Jump to content
Geplaatst:
comment_1473497

headervvw.png

Tijdelijke header.



Het Show jouw models II topic ging niet echt goed. Hij werd gesloten, En een nieuwe kon ongetwijfeld niet wegblijven. Alleen heet hij deze keer anders, om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn. Als je een render post met iemand anders zijn model, post dan van waar/wie hij komt (moet wel door jou gerendert zijn dan). Natuurlijk kunnen er ook tips enzovoort gegeven worden door anderen. Uiteraard zijn er ook regels/tips, al zijn deze wel wat versoepelt ten opzichte van zijn voorgangers:

  • Je mag zoveel als je wil je model showen per dag, zorg wel dat er voldoende updates zijn zodat je niet telkens naar hetzelfde plaatje moet kijken.
  • Hou het vooral gezellig, al moet je voor vragen over bv hoe je iets maakt in het hulp forum zijn.
  • Hou je plaatjes op een redelijke file-size zodat de 3G/56K modem users ook mee kunnen genieten.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie (en provoceer niet), omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Probeer iedereen te motiveren.
  • Als het kan, en als je wil geef dan tips over wat de persoon kan verbeteren aan zijn/haar model.

Waar jullie wel op moeten letten:

  • GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

Vorige showrooms:

Show jouw models I
Voetuigen Showroom topic.
Show jouw models II

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast
Toevoeging van Voertuigen Showroom

  • Reacties 558
  • Bezichtigingen 90.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt

  • @Jorge Ziet er toch uit man. Zie ik daar nog steeds de crap carpaint uit mijn carpaint tutorial? Na tijdje van problemen met max een versie gevonden die werkte bij mij. Nu alleen nog probleempjes

  • Daar begin ik dan weer hoor.. met de replies... @ Jorge, Puik werk, nog wat belichtingen zooi goed hebben en het kan zo in ene mod . @ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ied

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1483107

Ik ben ook wat bezig geweest voor IV, de Beta mod op gtaforums.com. Heb deze twee dingen gemaakt:

Beta esperanto met andere velgen + witte strook op band:

http://www.gtagarage.com/mods/screen.php?s=15220

http://www.gtagarage.com/mods/screen.php?s=15221

Beta Sanchez met zilveren in plaats van zwarte wielen en geen stickers:

http://www.gtagarage.com/mods/screen.php?s=15130

Stefaneke: as usual, weer prachtig model van jou. Maar we zijn hier ook niets anders gewoon. :)

Geplaatst:
comment_1484141
Mooi gebouwtje word ie voor sa?

dan wil ikhem hebben als ie voor sa komt

Ik doe het niet, GTA modden is niks meer aan.

Waarom niet? Je kasteel ziet er hardstikke goed uit! :tu: KUTGW!

Misschien omdat Grand Theft Auto modden voor hem gewoon te weinig te bieden heeft na alle ervaring die hij al heeft opgedaan het afgelopen jaar... ;)

Geplaatst:
comment_1484311
Mooi gebouwtje word ie voor sa?

dan wil ikhem hebben als ie voor sa komt

Het enige waar tegenwoordig aan gedacht wordt is 'OH MOOI MODEL INGAME INGAME INGAME INGAME INGAME INGAME ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN' maar enige respect voor het model is er niet meer bij. Niet iedereen kan spullen ingame zetten en als je het eenmaal kan duurt het nog een tijd voordat de conversie kwaliteit heeft. Dit heet "Picture post & commentary" en niet alles wat hier geshowed wordt gaat ingame. Als iets ingame wordt gezet hoor of zie je dat vanzelf wel, lijkt me.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1485042

En kijk maar eens naar het texturen van zo'n ding :7.

Wat heb je er trouwens aan als ik het ingame zet? Beetje kasteel, muren waar je doorheen kan lopen (mijn collisons waren nooit zo goed :puh:). Maar voor de rest heb je er niks aan.

Geplaatst:
comment_1485237

108a3no.jpg

2qx28wg.jpg

Wat moet je anders doen tijdens huiswerk maken? De ped_frontseat moet nog wat naar achter, dan is 'ie pefect :7

Stefaneke: Weinig over te zeggen, je models zien d'r zoals altijd heel mooi uit, je hebt oog voor detail :tu: Helaas is m'n rate nu beperkt, want je 2de update render link is broken :(

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
comment_1485411

Die is vet.. DIE - IS - VET! Die is geniaaal! Super! Genius! Omgwtfbbq, om het ABN-niveau van deze reply nog verder omlaag te halen! Superorigineel, goede animatie en goed model. Waarom laat je CJ er niet bovenop zitten, met het stokje tussen zijn benen, en nog een paar wielen eronder? Dat zou het plaatje helemaal af maken. Dit bedoel ik:

appelauto.jpg

Ik zie het al voor me: Zo'n voertuig in een mta map... :bier: Neem er nog een.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1487703

@ beagle, LOL, hij is jammer genoeg alleen niet plat genoeg. Weinig aan op te merken. Blijf zo doorgaan!#!!

chill.jpg

chill2.jpg

chill3.jpg

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_1487726

@Stefaneke: Geef de eerste en derde meneer een broek en schoenen! :( Ze zien er heel mooi uit, mooie kleding. Wel een aantal bugs, ga je die nog fixen? Ben benieuwd hoe ze er getextured uit zien!

@Puma: Goed idee, ik zal 't uitwerken. Ik had 'm eerst op het stokje, maar de textures zuigen eigenlijk best wel en ik vond het wel leuk als hij zich zo vastklampte aan de appel :7

am2s8z.jpg

Het meest vage, niet werkende voertuig in heel San Andreas!

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
comment_1487863

Wat een enorm vette rolstoekhoutkar is dat beagle! Dat ingame zien gaat echt nuteloos worden :puh:. Iets betere textuurtjes mag wel vordat ie ingame word gezet.

chilled1.jpg

chilled2.jpg

chilled3.jpg

(Ik heb de skins niet zelf gemaakt btw.)

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_1487965

@ Beagle: 1 woord: Lmaorofl :schater: @ beide dingen :puh: Die appel is gewoon werkelijk raar. Over dat onmogelijke ding voor San Andreas: Waarom? Het enige is dat de texture niet zal bewegen, maar werkend is het wel de krijgen denk ik :puh:

@Stefan: Mooi, zoals altijd. Jij modelt ook behoorlijk snel vind ik, volgens mij heb je een trucje? Gewoon een poppetje die je steeds aanpast? Of begin je echt altijd leeg? Sowieso zijn de models mooi.

Ben deze avond ook weer aan iets geks begonnen. Het lijkt alsof ik er nog niet veel aan heb gedaan, en zoveel heb ik er ook niet aan gedaan, maar ben er toch dit avondje mee bezig geweest. Toch best wel moeilijk, na zo lange tijd weer modellen. Er zitten nog wat bugs in (zoals 2de screen wielkast), maar die zal ik morgen in de loop van de dag wel weg halen.

Over de eerste screen: De bumper ziet er misschien wat raar uit, maar dat is de 'beschadige' bumper die er een beetje uit steekt. Don't worry about it.

Gedaan:

-Infernus verkleind

-Dakkie eraf gehaald

-Normale stoel van de Infernus iets breder gemaakt, wat dingen an de zijkanten verhoogd en in het midden verlaagt, waarna ik er een flinke smooth overheen gooide. Zorgt toch wel voor een comfort stoel :)

-1/5de van de onnodige poly's weg gehaald.

Todo:

-Stuur ofcourse :puh:

-Nog meer onnodige poly's weghalen

-Gaspedaaltjes

-Open gaten vullen met poly's

-Dashboard

-Achterkant bij stoel vullen

-De Infernus zelf nog een lichte smooth geven

-En dan unbuggen maar :D

Voor de mensen die het willen weten: Ja, hij komt ingame.

9a2ukp.jpg

1zlx6hs.jpg

Supahkartjaah :D

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1487999

-SUPER SKATE PARK-

Ik weet dat dit niet veel voorstelt maar zie hier een deel van mijn skate park gemaakt met Google Sketchup!

ilj6ux.jpg

Hij is nog lang niet af maar dit is alvast een beginnetje.

Ik ben van plan om het allemaal kleurtjes te geven zoals een rode halfpipe, een groene halfpipe etc.

Bewerkt: door N.W.A.

Geplaatst:
comment_1488083

N.W.A, ik zie duidelijk dat je een beginner bent. Vaak zie ik dat mensen een skatepark in het begin bouwen, geinig :puh: Maar ik zal je nog wat tips geven.

-Wil je het ingame zetten? Zorg dat alle faces die je wilt zien altijd wit zijn. Rechtermuisknop op 1 zo'n face > Return face. Dan kan je nogmaals rechtermuisknop op diezelfde face doen, dan dan Oriënt faces. Als het goed is worden al je faces dan direct wit.

-Als ik links van je model kijk, zie ik die schans die niet helemaal mooi rond is. Daar zal ik wat aan doen als ik jouw was. Zorg dat de hoogte even lang is als de lengte dat je die schans gaat doen, of ergens daarvan in de buurt voor het mooiste resultaat. Ik geef een voorbeeld:

jr9t8p.jpg

Maak gewoon 2 vierkantjes met de pen tool. 1 meter hog, 1 meter breed, en 1 meter lang heb ik als voorbeeld genomen.

11in0id.jpg

Dan maak je en lijn met de Arc tool, die zometeen een boog gaat maken.

nv61bq.jpg

Sleep hem mee, en houd je muis op de onderste lijn. Op een gegeven moment zie je dit, een blauwe lijn met een text erbij die luid: Tangent a vertex.

hvcug3.jpg

Klikken, en die face wat pullen, dat weet je wel hoe dat moet. Maar dan? Dan heb je ineens een gat achter!

333e6vr.jpg

Gewoon een simpel lijntje overtrekken met de pen tool, en er ontstaat weer een face. Deze kan je nog wat naar achter pullen, en je hebt het volgende resultaat:

6nxd8y.jpg

:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.