Jump to content
Geplaatst:
comment_1473497

headervvw.png

Tijdelijke header.

Het Show jouw models II topic ging niet echt goed. Hij werd gesloten, En een nieuwe kon ongetwijfeld niet wegblijven. Alleen heet hij deze keer anders, om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn. Als je een render post met iemand anders zijn model, post dan van waar/wie hij komt (moet wel door jou gerendert zijn dan). Natuurlijk kunnen er ook tips enzovoort gegeven worden door anderen. Uiteraard zijn er ook regels/tips, al zijn deze wel wat versoepelt ten opzichte van zijn voorgangers:

• Je mag zoveel als je wil je model showen per dag, zorg wel dat er voldoende updates zijn zodat je niet telkens naar hetzelfde plaatje moet kijken.
  • Hou het vooral gezellig, al moet je voor vragen over bv hoe je iets maakt in het hulp forum zijn.
  • Hou je plaatjes op een redelijke file-size zodat de 3G/56K modem users ook mee kunnen genieten.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie (en provoceer niet), omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Probeer iedereen te motiveren.
  • Als het kan, en als je wil geef dan tips over wat de persoon kan verbeteren aan zijn/haar model.

Waar jullie wel op moeten letten:

• GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

Vorige showrooms:

Show jouw models I
Voetuigen Showroom topic.
Show jouw models II

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast
Toevoeging van Voertuigen Showroom

• Reacties 558
  • Bezichtigingen 90.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt

• @Jorge Ziet er toch uit man. Zie ik daar nog steeds de crap carpaint uit mijn carpaint tutorial? Na tijdje van problemen met max een versie gevonden die werkte bij mij. Nu alleen nog probleempjes

• Daar begin ik dan weer hoor.. met de replies... @ Jorge, Puik werk, nog wat belichtingen zooi goed hebben en het kan zo in ene mod . @ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ied

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1826165

Martijn.. Hij ziet er prachtig uit... Paar dingen voor als je hem in GTA wil zetten: ten eerste zou ik het dubbel glas weghalen, dat heb je eigenlijk niet nodig in IV... Als je bij je niet gesmoothe model de koplampen iets meer polygons geeft bij de randjes lijkt me dat al een heel goed model voor in GTA IV eerlijk gezegd :puh:

Die gesmoothe verspild namelijk heel veel polygons op plekken waar ze absoluut niet nodig zijn :puh:

Overigens, Ibiza is klaar en voor feedback 'n dag eerder ingeleverd :) *EDIT : zie net dat m`n stuur nog lang niet af is xD Moet ik nog even wat aan doen zo xD

Ibiza_09-04-2011-DONE1.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE2.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE3.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE4.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE5.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE6.jpg

Ibiza_09-04-2011-DONE7.jpg

Geplaatst:
comment_1826181

Waarschijnlijk niet, het is een schoolproject maar moet voor rendering wel aantal carpaint shaders maken en glas ga ik ook nog verbeteren... Bumpers kan ik misschien ook wel doen, voor de rest laat ik `m denk ik zo. Als ik naast school ooit nog tijd krijg ga ik 'n polygon versie in GTA IV of San Andreas proberen te krijgen :)

Geplaatst:
comment_1826203

Autodesk Maya 2011 :)

Zelfde maker als 3dstudio Max(wat volgens mij bijna iedereen hier gebruikt), maar dan nog een stukje professioneler en uitgebreider... Is ook redelijk duur overigens, lang leven het student zijn en alles via school voor cheap kunnen kopen :D Zitten nogal wat functies op die 3dsmax niet heeft, en andersom geld dat net zo goed... Maar 't kan ook best een poep programma zijn hoor :)

@hieronder: Yep... Als je Maya de eerste keer opent zit het scherm zo vol met alle toolbars dat je nog 1 bij 1 cm aan viewport over houd :D Dus dan schrik je je dood... Zelfs met ervaring kan het soms echt een irritant programma zijn :7

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1828347

Update... Moeten voor Rendering 2 wat shaders maken voor die wagens... Was ik al mee begonnen dus gaat lekker op zich, maandag inleveren, da's wel achterlijk.

EDIT@Hieronder: NHTV in Breda, studierichting IGAD/International Game Architecture and Design :)

Ibizza14-04-2011textures3.jpg

Ibizza14-04-2011textures.jpg

Ibizza14-04-2011textures2.jpg

Ibizza14-04-2011textures4.jpg

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1828977

@Mythbuster: Welke opleiding volg jij eigenlijk?

En ik heb nog mijn Agram 2000 een beetje bijgewerkt

Argam 2000

En waar uploaden jullie je afbeeldingen eigenlijk. Want ik heb al vanalles geprobeerd maar er komt altijd "you are not allowed to use that extension ..." of zoiets op.

Als je bij imageshack upload, moet je de "Direct link" kopieren, en die tussen de IMG tags ! Dan werkt de afbeelding in je post !

Edit: Om die direct link te kunnen gebruiken, moet je je wel even registreren op die site !

Of natuurlijk uploaden via deze site =]

Bewerkt: door Giggity

Geplaatst:
comment_1830285

Hele poos geleden eens begonnen met een TC, maar nooit verder gekomen dan een weg met een hotel erbij :$

Dus ben het nu weer langzaam aan het oppakken..

containers.jpg

bay.jpg

gastank.jpg

op een dag.. :schater:

Geplaatst:
comment_1830596

Loeks nais Chris, maar dat had ik je al verteld op msn :bier:! Heb je er bewust "the well stacked pizza" van gemaakt xD? :schater:

Portalgun maken voor race-gamemode @ MTA:

92845301.jpg

28158114.jpg

Draadjus:

21451066.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1834640

Wannes: holy crap dat ziet er nice uit! De render settings zorgen er alleen voor dat het er een beetje speelgoedachtig uit ziet, maar ik kan niet wachten op meer screens. :bier:

Chris: Zoals altijd weer prachtig werk, en wat ik vooral erg goed gelukt vind is dat het echt SA-stijl is; het zou zo door Rockstar Games gemaakt kunnen zijn. Hoop dat je mod wat wordt, degelijke TC's zijn er namelijk niet veel. :erm:

Puma: Ziet er ook weer gelikt uit, en wat me nog meer interesseert, is het doel. MTA-race waarin je met auto's portals moet schieten? Lijkt me fun verzekerd. :O

Ik ben eindelijk eens begonnen met wat meer dan tekst en dwaze dingen in Cinema 4D, ben begonnen aan een Camaro. Ik had voorheen nog zero modelling skills, en heb een tutorial opgezocht om auto's te maken met behulp van blueprints. Totnogtoe heb ik enkel twee zijkanten van de bobbel op de motorkap, maar dit was voor mij toch al een uurtje werk door het moeten alignen van de blueprints, de voorbereidingen treffen en dan nog alle functies leren. :$

ed115c00d74647046f4547a069b334a3.png

Wat je hierboven ziet is dus wat je op deze foto in het zwart ziet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.