September 14, 200916 yr Hey! Ik doe nu werkje voor 112Haaglanden.net, maar ze hebben geen logo en water merk. Ik ga proberen om zelf wat te maken. Als jullie het ook kunnen,graag. Type:Logo en watermerk Stijl: Grootte: Een water merk voor op een foto middelmatig. En een kleine logo voor de filmpje Afbeelding: Iets wat met hulpdiensten te maken heeft Tekst:112Haaglanden Het laatste 112 nieuws uit de regio Haaglanden en omgeving. Rand: Kleuren: 112 kleuren Render (optioneel): Extra (optioneel): Mag je zelf kiezen Edited October 15, 200916 yr by Dieko
October 14, 200916 yr Als je nou iets duidelijker bent, het lijstje dat je nu hebt ingevuld ziet eruit alsof het in tien minuten is gedaan.
October 15, 200916 yr Author Als je nou iets duidelijker bent, het lijstje dat je nu hebt ingevuld ziet eruit alsof het in tien minuten is gedaan. Ik heb het aangepast
October 23, 200916 yr Author Als je nou iets duidelijker bent, het lijstje dat je nu hebt ingevuld ziet eruit alsof het in tien minuten is gedaan. Ik heb het aangepast :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
November 7, 200916 yr Ik ga even wat proberen (mag ook wel na 2 maanden ) je wilt dus een watermerk, translucent, voor op foto's, en een full colour logo aan het begin van een filmpje? ik post de results aan het eind van de middag (of als het langer gaat duren)
November 7, 200916 yr Author Ik ga even wat proberen (mag ook wel na 2 maanden ) je wilt dus een watermerk, translucent, voor op foto's, en een full colour logo aan het begin van een filmpje? ik post de results aan het eind van de middag (of als het langer gaat duren)
November 7, 200916 yr Ik ben nog helemaal niet tevreden, maar ik weet niet waaneer ik weer tijd heb, dus ik stuur je alvast wat ik nu heb. Dan kan je in elk geval vertellen of het in de richting komt, of dat je totaal iets totaal anders wilt. *Plaatje verwijderd* Edited November 7, 200916 yr by 7ulian
Hey!
Ik doe nu werkje voor 112Haaglanden.net, maar ze hebben geen logo en water merk.
Ik ga proberen om zelf wat te maken. Als jullie het ook kunnen,graag.
Type:Logo en watermerk
Stijl:
Grootte: Een water merk voor op een foto middelmatig. En een kleine logo voor de filmpje
Afbeelding: Iets wat met hulpdiensten te maken heeft
Tekst:112Haaglanden Het laatste 112 nieuws uit de regio Haaglanden en omgeving.
Rand:
Kleuren: 112 kleuren
Render (optioneel):
Extra (optioneel): Mag je zelf kiezen
Edited by Dieko