Jump to content
Geplaatst:
comment_1473497

headervvw.png

Tijdelijke header.



Het Show jouw models II topic ging niet echt goed. Hij werd gesloten, En een nieuwe kon ongetwijfeld niet wegblijven. Alleen heet hij deze keer anders, om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn. Als je een render post met iemand anders zijn model, post dan van waar/wie hij komt (moet wel door jou gerendert zijn dan). Natuurlijk kunnen er ook tips enzovoort gegeven worden door anderen. Uiteraard zijn er ook regels/tips, al zijn deze wel wat versoepelt ten opzichte van zijn voorgangers:

  • Je mag zoveel als je wil je model showen per dag, zorg wel dat er voldoende updates zijn zodat je niet telkens naar hetzelfde plaatje moet kijken.
  • Hou het vooral gezellig, al moet je voor vragen over bv hoe je iets maakt in het hulp forum zijn.
  • Hou je plaatjes op een redelijke file-size zodat de 3G/56K modem users ook mee kunnen genieten.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie (en provoceer niet), omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Probeer iedereen te motiveren.
  • Als het kan, en als je wil geef dan tips over wat de persoon kan verbeteren aan zijn/haar model.

Waar jullie wel op moeten letten:

  • GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

Vorige showrooms:

Show jouw models I
Voetuigen Showroom topic.
Show jouw models II

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast
Toevoeging van Voertuigen Showroom

  • Reacties 558
  • Bezichtigingen 90.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt

  • @Jorge Ziet er toch uit man. Zie ik daar nog steeds de crap carpaint uit mijn carpaint tutorial? Na tijdje van problemen met max een versie gevonden die werkte bij mij. Nu alleen nog probleempjes

  • Daar begin ik dan weer hoor.. met de replies... @ Jorge, Puik werk, nog wat belichtingen zooi goed hebben en het kan zo in ene mod . @ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ied

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1773782

@ danny18

ziet er erg goed uit, idd nog een beetje werken aan de texture maar de voorkant ziet er al top uit :tu:

hier nog een foto van wat die zombie is geworden van de vorige pagina :puh:

zombieee.jpg

Bewerkt: door keessie

Geplaatst:
comment_1775244

@ danny18

ziet er erg goed uit, idd nog een beetje werken aan de texture maar de voorkant ziet er al top uit :tu:

hier nog een foto van wat die zombie is geworden van de vorige pagina :puh:

*plaatje*

Sorry voor me lekkere late reactie na pas 3 dage bloos.gif:puh:

@keessie: je zombie ziet er inderdaad wel goed uit, alleen misschien dat je wat verhouden zoals een echte mens/zombie zou kunne aanpassen? bloos.gif zoals de shirt het hoofd en zo.

Geplaatst:
comment_1775436

Hai Ik ben nieuw hier.

Ik heb Sketchup ff gedownload en geprobeert een bootje te maken

Tips Rate Commentaar allemaal welkom :)

Pics:

7a7092e7febda677cc1cc7eb10fe2335.PNG

a53ace37ce7a8cb71484225676627ff5.PNG

Verder ben ik nog niet.

Dit lijkt/is misschien een beetje lame maar ik ben juist begonnen :$

Geplaatst:
comment_1775554

Hai Ik ben nieuw hier.

Ik heb Sketchup ff gedownload en geprobeert een bootje te maken

Tips Rate Commentaar allemaal welkom :)

Pics:

Verder ben ik nog niet.

Dit lijkt/is misschien een beetje lame maar ik ben juist begonnen bloos.gif/>

Voor je eerste sketchup werkjes is het natuurlijk niet slecht:klap: verder raad ik je aan een paar tutorials te leze in het Master Tutorial List te lezen,(die bij mij niet werk om een of ander redenen)

Geplaatst:
comment_1776339

ik had een tut op het net gevonden over hoe je een geweer moet modelen en texturen. het is een Glock.

progress:

post-117772-1293561528,69.jpg

moet hem nog afmaken qua model (duh), daarna nog smoothen en texturen en klaar is kees. :D

grtz

Geplaatst:
comment_1776398

@gtaewald: Ziet er tot nu toe nog goed uit ja, alleen is hij niet een beetje aan de dunne kant?

Verder valt er nog niet echt aan op te merken

@Giantben: vraag het Puma die weet erg veel van sketchup af, probeer zelf veel dingen en lees af en toe een tutorial.

Hier dan mijn verassing:

stad2.png

Er is nog behoorlijk veel textuur werk zoals je ziet maar langzamerhand begint het allemaal wel een kleur te krijgen :puh:

De gebouwen heb ik wegehaald en opgeslagen zodat deze ingame kan en laten de gebouwen erop, maar er komt nog veel meer land :puh:

Bewerkt: door danny18

Geplaatst:
comment_1777455

@gtaewald ziet er zeer goed uit, Maar ziet me er idd dun uit :$

@danny18 Ziet er mooi uit :tu: Alleen hetzelfde gras telkens Naja je bent er toch mee bezig.

Kheb trouwens nog een Update van boot of waar het ook mag op lijken.

Puma heeft me geholpen met de neus.

En ook uitgelegd hoe je 2D moet renderen :D

Grote dank daarvoor :Y

Pic: :dans:

d0281f422b071f5082d726318eb6ae60.png

Geplaatst:
comment_1777785

@giantben blijf zo door gaan zou ik zeggen voor een eerste model ben je goed op weg( ik kon bij mijn eerste niet zo'n neus maken :puh:)

ik was van plan om een grote boot te maken maar omdat ik nog nooit eentje had gemaakt dacht ik laat ik een kleintje maken van bleuprints

een chapman longboat

chapmanlongboat.jpg

chapmanlongboat2.jpg

Bewerkt: door keessie

Geplaatst:
comment_1778160

@giantben blijf zo door gaan zou ik zeggen voor een eerste model ben je goed op weg( ik kon bij mijn eerste niet zo'n neus maken :puh:)

ik was van plan om een grote boot te maken maar omdat ik nog nooit eentje had gemaakt dacht ik laat ik een kleintje maken van bleuprints

een chapman longboat

*plaatjes*

Ik was ook met een "bootje"bezig :o

@Giantben: tja ik kan lastig steeds een nieuws stukje gras gebruiken :puh: dat zou en teveel moeite kosten en teveel ruimte innemen voor andere textures. Maar als het in GTA zit zou je er waarschijnlijk niet veel van merken of ik moet het gras gewoon iets groter mappen.

Verder, de boeg is niet slecht gedaan, ik weet alleen op het moment geen commentaar bloos.gif but keep it going :tu: het gaat tot nu toe wel goed.

@keessie: Jou bootje is ook vrij goed gelukt de texturen zitten ook wel op de goeie plek ja, alleen zie ik bij de boeg een soort euhm "rare" deuk hoort dit bij het bootje of moet dit nog gedaan worden? Voor de rest een top bootje :klap:

Hier mijn "bootje" dan maar :7

schip.png

Een vrij simpel piratenschip als ik toch een middeleeuwse stad voor GTA ga maken dan maar meteen een piratenschip erbij :7 geen idee of het rond die tijd hoort maar ja maakt niet uit :puh:

Ik probeer hem wel zo low-poly mogelijk te houden voor San Andreas :puh:

Overigens wil ik nog een net van het dek naar het dingetje bovenin de hoofdmast (kraaiennest dacht ik ofzo? :puh:)

Verder moet ik nog werken aan details zoals trapjes naar het hogere dek paar hekwerkjes voor aan de zijkant en nog een paar touwachtige dingen voor de zeilen en natuurlijk niet te vergeten het stuur :puh:

Geplaatst:
comment_1778240

@ Danny18, je moet de faces van je romp smoothen. De draden boven mogen wat meer polygons bevatten. Veel succes met texturen :clown:,

@ Keessie, tsja daar valt weinig over te zeggen, alleen de textures kunnen beter. Voor de rest een leuk bootje.

Kheb na zeer lange tijd 3D Studio Max maar weer eens gedownload (LEGAAL) en dit is eruit gekomen:

destnowhere.jpg

This is the train, to nowhere!

Bewerkt: door S-te-Fan

Geplaatst:
comment_1778260

@ Danny18, je moet de faces van je romp smoothen. De draden boven mogen wat meer polygons bevatten. Veel succes met texturen :clown:,

@ Keessie, tsja daar valt weinig over te zeggen, alleen de textures kunnen beter. Voor de rest een leuk bootje.

Kheb na zeer lange tijd 3D Studio Max maar weer eens gedownload (LEGAAL) en dit is eruit gekomen:

*plaatje*

This is the train, to nowhere!

Dankje, met die kabel boven een paar polygontjes zou toch denk ik geen kwaad kunnen? :7

Dat smoothen komt nog wel eerst het geheel zelf :puh: texturen gaat wel lukken denk(/hoop) ik :cab:

Je trein ja... wat moet ik erover zeggen? -mond gaat beetje tot verbazing open- meer krijg ik er niet uit :puh: het geheel ziet er verder tot nu toe nog wel goed uit ja.

schip.png

Bewerkt: door danny18

Geplaatst:
comment_1778509

*plaatse*

Je Trein begint er steeds beter uit tezien maaree... wat staat daar voorop?:puh: avio ofzo? :cab:

Maarja verder ziet ie er goed uit houde zo :puh:

Hier mijn "bootje" dan maar weer maar dan met textures :puh:

schip2.png

De texture van de mast in het midden vind ik alleen niet zo mooi dus dat moet ik nog even fixen... verder ga ik de trap naar het roer nog aanpassenen een paar plekjes op de romp waar ik textures plaatse :puh: dan nog de masten en de "luikjes"voor de kanonnen een textuure geven en misschien nog wel ietsjes open zetten en klein stukje kanon uit laten steken :puh: maar tot nu toe zit ie nog op 10930 polygons met het San Andreas leger poppetje :7

Geplaatst:
comment_1778538

@giantben blijf zo door gaan zou ik zeggen voor een eerste model ben je goed op weg( ik kon bij mijn eerste niet zo'n neus maken :puh:)

ik was van plan om een grote boot te maken maar omdat ik nog nooit eentje had gemaakt dacht ik laat ik een kleintje maken van bleuprints

een chapman longboat

Die neus is van mij afkomstig, beetje crappy gedaan though :engel:.

Leuk bootje, maar 'this is it' :puh:? Hoe gaat-ie vooruit? De texture van de metalen rand lijkt op de eerste en de tweede render te verschillen. Verder ziet het model er gewoon wel gaaf uit, is het toevallig voor een game ofzo? Zo ziet het eruit :puh:.

Wel koewle trein, ziet er strak uit, niks op aan te merken :puh:.

Hier mijn "bootje" dan maar weer maar dan met textures :puh:

De texture van de mast in het midden vind ik alleen niet zo mooi dus dat moet ik nog even fixen... verder ga ik de trap naar het roer nog aanpassenen een paar plekjes op de romp waar ik textures plaatse :puh: dan nog de masten en de "luikjes"voor de kanonnen een textuure geven en misschien nog wel ietsjes open zetten en klein stukje kanon uit laten steken :puh: maar tot nu toe zit ie nog op 10930 polygons met het San Andreas leger poppetje :7

Ziet er best prima uit. Zou je niet een paar close-ups kunnen showen :puh:? Dingen als textures op de mast kan ik zo niet beoordelen xD. Wel een gave spiegel maken (achterkant van zo'n schip, wat vaak een kunstwerk van vormen en kleuren).

Ik gebruik te vaak ":puh:" merk ik... :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.