September 13, 200916 yr Hoi, ik heb me rhino herplaatst (in GTA:SA), met een tank met rupsbanden. Maar hoe moet ik de handling instellen dat hij ook rijdt alsof hij rupsbanden heeft? (dus niet rijden met sturen met wielen enzo, maar een 360 graden kan draaien ofzow).
December 29, 200916 yr Niemand.. ? 360 graden draaien zonder ook maar 1 meter te rijden lukt niet met handling. Als je CLEO hebt kan ik wel een Cleo-mod voor je maken (denk ik :$ )
December 29, 200916 yr Author 360 graden draaien zonder ook maar 1 meter te rijden lukt niet met handling. Als je CLEO hebt kan ik wel een Cleo-mod voor je maken (denk ik :$ ) Cleo werkt niet in multiplayer dus is het onhandig... Edit: En als je wel 1 meter rijdt? Edited December 29, 200916 yr by Alexxxxxxxxxx
December 29, 200916 yr Cleo werkt niet in multiplayer dus is het onhandig... ..En de handling aanpassen is valsspelen.
December 29, 200916 yr ..En de handling aanpassen is valsspelen. Ik speel in me eentje. maar je kan toch ook geen aangepaste handling doen in CLEO dacht ik?
December 29, 200916 yr Author Nee, maar ik speel dus in multiplayer in me eentje, aangezien je daar makkelijk mods kan installeren. CLEO werkt niet, maar handling aanpassen wel.
May 9, 201015 yr Zo,n 360 graden draaien in cleo gaat wel werken in multiplayer maar is verboden, handling wijzigen werkt niet in multiplayer die blijft de standaard handling gebruiken.
May 10, 201015 yr Wij kunnen niet weten of jij in je eentje speelt en of je dat niet later gebruikt met andere mensen. Het is sowieso merkwaardig dat jij in je eentje speelt op multiplayer, dus we helpen er niet mee.
May 10, 201015 yr Author Ik maak scripts voor MTA, en die kan je niet maken in singleplayer. En als ik een modificatie heb hebben mijn vrienden die ook. Door de oudere versie kan ik alleen servers joinen met deze oude versie. Maar alle servers hebben nu een upgrade gehad naar een nieuwere versie, dus daar kan ik niet meer op komen.
Hoi, ik heb me rhino herplaatst (in GTA:SA), met een tank met rupsbanden.
Maar hoe moet ik de handling instellen dat hij ook rijdt alsof hij rupsbanden heeft? (dus niet rijden met sturen met wielen enzo, maar een 360 graden kan draaien ofzow).