Geplaatst: 24 september 200915 jaren comment_1492039 Ik zoek een mod die de Sticky / Announce topics afscheid van de normale Dus dit ----- -Sticky -Announce ----- Lege ruimte ----- " " ----- " " -Topic -Topic -Topic Kent iemand een soortgelijke mod?
Geplaatst: 24 september 200915 jaren comment_1492066 Ik denk niet dat dat bestaat. Anders moet het forum zon functie hebben.
Geplaatst: 24 september 200915 jaren comment_1492083 Ik zoek een mod die de Sticky / Announce topics afscheid van de normaleDus dit ----- -Sticky -Announce ----- Lege ruimte ----- " " ----- " " -Topic -Topic -Topic Kent iemand een soortgelijke mod? Je kunt een topic maken, die ook pinnen, postverbod maken en de titel dit doen: ALT+255. (Het is een spatieteken dat wel wordt geaccepteerd soms)
Geplaatst: 24 september 200915 jaren Auteur comment_1492093 Ik zoek een mod die de Sticky / Announce topics afscheid van de normaleDus dit ----- -Sticky -Announce ----- Lege ruimte ----- " " ----- " " -Topic -Topic -Topic Kent iemand een soortgelijke mod? Je kunt een topic maken, die ook pinnen, postverbod maken en de titel dit doen: ALT+255. (Het is een spatieteken dat wel wordt geaccepteerd soms) .. Dat zoek ik dus niet..
Geplaatst: 25 september 200915 jaren comment_1492625 Ik zou dat niet weten, ik wil wel even kwijt dat phpBB wel zoiets heeft, van zichzelf .
Ik zoek een mod die de Sticky / Announce topics afscheid van de normale
Dus dit
-----
-Sticky
-Announce
----- Lege ruimte
----- " "
----- " "
-Topic
-Topic
-Topic
Kent iemand een soortgelijke mod?