alles stekelig, sloom en slechte schaduwen
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
hallo allemaal!
ik ben nieuw op het forum, heb een account gemaakt speciaal voor deze vraag!
ik heb gta 4 voor de pc, maar op de een of andere manier viel hij regelmatig uit... dan kreeg ik een zwart scherm, even wachten, en dan stond er "no input signal".
dat heb ik inmiddels verholpen door een nieuwe videokaart te kopen! hij valt niet meer uit, maar...
ineens is alles wel heel raar! overal steken stekels uit, de schduw op de grond is raar, het laggt heel veel...
er lopen allemaal stekelvarkens rond, en gebouwen hebben ook rare uitsteeksels!
ik kom er achter dat ik met mijn 350 W voeding erg laag zit, koop ik een 550 W voeding...
weer zelfde probleem!
ik heb nu zolangzamerhand een hele nieuwe pc, op mijn monitor en kast na...
ik heb het met de monitor van mijn broer geprobeert (die zeker wel goed is!)
nog steeds het probleem!
alleen mijn kast is dus nog over die we nooit hebben vervangen... maar mijn naam is sinterklaas als het daar aan ligt!
als jullie wat meer informatie nodig hebben over mijn pc:
ik wist niet precies wat jullie moesten hebben hiervan, dus heb ik alles erop gezet...
ik zou het heeel fijn vinden als jullie konden helpen, omdat ik al teveel geld heb uitgegeven om zo'n rotspel te kunnen spelen dat toch hartstikke leuk is!
alle mogelijke oplossingen zijn welkom!
edit:
ik weet niet of het er toe doet, maar ik heb call of duty 2 geprobeerd: same problem! dus het ligt niet aan het spel... ik ga morgen even kijken of ik mijn nieuwe videokaart kan wisselen, aangezien het al bijna vaststaat dat dat het is... suggesties nog steeds welkom!
Bewerkt: door debeste95