Jump to content
Geplaatst:
comment_1473497

headervvw.png

Tijdelijke header.



Het Show jouw models II topic ging niet echt goed. Hij werd gesloten, En een nieuwe kon ongetwijfeld niet wegblijven. Alleen heet hij deze keer anders, om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn. Als je een render post met iemand anders zijn model, post dan van waar/wie hij komt (moet wel door jou gerendert zijn dan). Natuurlijk kunnen er ook tips enzovoort gegeven worden door anderen. Uiteraard zijn er ook regels/tips, al zijn deze wel wat versoepelt ten opzichte van zijn voorgangers:

  • Je mag zoveel als je wil je model showen per dag, zorg wel dat er voldoende updates zijn zodat je niet telkens naar hetzelfde plaatje moet kijken.
  • Hou het vooral gezellig, al moet je voor vragen over bv hoe je iets maakt in het hulp forum zijn.
  • Hou je plaatjes op een redelijke file-size zodat de 3G/56K modem users ook mee kunnen genieten.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie (en provoceer niet), omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Probeer iedereen te motiveren.
  • Als het kan, en als je wil geef dan tips over wat de persoon kan verbeteren aan zijn/haar model.

Waar jullie wel op moeten letten:

  • GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

Vorige showrooms:

Show jouw models I
Voetuigen Showroom topic.
Show jouw models II

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast
Toevoeging van Voertuigen Showroom

  • Reacties 558
  • Bezichtigingen 90.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Mooi bezig Jorge.. Misschien kun je er straks een animatie in maken met een politie achtervolging of zo. Of ben je er iets anders mee van plan? RD, nice brug Ik heb een explosie gemaakt, hij werkt

  • @Jorge Ziet er toch uit man. Zie ik daar nog steeds de crap carpaint uit mijn carpaint tutorial? Na tijdje van problemen met max een versie gevonden die werkte bij mij. Nu alleen nog probleempjes

  • Daar begin ik dan weer hoor.. met de replies... @ Jorge, Puik werk, nog wat belichtingen zooi goed hebben en het kan zo in ene mod . @ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ied

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2072271

Dat ik jou ooit nog hier zou zien. Remember me ? xD

Ziet er ziekelijk gruwelijk uit, damn :O

Edit, Woont die Lisa Burger toevallig in Delft of in Schiedam ?

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2091323

@Puma, funny shit dat snor en die pijp haha. Voor een onbekend reden zie ik die snor en pijp wel passen bij CJ, evenals met die pak.

Ik vraag me af hoe CJ eruit gaat zien met die uitpuilende ogen haha. Schiet ie alle Ballas neer met die monsterlijke ogen.

@Gizmo, vet gemaakt, de grafische omgevingen zien er erg mooi uit. Echt kleurrijke wereld.

Ondanks dat ik al een tijdje niet meer ben actief wil niet zeggen dat ik GTA SA niet meer mod. Zelfs al is het 100 jaar oud, alsnog blijf ik het modden haha.

De afgelopen zomer waren erg heet voor de laptop, alleen GTA SA erop gamen gaat al bijna niet meer en de videochip of de CPU wordt dan erg warm.

Aan mijn 3D model werken ging al bijna niet meer dus heb ik een tijdje pauze moeten nemen. Nu is het lekker koud en ben de afgelopen

dagen erg druk bezig geweest aan mijn 3D model. Converteren is al begonnen, moet alleen de materials goed hebben.

Ik moet m nog 7% groter en de collisions nog zo perfect mogelijk hebben.

Hier een "paar" screenshots:

http://www.imagebam.com/gallery/b9rresoobg3ul7ch466ml7l7bzodyjva

En heb is aan de remklauwen gewerkt dat ze nu ook echt met de voorwielen meedraaien naar links en rechts,

en heb ook aan de achterlichten zitten werken, die hele kleine lichten. Wil ze namelijk heel helder maken en daar werk ik nog aan.

Je zult vast denken dat de glazen voor de achterlichten ontbreken maar ze zijn er degelijk wel. Ik denk dat GTA SA het minimale doorzichtigheid is vanaf 102.

Ze staan onder 102, dus zie je ze niet in het spel :( Maar ik denk dat ik het zo laat want wil de lichten zo kleurrijk mogelijk hebben.

Wil dat ze echt uitspringen bij verschillende kleuren van de auto.

http://www.imagebam.com/gallery/5j8b9j285tknvwm95iaagc8srvoy2i67

Geplaatst:
comment_2091827

Op welke termijn... Euhm, weet eigenlijk niet wanneer het echt 100% klaar is haha.Ben wel van plan om m te releasen. Maar het is aangeraden als iemand een low-end pc heeft, het niet moet installeren

EDIT

Heb is verder gewerkt aan mijn 3D model, de speedometers gloeiend gemaakt, ook de interieurlichten en wat dingen verbeterd.

1ste update:

http://www.imagebam.com/gallery/zkm1601lzeiz7lflbs5mu107tviwi7dh

2de update, nieuwe radio details toegevoegd:

http://www.imagebam.com/gallery/qk2159jykql228i1k4uwb5pxcxh5lrjc

Helaas moet ik een tijdje ermee stoppen met aan mijn model werken omdat de videokaart te heet aan het worden is

wanneer ik GTA SA speel en andere games. Alleen al 3D programma laten draaien klinkt alsof de laptop een stofzuiger is.

Pas over een tijdje koop ik een nieuwe pc.Tot dan, tot over een tijdje.

Bewerkt: door Blue_V

  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_2134554

Lekker stil hier, vroeger was dat toch anders maar bon.. Vind het fijn te zien dat er nog steeds enkele mensen echt prachtige dingen afleveren. Hopelijk komen die ook eens in GTA V ofzo! KUTGW

  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2165819

Tijd voor een schop omhoog.

Model+physics skelet dat ik gemaakt heb voor BeamNG.Drive. Trailer door Jaimswallace.

Body is een zo period-correct mogelijke 1942 Willys MB shell. De rest van het ontwerp is van mijzelf met hulp van enkele leden die wat meer van 4x4'en afweten dan ik. Assen zijn Dana60s, motor is een Chevy 350 small-block met Thermoquad-carburateur, een Turbo350 automatische 3-speed(met handschakel kit)(voor rockcrawlen is dat beter dan met koppeling), daarachter zit een dubbele transfercase: Eerst een Dana300 met een 2:62 low-range, en dan een NP241 doubler met een 2.72 low-range... Uiteindelijk kun je daar 9 voorwaardse versnelling uithalen, en 3 achterwaardse... De laagste versnelling is 17.97:1, da's zat voor rockcrawling.

Heel de jeep veranderd van Baja jeep tot crawler jeep enkel door de voorste anti-roll-bar eraf te halen, waardoor je zowat 65 graden aan axle-flex hebt(de vooras kan van de voorkant gezien een hoek van 65 graden maken ten opzichte van de achteras)

Jammer genoeg niet iets voor in GTA, daar heb je niks aan goed ontworpen ophanging, en dat is dan ook de rede dat ik GTA heb verruild voor BeamNG :puh:

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_2167169

W00t! Dat ziet er echt geniaal uit. Zou geen onderscheid kunnen maken tussen een "echte" game en jouw modelling werk. Heb je "alleen" de Jeep gemaakt, of ook nog iets van de omgeving?

Geplaatst:
comment_2167234

Holy shit.

Ik ken BeamNG.Drive niet goed, maar dit ziet er echt vet uit. Gewoon alles ziet er mooi uit. Ik heb geen idee hoe je het doet, maar mijn complimenten. Chapeau!

Ook de trailer is vet, vind ik. Doe die Jaimswallace de complimenten maar. :)

Geplaatst:
comment_2167594

Met welk programma heb je deze jeep gemaakt? Nog steeds (het meest) aan het werken met Zmodeler? Of gebruik je nu een andere: 3ds max, maya of 1 van de 50 andere modelling programma's? Ben erg benieuwd. :) Heb je wellicht ook wat andere WIP screens?

Geplaatst:
comment_2168057

Nee ik werk nu uitsluitend met Maya voor m`n eigen dingen en m`n opleiding en XSI/Softimage op stage. Maya is niet echt optimaal voor modeling, maar dat moeten we nu eenmaal gebruiken op m`n opleiding, en ik haat het om steeds van programma te switchen, dan raak ik steeds in de war met hotkeys en functies :/ Softimage is ook wel chill maar mist wel een paar functies. Zmodeler heb ik echt al jaren niet meer gebruikt, behalve om wat obj's te exporteren van m`n oudere models(van de goede tijd dat ik GTA SA nog aan het modden was :puh:).

Ben momenteel bezig met een 89-91 Toyota Chaser, maar heb eigenlijk niet veel goede pics, zelfde twin-turbo motor als in een mk3 Supra, en erg geliefd in Japan voor driften(hier kun je ze niet eens kopen!).

7xqPf.jpg

7xqPK.jpg

7xqQi.jpg

Heb ook nog een WIP van die Jeep van hierboven, die nog een beetje cool is :puh:

7xqQT.jpg

Geplaatst:
comment_2170656

Thanks! :) Hmm, ja zou opzich wel kunnen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet meer zo "into" GTA... Heb Zmodeler echt al jaren niet meer aangeraakt en GTA 4 nooit zelf gemod. Heb GTA 5 wel uitgespeeld en wil `m graag op de PC, maar ik ben denk ik klaar met GTA modden :/ Het zou een best grote stap naar beneden zijn vanaf BeamNG, waar je zulke realistische physics hebt voor ophanging en zo...

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.