okej :puh:

Dat van die smooth zal ik nog eens even probere maar eerst :puh::

vtwin.png

Bij de voorste velg had ik wat anders geprobeert daarnaast zit nog de orginele :puh:

en het motortje is nog lang nog niet af :puh: zo moet de achterste stuk van het frame nog gedaan worden de uitlaat het zadel ga ik waarschijnlijk ook weer verandere :puh: en dan verder nog wat details toevoege.

Geplaatst:
comment_1741659

Hmm.. Nice bike.

Wil graag meer zien!

@kees: Echt mooi man! Is dat mental ray?

Nope ik ben aan het experimenteren met V-ray. Enkel tot nu toe geeft het een leuk effect maar nog niet echt een verbetering als de standaard lichten die in 3D max zitten. En daar bij de render tijd gaat er enorm van omhoog.

bootf.jpg

boot5p.jpg

huis4.jpg

huis5.jpg

huis6.jpg

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_1741677

Nice :sigaar:.

Weet je dan wel zeker of je het wel goed doet? Gebruik je V-Ray aan de hand van een tutorial met een setup? Het is wel erg ingewikkeld, maar wat je op de laatste screens ziet kan echt niet met standaard belichting.

En, is dat autograss wat je gebruikt voor de vegetatie :puh:?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1750263

Niet mijn werk, maar tog even posten omdat ik er stiekum wel trots op ben.

Gostown map ge-exporteerd naar IV met mijn 3DS Max export script:

106485201-4.jpg

wie is Gostown?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.