Jump to content
Geplaatst:
comment_1473497

headervvw.png

Tijdelijke header.



Het Show jouw models II topic ging niet echt goed. Hij werd gesloten, En een nieuwe kon ongetwijfeld niet wegblijven. Alleen heet hij deze keer anders, om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn. Als je een render post met iemand anders zijn model, post dan van waar/wie hij komt (moet wel door jou gerendert zijn dan). Natuurlijk kunnen er ook tips enzovoort gegeven worden door anderen. Uiteraard zijn er ook regels/tips, al zijn deze wel wat versoepelt ten opzichte van zijn voorgangers:

  • Je mag zoveel als je wil je model showen per dag, zorg wel dat er voldoende updates zijn zodat je niet telkens naar hetzelfde plaatje moet kijken.
  • Hou het vooral gezellig, al moet je voor vragen over bv hoe je iets maakt in het hulp forum zijn.
  • Hou je plaatjes op een redelijke file-size zodat de 3G/56K modem users ook mee kunnen genieten.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie (en provoceer niet), omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Probeer iedereen te motiveren.
  • Als het kan, en als je wil geef dan tips over wat de persoon kan verbeteren aan zijn/haar model.

Waar jullie wel op moeten letten:

  • GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

Vorige showrooms:

Show jouw models I
Voetuigen Showroom topic.
Show jouw models II

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast
Toevoeging van Voertuigen Showroom

  • Reacties 558
  • Bezichtigingen 90.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt

  • @Jorge Ziet er toch uit man. Zie ik daar nog steeds de crap carpaint uit mijn carpaint tutorial? Na tijdje van problemen met max een versie gevonden die werkte bij mij. Nu alleen nog probleempjes

  • Daar begin ik dan weer hoor.. met de replies... @ Jorge, Puik werk, nog wat belichtingen zooi goed hebben en het kan zo in ene mod . @ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ied

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2008785

Mythbuster modelt met Zmodeler ;).

Jouw model ziet er ook fantastisch uit, wat ga je ermee doen?

Is dat 3DS Maya wat je gebruikt?

3DS Maya bestaat niet :puh:. Je hebt Autodesk 3d Studio Max(3dsmax) en Autodesk Maya.

En nee Puma, tegenwoordig moeten we van school Maya gebruiken... Daar ben ik nu zo aan gewend dat ik 3dsmax niet eens meer kan(terwijl dat op zich veel beter is dan Maya om te modelen), en Zmodeler heb ik eigenlijk ook al jaren niet meer geopend :/

Nice man, die tweede, is dat een render of wat?

Thanks man, en nope, da's in een game, genaamd Rigs of Rods. Een real time crash simulator-dinges-game. Is ook een topic over hier ergens op het forum. Die Lotus kan ook transformeren naar (werkende) onderzeeër, gebaseert op de James Bond film-wagen :) Al m`n wagens heb ik voor dat spel gemaakt, als je er nog nooit van gehoord hebt, echt een aanrader, super chill. Derde is uiteraard wel een render :)

Myth, hoezo onzin?

Ben al lang mee bezig met dit model en hoop het ooit nog af te maken:

http://www.imagebam....db0jmrdoec95hh0

Ach, ik had ook 'zooi' of 'auto's' kunnen typen :puh:

Je model ziet er goed uit man. Maar jij zegt dat je ook in Zmodeler werkt? Hoe komt het dan dat die screenshots in ieder geval deels in 3dSMax gemaakt zijn? Die viewport cube rechtsbovenin is duidelijk 3dsmax.... Also, hoeveel polys heeft dat ding wel niet? Ziet er echt heel high poly uit, en als je dat in Zmodeler gedaan hebt(en niet met smoothing in 3dsmax), snap ik dat je daar lang mee bezig bent geweest! Mijn Ibiza heeft me(met schoolwerk tussendoor) ook bijna een jaar gekost, en dat model is lang niet zo clean als dat van jou...

De klassieke auto ziet er goed uit.

Thanks man, het is een 1949 Cadillac Series 62. Heb onlangs op 't werk heel veel referentie kunnen halen van een Buick Eight uit 1953. Die staat op hetzelfde frame, dus da's wel handig. Ook super chill trouwens: Die Cadillac is nou m`n specialisatie project, en komt uiteindelijk in BeamNG(een game van de makers van Rigs of Rods, binnen hetzelfde genre, maar dan in Cryengine3). Betekent wel dat ik het werk daaraan even heb moeten stilleggen, anders was ik te ver vooruit gegaan voordat de start van ons specalisatie project is...

Ben laatst nog even bezig geweest met een drift-mod voor iemand z`n BMW E36 voor Rigs of Rods, gebaseert op een M3 Lightweight(alleen de wielen, bumperlip, sideskirts en skin zijn dus door mij gemaakt). Ben best wel trots op die velgjes :puh: :

Forgeddoublespokes.png

screenshot_58.png

Euwja, en dit... Render van een of andere supergrote fles, liniaal en zaklamp, met in de achtergrond een imageplane... Vind het best tof geworden nog:

verhoeveTomRE3_FinalRender.png

Beetje flauwe render, maar goed... Heb nou ook een site moeten maken voor school(zie sig), staan nog meer dingen op, vooral auto's maar ook andere projectjes...

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_2008791

@Mythbuster, ja, dat is wat ik bedoelde, Autodesk Maya.

Dat ik deels met Zmodeler2 werk wil niet dat ik alleen met Zmodeler2 gebruik.

Zmodeler2 vind ik heel makkelijk om voertuigen naar GTA SA te converteren. Dan heb ik een beter overzicht

hoe de materials zijn en natuurlijk ook voor IVLM. (Improved Vehicle Lights Mod) Voor IVLM is Zmodeler2 echt het beste.

Het model zelf is geheel gemaakt in 3DS Max en er zijn geen meshsmooths toegepast.

En dit model is juist voor GTA SA, dus niet 8 miljoen polies :clown:

Maar ik denk niet dat je het polycount wilt weten.

Ah, Cadillac? Heb een zwak voor klassieke oude auto's :puh: Ik vind dat GTA SA er mooi uitziet met zulke oude auto's.

Die BMW met die velgen zien er mooi uit.

Geplaatst:
comment_2009243

Tussen al dit professioneel gemodel van Puma, MythBuster en Blue_V is mijn SketchUp-werk... rommel, maar heb toch eens zin om deze twee te delen nu ik toch nog eens eentje heb afgewerkt. Hoewel er nog veel werk overblijft met details aanbrengen en het verder aanbrengen van een degelijk ingenieur ben ik wel tevreden met het ontwerp van beide :3

oneb1.pngoneb2.pngoneb3.png

One Berykken

Kantoorgebouw van 575m tot aan de top, 145 verdiepingen (met 144 bruikbare) en een observatory op Floor 106 (op 424m hoogte)

twog2.pngtwog3.png

Two Gamella

Residentiële luxe-toren van 322m tot aan de top, 79 verdiepingen (met 78 bruikbare) en 621 appartementen (waarvan 201 Luxe-appartementen, voornamelijk op grootte en lichtinval) en 420 Middenklasse-gericht.

twog1.png

Ze zijn wat leegjes en SketchUp is ook niet het meest geschikte programme voor renders (of degelijke textures :D ) maar ik vind het toch nog wel geslaagd. Ze zijn ook daadwerkelijk bouwbaar, mechanisch correct, op de inkom van One Berykken na dan, waar ik nog aan moet werken.

Geplaatst:
comment_2009264

@Phoenyxar, het is inderdaad rommel....leuke mooie rommel :puh:

Het moet wel veel tijd gaan kosten om ze voller te maken en de accessoires maken voor kantoren en het interieur ook.

Wat ga je ermee doen? Is het voor een spel of gewoon voor renders?

Heb wat verder aan mijn model gewerkt en heb deze keer rooftops gemaakt.

http://www.imagebam.com/gallery/1x8xv21dqm4pfgd6c8h1nf7elmb7pfoq

Geplaatst:
comment_2009267

Hmm, eigelijk doe ik het voor het plezier. Is gewoon leuk om een lange tijd aan zoiets te werken en het zo te zien groeien. Maar het probleem vormt zich toch altijd om wanneer de ruwbouw af is over te gaan naar de details. Als ze wat volmaakter zijn kan ik er eentje nog wel submitten voor the Community City op SSC, maar ik doe het voornamelijk voor mezelf.

Ik moet het toch ook vragen: is het een Murciélago? (trouwens ook wel veel beter en geavanceerder werk dan dat ik doe :puh: )

Geplaatst:
comment_2009284

Hmm, eigelijk doe ik het voor het plezier. Is gewoon leuk om een lange tijd aan zoiets te werken en het zo te zien groeien. Maar het probleem vormt zich toch altijd om wanneer de ruwbouw af is over te gaan naar de details. Als ze wat volmaakter zijn kan ik er eentje nog wel submitten voor the Community City op SSC, maar ik doe het voornamelijk voor mezelf.

Ik moet het toch ook vragen: is het een Murciélago? (trouwens ook wel veel beter en geavanceerder werk dan dat ik doe puh2.gif )

Oke, is leuk toch? Zo je models maken voor je plezier. Het vreet wel veel tijd maar dat maakt niks uit als je goed bezig bent.

Ja, het is een Murciélago maar niet de reguliere Murciélago maar de LP640-7 Roadster.

Wanneer het af is, zal ik beginnen aan Murciélago LP640-7 Coupé. Ben er erg lang mee bezig.

@game-skater, ik heb ook zin in pizza :puh:

Bewerkt: door Blue_V

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2019795

We hebben hier te maken met een natuurtalent! worshippy.gif

Haha, niet overdrijven :puh:

Super mooi, Blue! thumbsup2.gif Hoe lang ben jij eigenlijk al aan het modellen?

Thanks :)

Bedoel je hoelang ik aan deze auto heb gewerkt?

Bewerkt: door Blue_V

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.