Jump to content
Geplaatst:
comment_1473497

headervvw.png

Tijdelijke header.

Het Show jouw models II topic ging niet echt goed. Hij werd gesloten, En een nieuwe kon ongetwijfeld niet wegblijven. Alleen heet hij deze keer anders, om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn. Als je een render post met iemand anders zijn model, post dan van waar/wie hij komt (moet wel door jou gerendert zijn dan). Natuurlijk kunnen er ook tips enzovoort gegeven worden door anderen. Uiteraard zijn er ook regels/tips, al zijn deze wel wat versoepelt ten opzichte van zijn voorgangers:

• Je mag zoveel als je wil je model showen per dag, zorg wel dat er voldoende updates zijn zodat je niet telkens naar hetzelfde plaatje moet kijken.
  • Hou het vooral gezellig, al moet je voor vragen over bv hoe je iets maakt in het hulp forum zijn.
  • Hou je plaatjes op een redelijke file-size zodat de 3G/56K modem users ook mee kunnen genieten.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie (en provoceer niet), omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Probeer iedereen te motiveren.
  • Als het kan, en als je wil geef dan tips over wat de persoon kan verbeteren aan zijn/haar model.

Waar jullie wel op moeten letten:

• GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

Vorige showrooms:

Show jouw models I
Voetuigen Showroom topic.
Show jouw models II

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast
Toevoeging van Voertuigen Showroom

• Reacties 558
  • Bezichtigingen 90.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt

• @Jorge Ziet er toch uit man. Zie ik daar nog steeds de crap carpaint uit mijn carpaint tutorial? Na tijdje van problemen met max een versie gevonden die werkte bij mij. Nu alleen nog probleempjes

• Daar begin ik dan weer hoor.. met de replies... @ Jorge, Puik werk, nog wat belichtingen zooi goed hebben en het kan zo in ene mod . @ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ied

Posted Images

Featured Replies

• 4 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2000695

Waar zijn de modelers gebleven?

Ondanks dat ik pas nieuw ben, heb ik hier een tijd zitten te snuffelen en heb ik er heel goede models hier gezien.

Weet alleen niet of ik mijn models ook kan laten zien aangezien het hier dood is maar de models die jullie maken zijn erg mooi!

Geplaatst:
comment_2001875

Wannes: Je hebt al een tijd geleden gepost maar toch, ziet er strak uit! Alleen de randen van het deck zelf zijn vaag gemapt.

Masterkey: Leuke garage! Ben je van plan om een dorp/stad of iets dergelijks te maken?

Allebei: KUTGW

Blauwe-V: Waarom zou je het niet doen? Af en toe komt er nog wel eens een verdwaald persoon hier uit en dan heeft ie ook weer wat moois om naar te kijken?

Geplaatst:
comment_2002006

Haha, ok dan.

Nou, het is wel een behoorlijke model en ben er al lang mee bezig sinds augustus 2012.

Ik wil dit model zo perfect mogelijk houden en dit komt absoluut in GTA SA.

-Never mind-

Bewerkt: door Blue_V

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.