Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487304 Elke keer als ik een voertuig mod installeer dan stopt het geluid van het spel en van het voertuig, ik hoor dan alleen mensen praten enzo , is dit te herstellen of nieT , DiScObAl
Geplaatst: 18 september 200915 jaren comment_1487305 Hoor je dan hele hoge piepstemmetjes als je bijvoorbeeld de deur open en dicht doet? Dit heb ik ook soms, ik heb geen idee wat 't probleem zou kunnen zijn. Misschien moet je 't bij San Andreas technische problemen vragen.
Geplaatst: 18 september 200915 jaren Auteur comment_1487311 Hoor je dan hele hoge piepstemmetjes als je bijvoorbeeld de deur open en dicht doet? Dit heb ik ook soms, ik heb geen idee wat 't probleem zou kunnen zijn. Misschien moet je 't bij San Andreas technische problemen vragen. ik hoor geen hoge piepstemmetjes, maar wel een keer gewoon in het spel hoge tonen
Geplaatst: 19 september 200915 jaren Auteur comment_1488133 Ik hoor geen hoge tonen meer iemand nog die weet wat het is? Bewerkt: 19 september 200915 jaren door DiscoBal
Geplaatst: 19 september 200915 jaren Auteur comment_1488137 Ik hoor geen hoge tonen meer iemand nog die weet wat het is? oh klote , ik heb dubbelgepost , hoe gaat hij weg
Elke keer als ik een voertuig mod installeer dan stopt het geluid van het spel en van het voertuig, ik hoor dan alleen mensen praten enzo
, is dit te herstellen of nieT 
, DiScObAl